Ja ouwe of nieuwe tijd morgen 9uur?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AnneB schreef:Die 'rot ton'is van mij en staat daar i.v.m. beestjes uit het stro bij de rij aan de overkant. Ik heb 'm niet voor iemand z'n kast gezet maar voor mijn andere tonnen in de hoek. Hoe die dus zo komt te staan dat iemand z'n kast niet open krijgt snap ik sowieso niet, want zo sociaal ben ik dan ook wel weer dat ik daar op let. Oh en mijn spullen zijn niet bepaald 'zooi' te noemen.
Dus Ceriadwen.... zoals ik het net heb achtergelaten kan je deurtje een grote hoek van 90 graden maken en kan 'ie dus makkelijk open.
Verhuis binnenkort weer terug als de beestjes weg zijn, don't worry. Wil niet dat m'n poownies beestjes eten.
Ceriadwen schreef:pfffft savonds een grote meid, smorgens een grote meid.. en hoeft jouw internet nog niet uit? tis allaaaaaand kleine meisjes bedtijd whahahahahahaha sorry, kon t niet laten
AnneB schreef:Ja d'r zitten een soort beestjes op alle voertonnen en wat daar nog meer staat, gaat vast weg als het weer kouder wordt maar is nu niet zo fris. Hele kleine kruipende mini vliegjes...
Anoniem schreef:oh oh oh wat waren de peerdies braaf met de hindernisben best wel trots
En nu kan ik weer naar m'n werk vliegen zodadelijk.. :'D
roxxxiejjj schreef:Ceriadwen schreef:Whahahahaha die Vincent die heeft wat verborgen talentjes he :p Mijn kleine toverdoos
Hahah nu jij nog met hem springen