Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moest op mn stage ook altijd zo lachen na de pauze. Hup kind uit zn rolstoel, meteen kilo's zand op de grond
Hadden ze hem uit de zandbak gevist om op tijd bij therapie te zijn. Haha, dát zagen wij ook al 
haha
)
We vonden dat Max eigenlijk ook zo'n masker moest hebben
Mes, spook gezicht en creepy en dan t paard "hee hallow, joh ik mag ook een keer een show lopen én ik mag de show openen! leuk hè *happy* jeejtje wat veel mensen hier "Haai!"
Max is wel heel leuk!

haha
Lekker van genieten hoor! Jij kan een heel boek van je reis schrijven geloof ik! Die trip klinkt erg gaaf, we zien de foto's vanzelf verschijnen!
Iig superbedankt ervoor!
Sommige paardjes vonden het een beetje spannend en dus was het gelijk lopen op sommige delen niet aanwezig! Maar ben trots dat Nous zo braaf was en ik heb lol gehad
En Nous kreeg idd op het eind een hap van Tindoe (lekker aardig!) Ziet er op de foto idd beetje apart uit
Nous ziet er weer sexy uit, zo ingevlochten!
Het leek op een gegeven moment wel of het erbij hoorde 
). Maar jullie houden het in ieder geval tegoed!
Leuk dat je het heb gefilmd! Hoe ver is de babykamer al?
Dus misschien moeten we morgen een andere route bepalen Bianz!
Citaat:DISHOEK - In het duingebied bij Klein Valkenisse worden vandaag en morgen diverse granaten en diverse soorten kleine munitie tot ontploffing worden gebracht.
Het gaat om onder meer brisant- en handgranaten uit de Tweede Wereldoorlog. De Explosieven Opruimingsdienst gaat de munitie tussen dinsdag 08.00 uur en woensdag 18.00 uur onschadelijk maken in een bunker.
Uit veiligheidsoverwegingen heeft de gemeente Veere een noodver-ordening ingesteld. Hierdoor zijn fiets-, wandel- en ruiterpaden afge-sloten. Het gebied van de ruiming zelf is beschermd natuurgebied en daardoor sowieso niet toegankelijk. Er is bewaking ingesteld en de brandweer en de ambulancedienst zullen stand-by staan.
De gemeente Veere verwacht dat omwonenden nauwelijks hinder zullen ondervinden van de ruiming. Zij zijn er desondanks wel op de hoogte gebracht.
Kan die evt ook een andere kant oplopen met de honden morgen.
Rijdt je daar ook weer een keer Thirz
Is Nollebos misschien ietwat ver
maar dat bos daarvoor zou evt wel kunnen miss? Of anders alleen nieuwe bosje tot aan uhm.. hoe heet die weg?
De weg richting Hotel Westduin zegmaar. *Galgeweg dus* Dan kan je zelfs heen en terug een andere weg pakken
(nieuwe bos, en oude pad achterlangs het hotel/onder de duinen dat naar Dishoek loopt en uitkomt op de Wielemakersbaan.)
Als jullie die kant op willen kan ik t anders nog wel een keer proberen uit te leggen hoor
Heranda schreef:*leest stiekem mee*
Thirza, vanaf waar is het precies afgesloten dan?
Dan moeten we idd maar even een andere route maken voor morgen; dan maar richting Vlissingen? Of het nieuwe bos en dan door B-wegen weer terug naar K'k?
...Handig zo'n paard!
, maar Jade is wel echt heeel braaf dr onder, toch Nel? Donderdag weer half 8?
! Maar eindelijk viel het kwartje en zaten we dan toch in galop haha, was erg grappig! Jammer dat we het bos niet verder inkonden, al dacht Jade bij het uitkomen van dat eerste stuk dat ik de grond wel eens van heel dichtbij wilde bekijken en kroop ze op dr knieen het bos uit * madam tilde dr benen weer eens niet op en struikelde zo de weg op * meneer agent zat ons wel vreemd aan te kijken hahaha... 
Maandag na school even in t zonnetje gaan liggen en de tijd vergeten
Dus na 1,5 uur in de stoel gaan zitten en verder gaan lezen. Maarja.. wel de achterkant van mn bovenbenen verbrand natuurlijk
(en de onderkant van mn rug een beetje, maar das vandaag al wel ver weg.)
Vond t wel lekker even relaxt stukje wandelen in t zonnetje
Hihi, ja ik was er al van overtuigd dat jij der een snoepje gaf! Ze vroeg me zó duidelijk om een snoepje toen ik der terug zette! Ze had toen ik der ging pakken al een appeltje op, maar dat was ze voor t gemak even vergeten
Zal de volgende keer voor t terug zetten ook wat te bewaren. haha. Hoeft ze niet zo zwaar beledigd weg te galopperen naar de groep
*toen kon ze t én prima vanuit stilstand én ging niet keihard draven
Zit vast ook lekker zo hard draven? of valt t mee?

Weg is de rust haha! We hebben nu lichtelijk een beetje stress op t werk omdat we maandag met de kids op vakantie gaan
Dus ga vandaag fijn heel de dag inpakken en entertainen!
Zat je zadel lekker Nel? Als ik de foto's zie krijg ik ook weer zin in een strandrit! Maar Nous moet morgen weer aan de bak met de les, net als Orson!
Vind het nog steeds heel erg leuk voor ze, echt super dat jullie ze die kans geven!