Er is vast wel een paardje waar je op mee mag doen aan sommige dingen als je wil Ireen ? Des noods doe je op Vesratje mee ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als ik een paard heb
uk doe ik nog maar even niet 
!
ik hoop het ook voor je Veer
maarja we gaan maar van het negatieve uit dan kan het altijd positiever uitpakken
kan ik over een maandje mss weer beetje hobbelen
Xeen schreef:Ja, ik hoop het heel erg voor je. Ik heb het zelf nooit meegemaakt zo in de 'zenuwen' zitten ofzo. Maar 't lijkt me maar niets
)
Marieke_ schreef:Ja ik wil lessen
Ik ga cocktails maken met de dames van mn werk Binar schreef:Mogguh
Mensjes van de penen: de nieuwe maand breekt weer aan. Willen jullie mij uiterlijk woensdag € 14,00 betalen??
Zijn er trouwens nog mensen die maandag willen lessen?? Zonder stokpaarden
Doe je wel rustig aan, anders laat ik je thuis vastketenen door Rub
vera23 schreef:gaat goed zo aniet
Binar schreef:Nou Aniet, dat gaat wel lekker zegDoe je wel rustig aan, anders laat ik je thuis vastketenen door Rub
![]()
Marieke, ik denk dat je maandag om 19.00 lest hebt. En belachelijk dat je volgende week vrijdag niet kunt![]()
AnitaJoeri schreef:Binar schreef:Nou Aniet, dat gaat wel lekker zegDoe je wel rustig aan, anders laat ik je thuis vastketenen door Rub
![]()
Marieke, ik denk dat je maandag om 19.00 lest hebt. En belachelijk dat je volgende week vrijdag niet kunt![]()
haha dat zou rub wel willen
Straks ff lekker naar de kapper, heb kortingsbon en die is alleen vandaag nog geldig
ik ben 13.00 klaar maar dan moet ik morgen weer
vera23 schreef:sow ben jaloers op jouik ben 13.00 klaar maar dan moet ik morgen weer