Mendi schreef:Ikke nog lang niet hoor! Ben een avondmens, dan word je om 23.00 uur weer helemaal wakker
jaja ik ook!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mendi schreef:Ikke nog lang niet hoor! Ben een avondmens, dan word je om 23.00 uur weer helemaal wakker
scooby schreef:god allemachtig wat praten jullie veel
weet iemand toevallig wat er zondag gereden wordt?

Mendi schreef:Lav, je moet je aanmelden bij Hotmail om de link te openen.. heb ik niet!
Zietje schreef:Paarden brengen echt een heleboel zorgen mee phoeh.... Ik moest echt wennen het eerste half jaar!!!
Blackje: Met wie dan?

En mijn trailer en auto staan er mischien ook wel op... Leuk.Lavandula schreef:Tsssssssssss nou zeg!!
ja had wennekers ook al gevonden en de stal van fem en de jong ook!! kan ze wel emailen maar krijg ze hier niet op.. hoe doe je dat??

Mendi schreef:Heel grappig: blijkt er een meisje dat op Spaarnwoude rijdt nu ook 2 paarden op Wennekers bij te rijden. Eentje daarvan heet Banderas (?) en beide paardjes worden endurance getraind! Helemaal toppie! Dus nou ga ik dat meisje ook zeker vaak zien daar!
Bonte schreef:Je mailt ze naar jezelf en sla ze dan op je computer op en dan uploaden in mijn album of zo

Bonte schreef:Wie is dat????
Mendi schreef:Jij wil ook alles weten, hun![]()
´t is Geertje!
Mendi schreef:Manic, sta jij bij De Jong dan?
Al een paar jaar inmiddels
Ik heb dit paard inmiddels ook alweer ruim 4 jaar... Tsjonge jonge, de tijd vliegt. Het was nog zo een lekker kleuter toen ik hem kocht
Lavandula schreef:hihi ik heb pepernoten
Mendi schreef:Jemig, het is nog zomer hoor!
manic schreef:Oudere meneer?
Te paard he!