Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fenn schreef:en trouwens Tessel, ik heb jou en jup nog steeds niet ontdekt

maar het klinkt wel als een gezellig dagje voor jullie ook!
of maandag? Dat laatste moet ik nog even bespreken met ouders, maar jullie wilden geloof ik om 12:00 op het Lamoen zijn? 

, sjaal breien, nog meer eten 

voor Fenna en Paul, toch, uiteindelijk, jaaa!
).
Ik ga dat forum ook eens bekijken
... Maar kreupele ponies zijn nooit leuk :'(. Dusty wordt er vooral helemaal gek door, die wil lekker kunnen rennen!
alleen op kerstavond met de familie lekker zitten gourmetten. Rest van de familie zit in Belgie en daar gaan we dit jaar niet naartoe, dus geen verdere diners
... 

Annemarie schreef:Nee, we wilden om 12 uur van het Lamoen weg
En ik kon je ook niet vinden
Mijn eerste kerstdag was wel leuk: kerk, veel eten, sjaal breien, nog meer eten
Vandaag is saai, mijn ouders zijn naar familie, maar ik zit thuis omdat ik anders in m'n eentje tussen allemaal 50+ers moet zitten..
Ben een heeeeule lange krabbel aan het typen naar een verloren (en nu dus teruggevonen) basisschoolmaatje

Vandaag haar ff gelongeerd maarja de grond was wel heel hard maar ze liep goed
Maar wat het tot nu toe is weten we nog niet. Hij had een stallenwissel gehad en trapte in die periode wel tegen de stalwanden, nu heeft hij zijn oude stal weer. Het lijkt alleen weinig te helpen. Net als Dusty wordt Mazzel er helemaal gek en ongedurig van
Heeft iedereen al termo-ondergoed aangeschaft? 
Gisteren mocht ik lekker binnen zitten bij de kassa godzijdank 

Skisokken zijn hier ook aanwezig (of in Wageningen
), jas.. moet mijn winterjas er maar een keertje aan geloven, dikke truien eronder, komt wel goed
En die zijn al bijna versleten vanwege het vele gebruik
Winterjas en ik trek morgen lekker een panty aan