Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Luisterd hij niet, en als ik dan boos wordt, krijg ik hele boze blikken terug... tsjaa, daar heb ik nou écht een boodschap aan! 

*

kan vanavond niet bij les komen. maar ik ga hem morgen inhalen. in de 8 uur les. rijd een van jullie daarin? of ken je iemand die daarin rijd?

voor de rest ken ik ze niet ofzo... maar je had daar toch al een keer in gereden?
Shetjjee__x schreef:waarom kan je vanaaf dan niet Anneke? :0
en morgen rijd je dus na mij.. de zus van Pauline rijd daarin!voor de rest ken ik ze niet ofzo... maar je had daar toch al een keer in gereden?
en leuk dat het steeds beter gaat met Semm!!
en t is een beetje ver fietsen. dusjaa.
weet je ook van wie ze les krijgen?? _Anneke_ schreef:Shetjjee__x schreef:waarom kan je vanaaf dan niet Anneke? :0
en morgen rijd je dus na mij.. de zus van Pauline rijd daarin!voor de rest ken ik ze niet ofzo... maar je had daar toch al een keer in gereden?
en leuk dat het steeds beter gaat met Semm!!
mijn ouders zijn er nieten t is een beetje ver fietsen. dusjaa.
maar ik heb idd wel eens in die les gereden zie ik nuweet je ook van wie ze les krijgen??
let er nooit echt op wie er de bak inkomt
_Anneke_ schreef:hooiii,
ik hier ook weer even.
echt jammer..kan vanavond niet bij les komen. maar ik ga hem morgen inhalen. in de 8 uur les. rijd een van jullie daarin? of ken je iemand die daarin rijd?
![]()
maar ik heb wel gereden vandaag. ben net terug van semm. ze doet het steeds beter dus dat is erg mooi!
@annemiek: mooie deken hoor!
Manon had al iets verteld over de stal waar Tommie nu staat... beetje anders dan bij Ingrid heb ik begrepen... zijn het wel aardige mensen?