Jaa... Maar ik hoef er in totaal niet zo'n dikke deken op, vind 200gr wel voldoende. Hij hoeft echt niet hard te werken in de winter dus het is niet zo dat hij geen dikke vacht mag/kan krijgen. Als je al een 100gr regendeken hebt en die over die andere doet zit je in totaal al op 300gram en dat vind ik teveel voor een paard die eigenlijk niet veel hoeft te werken.
Ik zou dan een eenvoudige regendeken van 0 grams kiezen en niet eentje met fleecevoering... dan kan je hem in de lente/zomer ook beter gebruiken als het veel regent... dan is het met een fleecevoering vaak snel te warm.
Ferro heeft alleen maatje 195 Telkens zie ik leuke dekens die of in de verkeerde maat zijn of veeeer buiten mijn budget Heb nu een berichtje van iemand die vrijdag een deken binnen krijgt, leek mij wel een leuke, waterdicht met fleece voering én een leuke prijs!
ik zit al vanaf 8uur beneden op de bank. Ben vrij vandaag maar kwam iemand voor onze ketel tussen 8 en 12 ofzo. die knakker kwam pas half 12 ofzo
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-11 12:29
nope doet t gewoon haha iedereen zegt steeds t internet van bb ligt er uit, maar mijne heeft t steeds gedaan xD niet eens op wifi ofzo.. hij is niet echt snel maar doet t wel
mn vader ook, je internet ligt er uit ik: nee hij: jawel! ik: nee hoor hij: Jawell!!! BB ligt er uit. ik: nee hoor, kijk maar, doet t gewoon hij: ohw... xD
haha er is eeen blackberry storing dus veel doen het niet, en bij bijna allemaal doet ping het niet maar bij mij en renee doet helemaal niets het en dat gaat tot de 22e duren..
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-11 12:39
tot de 22e?! duurt t echt 10 dagen om t op te lossen?!
ping is bij mij idd ook wel heel traag, duurt heel lang voor ie een berichtje verzonden heeft..
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 12-10-11 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt
ja er is een of andere computer kapot waar alles op draaide zei me vader. maar ik ga me 10 euri terug vragen ik betaal los internet en ik betaal toch niet voor als die het niet doet ;p