Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 13:36

en trouwens Tessel, ik heb jou en jup nog steeds niet ontdekt Bloos!

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 15:19

@ Annemarie,

Dat marsepein boltaartje kan je toch ook maken van marsepein
dat al gekleurd is ??
Of van Fondant, dat kan je ook gekleurd kopen??
(ik heb het v Hoeve Eiteweert/d? maar weet niet of die een site hebben en webshop??)
Als je figuurtjes wilt maken moet je er ook ff tylose door doen.
Voor meer info/tips; www.deleukstetaarten/forum Knipoog

Grtjsss Tineke

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 12:47

Fenn schreef:
en trouwens Tessel, ik heb jou en jup nog steeds niet ontdekt Bloos!

Als ik eerlijk ben ik ook nog niet ROFL

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 13:59

Ik weet niet meer in welke van de drie kerstkransen in sta, maar iig ergens links bovenaan in een kleine gele bal, is een foto die Iris geloof ik heeft gemaakt onderweg op trektocht vorig jaar. Je ziet mij en Jupi schuin van voren Ja

Heeft iedereen een fijne eerste kerstdag gehad? Wij hebben bij mijn schoonouders gegeten, en kadootjes gedaan, was heel erg gezellig. Ik ben nu nog even aan het bokken/modden en dan gaan we straks met de trein naar mijn ouders Ja

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 14:03

Ik ben 's ochtends naar de kerk geweest (helemaal uit mezelf, jawel) en heb 's middags met mijn moeder gewandeld. Daarna een kerstdiner met boerenkool met worst en op de bank hangen voor de allerlaatste lama's een stukje harry potter en die pianohupseflups en dan ook nog een stukje opgenomen villa velderhof. Was wel gezellig, voor de verandering alle drie de kinders (ik en mijn broer) thuis.
Was dus best een fijne dag.

Net naar Mazzel geweest, die loopt nog steeds niet goed

O, Tessel, hoelaat ben jij ongeveer op Deventer?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 14:06

Jammer dat Mazzel nog niet goed is Scheve mond maar het klinkt wel als een gezellig dagje voor jullie ook!
Bedoel je hoelaat ik zodadelijk op Deventer aankom? Haha! of maandag? Dat laatste moet ik nog even bespreken met ouders, maar jullie wilden geloof ik om 12:00 op het Lamoen zijn?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 16:43

Nee, we wilden om 12 uur van het Lamoen weg Schijnheilig
En ik kon je ook niet vinden Nagelbijten / Gniffelen

Mijn eerste kerstdag was wel leuk: kerk, veel eten Huilen van het lachen, sjaal breien, nog meer eten Huilen van het lachen
Vandaag is saai, mijn ouders zijn naar familie, maar ik zit thuis omdat ik anders in m'n eentje tussen allemaal 50+ers moet zitten..
Ben een heeeeule lange krabbel aan het typen naar een verloren (en nu dus teruggevonen) basisschoolmaatje Clown

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 17:03

Zo, even bijgelezen.
Allereestes: Go jij! Go jij! voor Fenna en Paul, toch, uiteindelijk, jaaa!
Daarentegen balen dat Mazzel niet goed loopt Scheve mond
Tessel, ook gefeliciteerd, met je gelukte kerstdiner, top! Dit jaar hebben mijn moeder en ik hier het 4 gangen kerstdiner proberen te versieren, wat aardig is gelukt (en vooral het toetje *LOL* ).
En Tineke, dat kan ook, maar laat ik hier nu net 2 pakken blank marsepein in de kast hebben liggen, dus die gebruik ik liever eerst. Lachen Ik ga dat forum ook eens bekijken Ja

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 19:00

Oei, Mazzel loopt ook al niet goed? Al erachter wat ie heeft?
Dusty loopt ook niet goed sinds ze terug is van de wei in Markelo, nou blijkt ze last van bekkeninstbiliteit te hebben en ontstekingen in dr voorbenen. Zijn we zowiezo nog 2 maanden zoet mee en dan heeft ze in totaal 6 maanden 'stil gestaan', mochten enkel wandelen en later ook stapritjes maken ... Ik zou dr vanaf september leasen, maar is hem dus niet geworden ... Ben wel trouw elke dag met haar gaan wandelen Lachen ... Maar kreupele ponies zijn nooit leuk :'(. Dusty wordt er vooral helemaal gek door, die wil lekker kunnen rennen!
Mijn kerst was niet zo bijzonder Lachen alleen op kerstavond met de familie lekker zitten gourmetten. Rest van de familie zit in Belgie en daar gaan we dit jaar niet naartoe, dus geen verdere diners Tong uitsteken ...

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 12:24

He wat balen van Dusty Ach gut

Ik wilde even melden dat ik waarschijnlijk wat minder
online ben en over internet slecht bereikbaar ben de komende dagen, omdat de pc opgeruimd is omdat mijn ouders de achterkamer (waar de pc staat dus) gaan sausen en ik het moet doen met een laptop en een draadloze internetverbinding die doet waar hij zelf zin in heeft Nagelbijten / Gniffelen
Als je dus ergens perse antwoord op moet hebben voor de meeting oid kan je beter sms'en. Lachen

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 12:40

Annemarie schreef:
Nee, we wilden om 12 uur van het Lamoen weg Schijnheilig
En ik kon je ook niet vinden Nagelbijten / Gniffelen

Mijn eerste kerstdag was wel leuk: kerk, veel eten Huilen van het lachen, sjaal breien, nog meer eten Huilen van het lachen
Vandaag is saai, mijn ouders zijn naar familie, maar ik zit thuis omdat ik anders in m'n eentje tussen allemaal 50+ers moet zitten..
Ben een heeeeule lange krabbel aan het typen naar een verloren (en nu dus teruggevonen) basisschoolmaatje Clown

Wieweiwie:P ben nu wel nieuwgierig haha

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 13:49

laat maar weet het al:P

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 15:37

Ik ben de dagen ook prima doorgekomen. Eerste kerstdag was erg druk. Eerst naar de kerk en Imke voor het eerst naar de oppasdienst. Ging allemaal prima. Daarna marks familie op de koffie, uurtje rust en op naar mijn familie om daar te eten. Was erg lekker, maar kan ook niet anders met een zusje die kok is.
Tweede kerstdag eerst gehangen, 's avonds uit eten...
Wel weer genoeg eten gehad. Vandaag nog weer verjaardag van mijn nichtje dus ik denk dat zondag een echte rustdag wordt.
Als ik jullie niet weer 'spreek' alvast een fijne rit gewenst maandag!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 16:08

Brr.. 't is koud.. straks opweg naar de indoor om daar lekker met -5 te gaan koukleumen No Cheer
Hopelijk is maandag de grond niet al te hard (al kan ik dat wel vergeten denk ik.. ), want dan wordt het rustig aan doen.. Nagelbijten / Gniffelen

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:12

Denk niet dat Zalina dat zo erg vind om het rustig aan te doen haha Tong uitsteken Vandaag haar ff gelongeerd maarja de grond was wel heel hard maar ze liep goed Lachen

Succes bij de Indoor Anne

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:52

en Mazzel loopt nog steeds niet top, hoop dat het niet ernstigs is Maar wat het tot nu toe is weten we nog niet. Hij had een stallenwissel gehad en trapte in die periode wel tegen de stalwanden, nu heeft hij zijn oude stal weer. Het lijkt alleen weinig te helpen. Net als Dusty wordt Mazzel er helemaal gek en ongedurig van Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 11:30

Het wordt heel, heel, heel koud Nagelbijten / Gniffelen Heeft iedereen al termo-ondergoed aangeschaft?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 12:09

Niet miepen, ik vertrek zo naar ponyindoor om daar 5 uur op de tocht te staan Nagelbijten / Gniffelen Gisteren mocht ik lekker binnen zitten bij de kassa godzijdank Lachen

(Tessel, heb je terug gePB't, maar ik kan niet naar 2 mensen tegelijk PB'en..)

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 12:10

Ja, ik heb zwartwitje ontdekt volgens mij!!! (ik zag een groen lamoen dekje)

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 12:11

Ik heb trouwens nog een ski-jack hier liggen en ski-sokken. Gebruik ik ook altijd als het zo koud is. Als er liefhebbers zijn...

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 12:17

Ik overleef het wel, na al die jaren bij het Lamoen ben ik wel een beetje gehard Lachen Skisokken zijn hier ook aanwezig (of in Wageningen Nagelbijten / Gniffelen ), jas.. moet mijn winterjas er maar een keertje aan geloven, dikke truien eronder, komt wel goed Lachen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 13:01

ik heb twee paar skisokken Haha! En die zijn al bijna versleten vanwege het vele gebruik Huilen van het lachen Winterjas en ik trek morgen lekker een panty aan Schijnheilig

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 13:06

wisten jullie trouwens al dat DAISY ook (hoog)drachtig is ??
das dat schimmeltje vh lamoen!

''de handelaar'' was @ lamoen geweest en had gezegd tegen jannette;
die witte wil je die nog verkopen, die is ook drachtig he..
zei had alwel zo'nn vermoeden omdat ze een beeetje dik was geworden, maar ze blijft!
Wat ik gehoord heb willen ze achterin de grote stal die 2 boxen koppelen, dus 1 hele grote maken, v beide moeders/kroost.

Grtjsss Tineke

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 13:08

Daisy ook! Jee , en dat ze die dan houdt. Gaat naar mijn idee dan wel te gemakkelijk. Maar Daisy vond ik wel een leuk dingetje, ben benieuwd wat daar uit komt.

Ik zal het morgen allemaal ook wel zien Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 13:45

Staat Daisy dan nog op het Lamoen of bij de handelaar..? Want zo ja, hoe is ze dan drachtig geworden? Ik snap het even niet geloof ik Haha!
Sinds wanneer hebben we een hengst staan, behalve Dandy met z'n Napoleoncomplex *LOL*

Ik doe denk ik morgen mijn rijbroek aan met mijn laarzen (geen rijlaarzen, gewoon 'gewone' laarzen). Iig niet mijn rijschoenen want die bestaan voor de helft uit van dat ventilatiegaas, dus dan zou ik aan het eind van de dag geen tenen meer hebben, maar ijsklompjes *LOL*
En dan gewoon m'n winterjas en handschoenen en sjaal. Ik denk dat ik het daar wel mee red..

Ik heb jullie ook even een PB'tje gestuurd. Ik wist helemaal niet dat dat een modfunctie was, naar meerdere mensen tegelijk sturen!
Marianne, jij hebt goeie ogen *LOL*