manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:20

Fijn dat jij even met jade hebt gewandeld anne, ze zal wel spierpijn hebben van gisteren!

Hoe gingen de shows?
Sorry thirz, kon niet meer komen kijken, ik zat heel de middag in bergen op zoom bij mn ouders op de camping.
Even gezellig een middagje in de rust.
Echt heerlijk daar, en Daniël heeft zich helemaal vermaakt met zn neefjes, hij was gewoon zwart.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:22

Leuke foto's hoor, maar wat deed nous nou raar op die ene foto???

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 20:38

Tindoe vertelde even dat ze géén vriendjes waren Tong uitsteken
Wat hij precies deed om dat duidelijk te maken weet ik niet. Happen ofzo? Thirz?

Lekker hoor Nel! Hihi, als kindjes zich vermaken worden ze altijd het smerigst hè Tong uitsteken Moest op mn stage ook altijd zo lachen na de pauze. Hup kind uit zn rolstoel, meteen kilo's zand op de grond Clown Hadden ze hem uit de zandbak gevist om op tijd bij therapie te zijn. Haha, dát zagen wij ook al Tong uitsteken
En mn moeder heeft sinds mijn spel nooit meer met acrylverf geverft Schijnheilig haha

*gaat de foto's van show 2 ff ordenen in een post*

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 21:08

Show 2:
De deelnemers (hoezo verschillend Clown)
Afbeelding

In t begin kwam Max heel gevaarlijk op, of iig de ruiter Huilen van het lachen We vonden dat Max eigenlijk ook zo'n masker moest hebben Tong uitsteken Mes, spook gezicht en creepy en dan t paard "hee hallow, joh ik mag ook een keer een show lopen én ik mag de show openen! leuk hè *happy* jeejtje wat veel mensen hier "Haai!" Pling Max is wel heel leuk!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

wisseltruc *tromgeroffel*
Afbeelding

En toen waren ze lief Schijnheilig
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Thirz had lol Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Klaar! Haha! haha
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 08:24

Nou Marieke; komt helemaal goed met Jade met het schema, kun je volgens jaar ook aan de staldag meedoen Knipoog
Fijn dat medicatie beetje begint te werken Nel! Geeft niet dat je er niet meer was gister, dagje relaxen heb je ook af en toe nodig Lachen
Cis; idd een wild leven Tong uitsteken Lekker van genieten hoor! Jij kan een heel boek van je reis schrijven geloof ik! Die trip klinkt erg gaaf, we zien de foto's vanzelf verschijnen!
Waar ga je volgens schooljaar stagelopen dan Anne? Of nog niet bepaald? En 270 foto's?! Bloos! Iig superbedankt ervoor!
Bianz, hoe gaat t met de verbrande delen? Kun je woensdag op t strand bijkleuren!

De shows gingen dus niet helemaal zoals gepland Clown Sommige paardjes vonden het een beetje spannend en dus was het gelijk lopen op sommige delen niet aanwezig! Maar ben trots dat Nous zo braaf was en ik heb lol gehad Haha! En Nous kreeg idd op het eind een hap van Tindoe (lekker aardig!) Ziet er op de foto idd beetje apart uit Huilen van het lachen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 11:46

leuk hoor de foto's! Ja Nous ziet er weer sexy uit, zo ingevlochten!
Ach, de 2e proef liep dan wel niet helemaal lekker, maar ik weet zeker dat iedereen het wél leuk vond om ernaar te kijken! Haha! Het leek op een gegeven moment wel of het erbij hoorde Knipoog
Ik heb de filmpjes op mijn pc staan, maar ik krijg ze niet bewerkt. Windows Movie Maker wil alleen .avi bestandjes en het is een .mpg. Ik moet dus nog even uitvogelen hoe ik ze dan korter krijg (een filmpje van bijna een gig is ook weer zoveel om te uploaden naar youtube Knipoog ). Maar jullie houden het in ieder geval tegoed!

Nou Cis, klinkt spannend! Volgens mij vermaak jij je wel in peru met al die jongens, drank en natuurlijk ook de beestjes en de natuur Haha! Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 12:08

Krijg ook zoveel reacties op stal; 'zo die Kim heeft wel een flinke buik he! Hoelang moet ze nog?' Nou, nog ff! Clown Leuk dat je het heb gefilmd! Hoe ver is de babykamer al?

Vanmorgen buitenritje gedaan, 1e stuk bos hadden we gehad...2e stuk bos was afgesloten, politie erbij; is afgesloten wegens explosieven Scheve mond Dus misschien moeten we morgen een andere route bepalen Bianz!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 12:17

Explosieven?
welke richting was je opgereden?
(welk bos)?

Wilco zal dat wel intresant vinden, hij heeft een metaal detector en wil daar vast gaan rondneuzen... Knipoog

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 12:23

*leest stiekem mee*

Citaat:
DISHOEK - In het duingebied bij Klein Valkenisse worden vandaag en morgen diverse granaten en diverse soorten kleine munitie tot ontploffing worden gebracht.

Het gaat om onder meer brisant- en handgranaten uit de Tweede Wereldoorlog. De Explosieven Opruimingsdienst gaat de munitie tussen dinsdag 08.00 uur en woensdag 18.00 uur onschadelijk maken in een bunker.

Uit veiligheidsoverwegingen heeft de gemeente Veere een noodver-ordening ingesteld. Hierdoor zijn fiets-, wandel- en ruiterpaden afge-sloten. Het gebied van de ruiming zelf is beschermd natuurgebied en daardoor sowieso niet toegankelijk. Er is bewaking ingesteld en de brandweer en de ambulancedienst zullen stand-by staan.

De gemeente Veere verwacht dat omwonenden nauwelijks hinder zullen ondervinden van de ruiming. Zij zijn er desondanks wel op de hoogte gebracht.

Thirza, vanaf waar is het precies afgesloten dan?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-08 12:43

Zal t ook ff tegen mn mams zeggen Ja Kan die evt ook een andere kant oplopen met de honden morgen.
Jammer dat je dan het 2e bos niet meer in kan. Zo heel veel mogelijkheden zijn er te paard dan niet meer hè. Dus jullie hebben alleen t eerste bos kunnen doen nu?
En evt andere route: richting vlissingen rijden. Door t nieuwe bos richting het Nollebos Knipoog Rijdt je daar ook weer een keer Thirz Tong uitsteken Is Nollebos misschien ietwat ver Vork maar dat bos daarvoor zou evt wel kunnen miss? Of anders alleen nieuwe bosje tot aan uhm.. hoe heet die weg? Verward De weg richting Hotel Westduin zegmaar. *Galgeweg dus* Dan kan je zelfs heen en terug een andere weg pakken Ja (nieuwe bos, en oude pad achterlangs het hotel/onder de duinen dat naar Dishoek loopt en uitkomt op de Wielemakersbaan.)
*hoopt dat jullie een idee hebben van wat ik bedoel Clown Als jullie die kant op willen kan ik t anders nog wel een keer proberen uit te leggen hoor Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 01-07-08 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 12:47

Heranda schreef:
*leest stiekem mee*
Thirza, vanaf waar is het precies afgesloten dan?

Wij zijn vanaf de wielemakersbaan (opgang dishoek) rechts het bos in gegaan. Dat was maar een kort stukje. En vanaf 2e stuk is het dus afgesloten, richting Groot-Valkenisse. Maar weet niet tot hoever het afgesloten stuk doorloopt.

Dus ja, andere route is ook prima hoor, maar als je het van tevoren weet ist wel handig Vork
Gelukkig maar heel even!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 14:01

Heej!
Explosieven? Goh, kunnen we vragen of we politietraining mogen komen doen met onze paarden morgen Haha! Dan moeten we idd maar even een andere route maken voor morgen; dan maar richting Vlissingen? Of het nieuwe bos en dan door B-wegen weer terug naar K'k?
Nel, fijn dat je even een relax-dagje had! Hoe is het nu met je? Al een beetje effect van de medicijnen?
Hele toffe foto's van de shows; waren leuk om te zien ook om de aankleding! Het verbrande is bij mij alweer bruin geworden, heb nu een lekker kleurtje! Morgen goed smeren op het strand, kan de rest van de witte delen ook nog een beetje kleuren!
Kims, volgende keer moet je gewoon even mijn krukje gebruiken om op te stappen, dat dikke hout krijg je niet zomaar door midden hihi! Moet wel komisch zijn geweest idd en ach, die mensen zijn niet zo moeilijk.
Cis, je gaat echt helemaal los daar; hou ons maar op de hoogte! Je hebt nog maar kort in vergelijking met de afgelopen tijd, het gaat echt snel!
Marieke, hoe is het met je trainingsschema: zit je nog strak in de planning? Gaat het lessen ook lekker?
Gisterenavond echt heel fijn gereden; Orson liep heerlijk! Was nog wel grappig: toen ik in de galop vanuit de voltes ook rechte lijnen ging galopperen merkte ik dat ik teveel naar 1 kant ging zitten, want hij ging spontaan wissels maken haha! Hij wordt steeds idealer als leerpaard, elke fout van mij in zitten of rijden wordt meteen opgemerkt door hem!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 14:40

Hey,superleuke foto's, jammer dat de andere paardjes niet zo lief waren, maar superfijn dat Nous het wel heel goed heeft gedaan....
Gaaf Bianz dat je galopwissels kan haha, maar wel fijn dat hij je nu laat zien waar je foutjes zitten Clown ...Handig zo'n paard!

Met de training van Jade gaat het best goed al zeg ik het zelf...het is goed te merken dat Carolien heeft gereden, ze is echt een stuk losser en relaxter. Gister les gehad en dat ging echt al vooruit, vind het alleen zelf erg moeilijk om 10 dingen tegelijk te doen, rechtopzitten, beengeven, naar beneden vragen, stelling vragen, niet naar binnen of buiten hangen, voor me uit kijken.......oooooh lastig Knipoog , maar Jade is wel echt heeel braaf dr onder, toch Nel? Donderdag weer half 8?

Vandaag een heerlijk buitenritje gedaan met Thirz, met galop op de Wielemakersbaan.......Nou ja, galop? Jade dacht geloof ik, ja maar ik ben een renpaard, dus ik kan best gewoon heeeeeeel hard gaan draven ROFL ! Maar eindelijk viel het kwartje en zaten we dan toch in galop haha, was erg grappig! Jammer dat we het bos niet verder inkonden, al dacht Jade bij het uitkomen van dat eerste stuk dat ik de grond wel eens van heel dichtbij wilde bekijken en kroop ze op dr knieen het bos uit * madam tilde dr benen weer eens niet op en struikelde zo de weg op * meneer agent zat ons wel vreemd aan te kijken hahaha... Bloos

oh ja Anne, nog bedankt he voor het wandelen, Jade krijgt idd altijd nog eens snoepje als ik haar weer terug zet, vandaar waarschijnlijk het gezoek in je zakken hahaha......

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-08 19:18

Fijn dat t verbrande alweer weg is Bianz!
*wou dat t bij mij ook zo was Huilen van het lachen Maandag na school even in t zonnetje gaan liggen en de tijd vergeten Bloos Dus na 1,5 uur in de stoel gaan zitten en verder gaan lezen. Maarja.. wel de achterkant van mn bovenbenen verbrand natuurlijk Clown (en de onderkant van mn rug een beetje, maar das vandaag al wel ver weg.)
En graag gedaan hoor Mariek Haha! Vond t wel lekker even relaxt stukje wandelen in t zonnetje Ja Hihi, ja ik was er al van overtuigd dat jij der een snoepje gaf! Ze vroeg me zó duidelijk om een snoepje toen ik der terug zette! Ze had toen ik der ging pakken al een appeltje op, maar dat was ze voor t gemak even vergeten Tong uitsteken Zal de volgende keer voor t terug zetten ook wat te bewaren. haha. Hoeft ze niet zo zwaar beledigd weg te galopperen naar de groep Vork *toen kon ze t én prima vanuit stilstand én ging niet keihard draven Clown Zit vast ook lekker zo hard draven? of valt t mee?
Whahaha, *ziet Jade al op der knieen t bos uitkruipen en die politieagent staan Huilen van het lachen

Wel tof dat je t nu al merkt Mariek! Moet snel weer een keer naar iedereen gaan kijken! Thirz wil ik weer een keer zien rijden, Bianz en Orson moet ik zien en Jade dus! En k moest ook nog een keer strandfoto's te paard maken hè Thirz! Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-08 19:42

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 21:39

Hoi hoi,

mariekje, ja donderdag half 8 weer!
T gaat nu zeker goed met jade, en mariekje zelf doet het ook heel goed hoor.
Weet zeker dat als we dit een aantal weekjes volhouden dat jullie samen heel hard voorruit gaan!

Bianz, had je mn sms nog gehad?
Ik heb vanmorgen een gesprek gehad met reumaverpleegkundige en die heeft me alles nog even duidelijk gemaakt.
De pijn in mijn kaak hoort er ook bij en heb nu ook elleboog en kniepijn.
Maar als het goed is moeten de medicijnen nu een beetje hun werk gaan doen.
Vanaf morgen begin ik met MTX.
Verder doen gewoon mn handen het meeste pijn en mn voeten als ik te lang loop.
Gister heb ik wel op jade gereden en dat ging wel.
Morgenmiddag ga ik lekker met Daniël zwemmen das ook goed voor me.
Morgenavond met judith op buitenrit dus das weer lekker ontspannen.
Heb er zin in!!!

Echt tof trouwens dat het zo lekker gaat met rijden op Orson, ik vindt jullie echt een "supermatch" en je zal nog een hoop van m leren!
Zie er al naar uit als ik er een keer op mag (..natuurlijk als mn gewrichtjes beter zijn...)

Nou ik ga lekker op bed tv kijken.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 16:39

jeeeeh, ik heb mn nieuwe zadel.
Vanmorgen is tie gepast en vanmiddag heb ik hem opgehaald en betaald.
Vanavond lekker uitproberen, al weet ik niet of dat op buitenrit is, als ik de lucht nu bekijk.... Nors opkijken

Thirz en Bianz, nog naar t strand geweest vanmiddag? Knipoog

Ik heb lekker met Daniël gezwommen, dat was echt lekker!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 17:52

Wat heb je voor nieuw zadel Nel?
Het is idd nogal dreigend, maar ik denk niet dat het gaat regenen eerlijk gezegt...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 13:22

*egopost*

Jade is naar het strand geweest!!!!!!!

gister zijn Judith en Nel gezellig saampjes naar buiten geweest, en in plaats van gewoon door het bos dachten ze, ach we kunnen best naar het strand....Hoorde van Judith dat Jade echt heel braaf is geweest, wel een beetje gespannen, maar geen rare uitspattingen, ben echt zo trots dat ze het zo goed heeft gedaan....Thirz, wanneer gaan wij??? Moet je wel heel rustig doen met Nous, want vind het zelf best nog spannend, het idee....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 13:33

Haha ik hoorde het al van Judith; wat fijn dat ze zo braaf was! Heeft ze ook al gegalopeerd op het strand? Leuk hoor!
Heb gisteren ook een paar galopjes gemaakt met Orson buiten, ging prima! Nu snel naar het bos (ivm bommen en de regen hebben we het bos maar gemeden) en dan ook het strand eens proberen, kijken of Orson ook zo braaf is!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 18:44

Hoi hoi,

jaja jade is lekker op het strand geweest, ze vondt de zee nog wat eng, maar verder vondt ze het erg spannend en keek ze dr ogen uit!
Na een paar strandjes stappen hebben we een drafje geprobeerd en dat ging super.
Daarna een aantal strandjes galop, maar nu moeten we er wel bij zeggen dat Jade weet dat ze geen handgalopje op het strand hoort te doen.
We gingen echt lekker hard en Jade vondt het geweldig.
Ze deed niet bokken of gek, gewoon lekker naast voice een rengalopje.

Echt heerlijk!!!!

Wilco was met Daniël naar het strand gegaan want hij wilde foto's maken, dus heeft er ook wat van ons genomen, ik zal ze zo op bokt zetten.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 21:18

Hoi hoi, hier de foto's van gister op het strand.

Afbeelding
lekker draven over het strand.
Afbeelding
Afbeelding
Kletsen, kletsen, kletsen.... Tong uitsteken
Afbeelding
Lol Clown
Afbeelding
Afbeelding
Daniël ging onze sporen volgen... Haha!
Afbeelding
Wiehoeh, in galop...
Afbeelding
Hooooooooooh
Afbeelding
Op de terugweg, nog steeds lol...

Daniël leefde zich ook lekker uit...
Afbeelding
Afbeelding
Plassen stampen...
Afbeelding
Kiekeboeh
Afbeelding
Schelpjes zoeken...

Nou Mariekje, ik hoop dat je via de foto's een idee hebt, van hoe jade het op het strand vindt...
En misschien krijg je dan zelf ook zin.
Zou wel aanraden om de 1ste keer met een ander paard te gaan dat heel rustig is, maar dat is aan jou. Knipoog

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 21:25

Leuke foto´s Nel! Ziet er echt uit als een gezellige buitenrit. Fijn dat Jade het zo goed deed, nu kan jij ook lekker naar het strand Marieke Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 08:51

Het is zover.... de zomervakantie is begonnen No Cheer Weg is de rust haha! We hebben nu lichtelijk een beetje stress op t werk omdat we maandag met de kids op vakantie gaan Clown Dus ga vandaag fijn heel de dag inpakken en entertainen!

Anne al minder rood op dr achterbenen? Ziet er vast charmant uit hihi Clown
Wat is je haar al lang Cis! Leuk verslag en foto's weer Ja
Kims: gefeliciteerd met Nick!!
Leuke foto's van t strand en erg fijn dat Jade zo braaf was voor t eerst Lachen Zat je zadel lekker Nel? Als ik de foto's zie krijg ik ook weer zin in een strandrit! Maar Nous moet morgen weer aan de bak met de les, net als Orson!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 11:01

Jippie! Die kids helemaal uitgelaten want ze gaan bijna op vakantie Haha! Vind het nog steeds heel erg leuk voor ze, echt super dat jullie ze die kans geven!
Mooie foto's van het strand; krijg ook zin om te gaan! Heb ook al weer zin in de les morgen! Anne, kom je binnenkort nog eens foto's van mij en Orson onder het zadel maken? Ben zo benieuwd hoe ik hem nu rijd!
Euh Nick is jarig begrijp ik? Dan bij deze ook van mij gefeliciteerd!
Haha Anne, het is ook zo lekker om in de zon te zitten he? Wist niet dat jij ook nog kon verbranden Knipoog
Supergave foto's Cis, echt zo mooi daar! En nog even en je komt alweer naar huis jippie!!
Hoop trouwens dat het zulk mooi weer van het weekend blijft: heerlijk!