Bokkers die op stal Groenewoude rijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lovefi

Re: Bokkers die op stal Groenewoude rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 11:44

Ik heb geen idee haha :') We hebben 2 keer normaal gesprongen. Verder nog nooit een crosshindernis van dichtbij gezien dus ik zie wel hoe die het doet, maar het is zo'n braverd hij doet het vast wel. Alleen buitenrijden etc is ook geen probleem. Hmm ja dat is een goede vraag. Voor dit jaar in ieder geval M1 startgerechtigd maar eigenlijk wil ik ook wel winstpunten in het M1 hebben. Uiteindelijk zou ik graag Z1 of Z2 met hem willen rijden, maar we zien wel waar het schip strandt.

Oke leuk hoor, wel leuk om 2 verschillende paarden te rijden, kan je veel van leren. Die Ayla heeft echt een lief koppie zeg :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 11:49

Oke klinkt goed! :) Z zie ik jullie eigenlijk nog wel rijden, Double beweegt echt prachtig! :j

Ja Aytje is schattig he! <3 Heel koel in d'r koppie, schrikt echt nergens van (behalve een pot met aarde erin? :?) en vindt het heerlijk om te springen!

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 12:04

Haha paarden zijn bang van de raarste dingen. Ik vind dat ook altijd zo gek haha. Aaah ook een springmonstertje dus, leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 12:07

Echt he. :+

Jaa echt een springgek is het haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:22

Dusssss. Hoe gaat het met jullie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 09:18

Nee oke. :')

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 10:12

Haha wauw ik heb die post helemaal gemist :') met mij alles goed en met paard ook. En bij jou? Zag mooi rijfotos voorbijkomen op facebook :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 10:14

Ja het gaat super hier! De laatste tijd loopt [naam] zo fijn, word er helemaal blij van. :D

Je had een tijdje geleden een cross toch? Hoe was die? :D

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 10:18

Ja dat kan ik me voorstellen. Echt top dat het zo goed gaat!

Klopt was erg leuk om te doen. Eerste rondje had ie nog twee weigeringen maar het tweede rondje helemaal foutloos. Heel trots op hem na drie keer in de bak springen :') Nu gaan we elke week springles rijden ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 10:53

Oh super! :D Hij lijkt me echt een geweldig paard om te rijden en ook in de omgang. En aan je os te zien al bijna L2 startgerechtigd? :D Wanneer heb je weer wedstrijd?

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 10:59

Ja het is echt een once-in-a-lifetime paard. Hij kan alles en wil alles dat is het fijne aan hem. Springen, dressuur, naar buiten in een groep of alleen en hij is ook nog beleerd voor de kar haha. Een echte allrounder. Ja klopt bijna L2, laatste wedstrijd hele rare en onbegrijpelijke beoordeling gehad dus was de motivatie even kwijt, maar ga binnenkort weer een wedstrijdje rijden.

Jullie hebben ook veel onderlinge wedstrijdjes op stal of niet, leuk dat ze dat doen :) ! Heb je nou ook les daar of rijd je lekker voor jezelf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 11:04

Oh geweldig, hij kan dus echt alles! :D Lijkt me super, zo'n veelzijdig paard. :) Jammer van die laatste wedstrijd... Hoeveel punten had je?

Ja er zijn veel onderlinge wedstrijden idd! Ja, ik rijd eens in de zoveel tijd een springles en dressuur privélessen nog niet gehad maar wil binnenkort 1 à 2 dressuurlesjes nemen en ook nog 1 springles samen met [naam] en [naam] en nog een ander meisje (Ons zaterdag team dus haha). :)

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 11:08

Ja dat is het ook. Ik had 184 en 179. Het is me nog nooit overkomen dat hij onder de 190 punten liep en hij liep deze wedstrijd echt niet zoveel anders dan normaal. Maar de jury gaf vervolgens iemand die haar paard lekker in de bek aan het trekken was en maar schoppen met de sporen wel 198 punten dus ik dacht laat maar die snapt dressuur gewoon niet. (Lekker kromme zin :') )

Leuk zeg, ik vind wedstrijden altijd wel motiverend om door te blijven gaan met trainen, leuk dat ze dat doen. Gezellig hoor dat jullie zo'n leuk clubje hebben daar, rijden Roos en Esmee nog bij Groenewoude of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 11:10

Dat is flauw zeg. -O- Maar met 184 nog wel één winstpunt gehaald, toch? Dan moet je maar zo denken: Ondanks dat de jury zo streng was heb ik wel een winstpunt weten te behalen dus zo slecht was de proef niet. :)

Ja ze rjijden daar nog gewoon! Ze doen ook mee aan de wedstrijden met Kayleigh en Demi, is super gezellig! Er komen af en toe ook mensen met pony's van buitenaf meedoen, echt leuk!

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 11:17

Nee precies, zo bekijk ik het ook hoor, maar op dat moment was ik heel teleurgesteld.

Aah leuk! Gezellig dat zij ook mee mogen doen aan de wedstrijden bij jullie, vaak is dat alleen voor de mensen op stal maar voor hen wel leuk dat ze mee kunnen doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 11:20

Dat begrijp ik. -O-

Ja, is inderdaad heel leuk. :j Binnenkort is er oefenspringen bij ons op stal, ook mensen van buitenaf mogen meedoen dus ben benieuwd hoeveel 'vreemden' er zullen komen!

Bij de laatste wedstrijd had ik bij een B-proefje trouwens 185 punten, dus als het een officiële wedstrijd was zou ik 1 winstpunt hebben, dat vind ik dan wel weer grappig. Het zijn de officiële proeven alleen dan onderling en met een jury van op stal (die wel behoorlijk streng is hoor, haha). :)

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 11:23

Leuk! Ik zie het niet op startlijsten.nl staan, hoe weten mensen dan dat er wedstrijd is bij jullie, of is het meer via-via?

Netjes hoor, mooie punten! Zeker als je nog niet zoveel wedstrijden gereden hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 11:25

Denk meer via-via, het is niet zo officieel zeg maar. :) Er kan ook maar een beperkt aantal meedoen, dus misschien dat het daarom niet vermeld is op de site. :)

Haha ja was wel blij met de punten. Het jammere was dat ze met de middendraf een overgang naar galop maakte, de middendraf was heel mooi totdat ze aansprong. :+ Dat werd dus een 5, als dat een 7 oid was geweest, was ik eerste geworden haha.

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 11:33

Aah ja oke, dat begrijp ik!

Ohh jammer is dat he, ik vind het ook altijd heel zuur als het goed gaat en dan aangaloppeerd. Volgende keer gewoon gaan voor de eerste plaats!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 11:38

Ja dat was idd wel even een baalmomentje maar ze was de hele dag al zo druk dat het me niet eens meer zoveel uitmaakte. :') De rest van de proef liep ze wel fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 19:55

Heee. Hoe is het hier? Hoe gaat het met de paardjes?

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 20:50

Halloo! Ja hier alles goed hoor Double is een beetje ziek geweest maar het gaat de goede kant op. En bij jou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 06:21

Hier gaat het goed! Heb gisteren wedstrijd gehad en 5 juli weer. Zit er over na de denken om in de L1 te starten, want ik mag een klasse hoger. :)

Wat balen dat hij ziek is geweest! Wat had hij? :(:)

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 11:28

Oke, leuk zeg!! Zag op Facebook dat het goed was gegaan. Ik zou lekker L1 gaan doen is veel uitdagender dan de B. Dat wijken is zo bijzonder niet en als dat niet lukt heb je nog 28 andere onderdelen om goede punten voor te scoren.

Hij heeft koliek gehad, wilde alleen nog maar liggen en niks eten maar gelukkig gaat het weer goed nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 13:41

Daar heb he gelijk in. Toch is het wel leuk als ze het zouden kunnen, haha. Aan [naam] is het makkelijk aan te leren want die is nog jong maar [naam] is al ouder en pikt dus niet alles zo snel op. Toch wil ik liever op [naam] omdat haar nageeflijkheid beter is dan die van [naam]. Woensdag en vrijdag dan maar even kijken wie ik het beste kan nemen en aanleren. :)

Oh dat is balen! Maar hij herstelt dus wel goed? Ga je binnenkort weer een wedstrijd starten?