En we krijgen trouwens ooit ook een les fotoshop, dus wie weet krijg ik mijn mam wel zo ver photoshop aan te schaffen (de legale versie wel te verstaan) dan kan ik weer lekker gaan knutselen .
Jep . En me tanten ook, zooo gezellig en echt lachen. Die twee snappen er echt niks van, en dan is mijn tante nog erger als mijn moeder....Maar ik gaat maar weer even naar school toe.... . Even een docent hard aan de tand voelen .
Ow ik ben niet de enige die op rare tijden naar school moet. Heb zo college, van 15.30 -17.30, hoop dat het nuttig is, al ben ik bang van niet.
fijn? In die zin fijn dat je iets aan je ochtend hebt, maar doe mij maar 8.30-10.30, dan heb ik wat aan mijn middag en avond.
Maar jij bent een typisch A-mens Wen (Heeft net de psychologie gelezen )Overigens, mijn verslaving is nu op het niveau dat ik vanmddag mijn eerste tijdelijke boktban heb genomen
Hahahaha heb ik ook al gedaan hoor, alleen weet ik het zelf nog steeds niet te vinden en moet ik iemand steeds om de link vragen .
En wat voor mens ben jij Fen? Van mij mogen alle schooldagen van wel 13.00 tot 18.00 zijn ofzo hoor, kun je fatsoenlijk uitslapen en heb je ''s avonds nog genoeg tijd over
Een normaalmens Je hebt A-mensen dat zijn ochtend mensen, B-mensen dat zijn avond mensen en mensen die allebei zijn profiel is trouwens bezig te veranderen
Leuk je profiel Fen!Weet je wat ik trouwens helemaal mooi vind:Citaat:Gelukkig leef ik nog, is mijn werkgever dik te vrede over mij en heb ik school zonder veel haperingen overleeft.Volgens mij gaan mensen zich nu toch afvragen: HOE?
Tja... daar kan ik ze heus wel antwoord opgeven, maar dat wordt zo'n lang verhaal of bedoel je de spelling? Die klopt toch... Ik ga trouwens nu mijn paardegedeelte doen
Ja het ging over de spelling. Het is tevreden en overleefd Overleeft met een t is tegenwoordige tijd (Voelt zich al helemaal communicatiestudent )