Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lieve pony was dat!
Johannes, zoiets achtig... 
Is wel fijn om af en toe wat van ze te horen! Vind het ook zo fijn dat de pensioenpaardjes het zo goed hebben! Tarzan was jaaaarenlang mn lievelingspaard
allemaal wonden... maar ze zien er wel gelukkig uit !!! en voor hun leeftijd..

Ik was vorige week daar, mocht ik ook even met Minka (een van Marisca's paarden) in de bak spelen, supergaaf! 
Hij was ook helemaal verliefd op de Fysio, heeft zo ongeveer de gehele behandeling staan knuffelen (hoofd en schouders van de fysio afgekriebeld) en slapen
Weijers wilde wel vaker komen, hij vond het een fijne patiënt
En ik heb besloten Akino uit handen te geven met beleren omdat ik het risico op vallen toch zo veel mogelijk moet beperken. Sietske gaat hem dus van 't winter door beleren en bomproof maken. Vind ik op zich wel jammer dat ik er niet mee door kan gaan omdat het zo goed ging met beleren en ik geen rare dingen van Akino verwacht maar moet meer om mijn gezondheid denken en dan kan ik er gelijk mee weg rijden als ik weer mag rijden.
Als ik weer op de been ben wil ik idd heel graag eens in Purmerend kijken! Jumbo, Bobo, Misty, Jolly en Willy staan daar nog toch? Vind het zo fijn dat Polly lekker oud kan worden bij Marisca! Moeten we ook maar weer bij Marisca langs 
Wel vervelend dat Akino vanuit het niets zo ging bokken.. wel raar.. dan zou je idd zeggen dat het misschien ergens aan lag.. maar als ze idd harde beenhulp gaf is dat misschien idd ook de oorzaak.. al mag hij daar niet op bokken perse, al is dat wel een teken dat het ook minder kan
Lied schreef:Jij krijgt nu van dat meisje op je kop dat de broek paars is en niet antraciet??? Maar als je hem als antraciet hebt gekocht dan zal het bijna wel moeten :S Maar nu wil ze haar geld terug ofzo?
Laura, ik heb nog wel wat verkleed tips mocht het nodig zijnWel vervelend dat Akino vanuit het niets zo ging bokken.. wel raar.. dan zou je idd zeggen dat het misschien ergens aan lag.. maar als ze idd harde beenhulp gaf is dat misschien idd ook de oorzaak.. al mag hij daar niet op bokken perse, al is dat wel een teken dat het ook minder kan
Eurostar verkoopt deze broek ook in het paars, en die ziet er heel anders uit. Die kleur paars is paars paars... Dus het kan absoluut niet deze zijn.