.nou moet ik er wel een keer op komen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
. alhoewel mijn voorkeur wel naar chibra gaat, want kamona is nog best onstuimig in de galop. Maar we zien wel

Liisette_ schreef:Ja, hij heeft zeker wat oplaten schrijven.
Ht klopt ook wel!
Ik zit teveel op het verkeerde been. Maar ik vind het gewoon echt moeilijk om te zien en te voelen of ik nou goed zit!
En bij hals strekken bijv, moet ie meer voorwaarts, neerwaarts..
Bij draf verruimen moet ie nog een beetje ruimer net als middenstap..
Maar middenstap vind ik echt zo moeilijk met hem.. Hij is in stap echt heel moeilijk..
Maaaar ik ben echt super trots op me ventje!

. 
fryskhynders schreef:wij hebben drie konijnen gehad die 12 13 15 geworden zijn (ze waren dus eerst altijd met z'n drieen.
daarna hebben wij ook nog wat knagers van de dierenwinkel gehad maar die beten heel erg, russcihe dwerghamsters en daarna wat pearls de zelfde maar dan iets liever en wit
en daarna een goudhamster uit t asiel die t ook niet heel lang heeft vol gehouden... tjah.
hoeveel kost een konijn?

Kirsten_S schreef:Heb je ze tenminste nog een volwaardig eind kunne geven toch!
Manon_S schreef:Je praat nu een beetje alsof elk dier bij een fokkerij of asiel wel 10 jaar kunnen worden.
Er speelt misschien van binnen ook iets mee, bijv hartstilstand of een bloeding.
Ik zeg ook niet dat Stippel oud is geworden hoor.
Maar er zijn altijd dingen waar je geen controle over kan hebben.
Ook al ent je jezelf overal voor in en ben je met alles voorzichtig, je kan altijd wat oplopen.
En wie weet had Stippel een slechte conditie of iets in die richting dat ze daar aan overleed.
Er kan altijd wel iets optreden, bij mens en dier.
Je hebt niet overal controle over, en of je het nou bij een fokker, winkel of asiel koopt..
Manon_S schreef:Kirsten_S schreef:Heb je ze tenminste nog een volwaardig eind kunne geven toch!
Heb je dit over de asielkonijnen?
Wanneer een konijn te lang bij een dierenwinkel zit, die laten ze daar dan niet meer zitten hoor.
Dat verkoopt niet, omdat het niet schattig en klein meer is. En ik wil niet weten wat ze dan met dat konijn gaan doen.
Bij een dierenasiel wachten ze tot er iemand voor het konijn komt, tot die tijd worden ze goed verzorgd.
En bij een dierenwinkel weet je dat allemaal niet.

.