Moet jij trouwens ook zown boekje invullen met vragen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Ja die heb ik ook =)
Maare Debby of iemand anders weten jullie misschien welke bus ik moet nemen vanaf het Oor naar Almere-Poort?
Astor schreef:Ja die heb ik ook =)
Maare Debby of iemand anders weten jullie misschien welke bus ik moet nemen vanaf het Oor naar Almere-Poort?

. Manon_S schreef:Jup
En dan heb je Station - Stadhuisplein - Passaga - Stedenwijk Midden - Haydenplantsoen? - Muziekwijk station? - operretteweg - Literatuurwijk Oost (mijn halte) - en dan nog meer haltjes en uiteindelijk waar je moet uitstappen voor Groenhorst College.
Manon_S schreef:Zo stom!
Das wel kl,ote..
Flevolander schreef:Manon_S schreef:Zo stom!
Das wel kl,ote..
Als je die daarna neemt ben je pas om 11.58 op GCA... als ze het een week later hadden gedaan had je teminsten de nieuwe dienstregeling gehad en hadden ze allemaal doorgereden naar poort

Manon_S schreef:Flevolander schreef:
Als je die daarna neemt ben je pas om 11.58 op GCA... als ze het een week later hadden gedaan had je teminsten de nieuwe dienstregeling gehad en hadden ze allemaal doorgereden naar poort
Hmm okee..
Maarja ik zie wel want ik ga misschien ook met de fiets
Heb geen idee hoe ik dan moet rijden..
Manon_S schreef:Ojaa operetteweg die was ik vergeten
.Manon_S schreef:Whahaha dan zal dat wel zijn.
Dan weet ik nog niet welke kant ik op moet fietsen
Manon_S schreef:Maar is dan altijd wel weer zown gedoe.
Debbie, je kan tot Groenhorst College met een kaartje van 2 euro toch? Vanaf station centrum?
Want misschien fiets ik naar mn school ga daar met 2 meiden uit mn klas dan de bus nemen naar groenhorst.