Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
? 

!
Tot vanaaf! xxx
niet vooruit te krijgen, heb je hem eindelijk in draf, is die niet meer terug te krijgen. Hele tijd hangen, alle eendjes waren eng en geen rechte lijn kunnen lopen. Toen besloot ik er schijt aan te hebben dat draven op asfalt slecht voor de pezen is en heb ik hem lekker aan het werk gezet, hele tijd overgangen en schijnovergangen. En toen begon die zo lekker te lopen
heerlijk nageefelijk en zelfs nagevelijk in de overgang naar galop en in de galop zelf. Ben heel trots op hem
zie je wel dat je het kan!!
! Romana01 schreef:Das erg fijn ginahij was in het begin zo vervelendniet vooruit te krijgen, heb je hem eindelijk in draf, is die niet meer terug te krijgen. Hele tijd hangen, alle eendjes waren eng en geen rechte lijn kunnen lopen. Toen besloot ik er schijt aan te hebben dat draven op asfalt slecht voor de pezen is en heb ik hem lekker aan het werk gezet, hele tijd overgangen en schijnovergangen. En toen begon die zo lekker te lopen
heerlijk nageefelijk en zelfs nagevelijk in de overgang naar galop en in de galop zelf. Ben heel trots op hem