hoow, echt wel spoorlijnen! daar vlakbij zit er een, ga je zoiezo over heen met de buitenrit dacht ik, (en anders met de trektocht wel..) en dan heb je er nog een dicht bij heino ofzo waar je overheen gaat. dus.
o, wacht! je hebt er trouwens nóg een met de buitenrit! maar van die eerste weet ik t niet meer zo zeker... (ik heb écht een stronteigenwijs paard! hij is nu aan het puberen..fijn.)
jewel maar wij willen ook bij leeftijdgenoten, dus we zien daar wel op welke kamer we komen, misschien bij jullie en anders op de andere kamer maar je gaat overdag toch nog wel met elkaar om, dus zo heel veel verschil is het niet
Helloa! Net terug van de manege. Ik kan me echt geen spoorlijnen meer herinneren, wel het kruispunt waar we een kwartier lang hebben gestaan omdat er maar geen auto aan kwam zodat het stoplicht op groen ging XD
Nou zal ik je eens wat vertellen, heel veel vriendinnen van mij zijn stukken jonger dan mij Ik heb daar echt geen moeite mee, was net op de manege met een meisje van 14
PrimaDonna_
Geplaatst: 04-08-09 19:08
Dat zou ik echt niet weten, ligt eraan of we het verkeer mee hebben zitten enzo... Vorig jaar waren we er volgens mij iets van kwart over 6.. maar dat weet ik niet meer echt..
PrimaDonna_
Geplaatst: 04-08-09 19:09
O haha het is anderhalf uur tot 2 uur rijden XD whahaha ik dacht 3 uur.
_Iriss
Geplaatst: 04-08-09 19:10
PrimaDonna_ schreef:
Nou zal ik je eens wat vertellen, heel veel vriendinnen van mij zijn stukken jonger dan mij Ik heb daar echt geen moeite mee, was net op de manege met een meisje van 14
oke
_Iriss
Geplaatst: 04-08-09 19:10
PrimaDonna_ schreef:
O haha het is anderhalf uur tot 2 uur rijden XD whahaha ik dacht 3 uur.