duimen jullie morgen voor me... moet om 8 uur in het ziekenhuis zijn word geopereert... eindelijk na 8 jaar aan me knie. daarna dagelijks afspuiten stappen op het harde en dan loop ik binnen een paar weken weer rad, eindelijk niet meer kreupel
mag gelukkig de zelfde dag weer naar huis... gaat die dokter vragen of ik een nachtje wil blijven... nou wat denk je zelf... me eigen stal slaapt veel en veel lekkerder....
Het is goed gegaan!! Ze heeft veel zeer want ze hebben flink aan der bot lopen sjorren!! Ze hoeft geen gips! voorlopig wel op krukken tot dat ze zelf voelt dat het beter gaat!
precies nan je hebt het goed verwoord.... lig nu op de bank... kan niks naar de wc lopen doe ik een kwartier over alles gaat heel rustig aan...zit lekker van onder tot boven in het verband... heb stiekem een stukje gekeken gister en het was een flinke snee, wat ik tot nu toe zag waren al 6 hechtingen.. en dan zitten er nog meer maar dat kon ik niet zien.. morgen avond mag het verband er af als het goed voelt en over 2 weken me hechtingen en dan ook terug komen in het ziekenhuis
haha ja daarom ga ik ook als ik het een beetje voel en dan 10 minuten zitten tot dat ik echt moet plassen hahah... voor de rest heel veel slapen en dom weg uit het raam staren haha hou alles goed in de gaten