Liisette_ schreef:Me moeder komt net thuis!![]()
WE GAAN ZONDAG 1 juni NAAR KOS!![]()
JEEEEEJ!Even lekker op vakantieeeeeeee!
Aah heerlijk!!
Haha je maakt me jaloers! Ik begin pas 9 juni aan me se week!
Maar jullie verdienen het hoorr, na examens!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Liisette_ schreef:Me moeder komt net thuis!![]()
WE GAAN ZONDAG 1 juni NAAR KOS!![]()
JEEEEEJ!Even lekker op vakantieeeeeeee!
..
fryskhynders schreef:Melanieetjuh schreef:Whahaha.. die dressuur ring
ging er gister rijden met Newton, damn wat een hals kwam er op
rij jij op newton??
of reed je samen met newton in de bak? (Newton blijft een van mijn favo paarden!!)
gewoon nieuwschierig hoor
! 

En dan samen naar Boefje!
domo schreef:@ Samantha,
ja ik ga echt op jozeelee ja
snnap niet waarom dat zo gek iis
ik hou van uitdagingn,
been zeelf ook eenn geek kind =Z
enn ik vond haar altijd al eenn gek leuk paardje, na onyx vond ik haar leuk haha!
het iis echt een paaard waar je niks van kan veerwachteen, en dat viind ik geewoon leeuk!
Melanieetjuh schreef:
Ik ga afsluiten!
Ga Elja is opzoeken!En dan samen naar Boefje!
jullie kennen hem namelijk allemaal), maar hij vind mij dus echt driedubbel niks. Kan ik me voorstellen, maar het voelt gewoon zo küt. Ik kan echt wel janken op dit moment
Emmaa_ schreef:Ach k.ut. Ik voel me echt weer eens waardeloos op dit moment. Ik vond een jongen dus écht leuk (ik ga geen namen noemenjullie kennen hem namelijk allemaal), maar hij vind mij dus echt driedubbel niks. Kan ik me voorstellen, maar het voelt gewoon zo küt. Ik kan echt wel janken op dit moment

Emmaa_ schreef:Ach k.ut. Ik voel me echt weer eens waardeloos op dit moment. Ik vond een jongen dus écht leuk (ik ga geen namen noemenjullie kennen hem namelijk allemaal), maar hij vind mij dus echt driedubbel niks. Kan ik me voorstellen, maar het voelt gewoon zo küt. Ik kan echt wel janken op dit moment
) fallenangel3 schreef:Emmaa_ schreef:Ach k.ut. Ik voel me echt weer eens waardeloos op dit moment. Ik vond een jongen dus écht leuk (ik ga geen namen noemenjullie kennen hem namelijk allemaal), maar hij vind mij dus echt driedubbel niks. Kan ik me voorstellen, maar het voelt gewoon zo küt. Ik kan echt wel janken op dit moment
Vincent?? (kon ff op geen andere jongen komen die van jouw leeftijd is)