Goed bezig Sas! Maar valt me wel een beetje van je tegen hoor, binnen op de loopband.......ttttsssss! Vanavond BUITEN gebootcampt in de wind en gelukkig slechts een beetje regen! Daarna naar de manege om te zien dat ik weer op Adje mocht! Hij was wel weer aan het etteren, maar het wijken kreeg ik er toch mooi weer uitgereden ! Sorry Antoinette, gaat hem niet worden morgen met dat lieve hondje.....je hebt wel al iemand die hem loopt toch? Of moet hij nu de hele dag binnen blijven?
antoinetje
Geplaatst: 06-11-13 08:30
Balen Sas! Lekker Milou op Adje! En bikkelen op Bootcamp je bent goed bezig . Jock gaat gewoon mee naar het huis dus hij is niet alleen maar het is een beetje saai voor hem, dat is alles
Ik wilde wel buiten, maar mijn hardloopschoenen stonden nog bij mijn ouders. Dus toen voor plan B gegaan.
Leuk nog even op Adje, nog even snel voor al die weken op Ushi!
Danseresje
Geplaatst: 06-11-13 21:52
Ik wilde vandaag gaan hardlopen....schoenen nog zeiknat van het in de plassen lopen gister.....morgenpost het er niet van, dus dan vrijdag maar weer! O, en deze twijfelkont heeft nu Ushi/Trendy opgegeven, definitieve keuze volgt nog....gewoon omdat ik trendy ook zo leuk en lief vind!
Ik zeg Trendy, jullie zijn echt een heel leuk stel!
Danseresje
Geplaatst: 06-11-13 22:52
Wil dus nog even afwachten hoe vaak ze gekozen wordt! En ja, stiekem wil ik wel weer de opmerking 'leuke combi' onder aan mijn protocol! Irene gaat wss ook meedoen, heb haar overgehaald zich gewoon op Adje in te schrijven, gaat ze als het goed is volgende week doen! Ze heeft alleen nog niet binnen op hem gereden. Maar ja, meneertje is in de bak alleen beter te rijden dan met andere paarden erbij.....de doerak! En bovendien, Jo en Gijs hebben hem dan al warmgereden!
Gister nog even met haar gaan knuffelen! Buiten de box als je aan komt lopen doet ze zo nukkig....maar knuffelen houdt ze wel van!
Adje wordt nog populair! Komt gewoon omdat ik heb laten zien dat hij best leuk een proefje kan lopen, haha! Mocht vanochtend op de barbiepony! Heerlijk gereden en ondanks dat ze al geschoren is, was ze zeiknat! Ze heeft keihard gewerkt, maar daar heb ik ook keihard voor moeten werken, haha! Kon wel merken dat ze minder stug is dan Adje! Beter op benen te sturen.
Vanmiddag op pad geweest met mazzel, samen met Wendy op een ander paardje wat de laatste tijd weinig buiten is geweest. Ging onwijs goed! Mazzel werd alleen op het galoppeerpad vanaf meeuwenoord erg enthousiast met zo'n opkomende tank achter zich! Had toen wel ff moeite om hem terug te rijden voor het voetpad! Was zeer gezellig zo samen met Wendy op pad ! Foto's zijn wel gemaakt, maar we hebben er geen van ons samen....
Ik foto's van Wendy en haar paard en Wendy van mij en mazzel! Ben er nog niet over uit Sas! Als er niemand voor Trendy gaat, ga ik liever voor trendy! Nu ff douchen, wamt anders zit ik met een kapsel van cap-haren en stinkend naar paard bij je op de bank!
Ik mocht ander paardje meenemen. Die moet eigenlijk wat vaker naar buiten, maar eerst liefst wel met een ander, zodat hij buiten wat minder schrikkerig wordt en meer vertrouwen krijgt. Foto's kan je vast wel terug vinden op fb.
Ik heb ze inmiddels gezien ja. Leuk hafje! En sorry hoor, las even snel
Danseresje
Geplaatst: 08-11-13 00:35
Schrikkerig was ie niet Wendy! Vertrouwen was er ook wel volgens mij! Vooral bij de derde versnelling dwars door de lieve en brave gids heen willen denderen ! Mazzel die ook ineens de knop vooruit goed had gevonden, haha! Volgende keer het strand op en dan volle galop met tank amor achter mazzeltje? Ben benieuwd wat voor snelheden mazzel dan kan lopen!
Hij is wel aantal keer geschrokken, maar trok zich weer naar Mazzel toe, een hond, een man achter een hek, nou ja op de terugweg die boomstammetjes, een scooter. En ik heb weer spierpijn, hij is toch wel breed. Amor eerst maar eens leren gewoon te blijven draven ipv te galopperen. Als hij dat braaf doet, mag de 3e versnelling erbij.
Danseresje
Geplaatst: 08-11-13 20:33
Dat was een grapje hoor, van die galop op het strand! Inderdaad eerst ook rustig kunnen draven en niet alleen maar willen galopperen! Is ook een leuke voor mij om met mazzel te oefenen, haha! Had het idee dat het schrikken wel meeviel, maar heb natuurlijk ook heel veel niet gezien, aangezien je achter me reed! En ach, mazzel dacht ook dat de vuilnisbak hem zou bijten, haha!
Deels volgde hij dan mazzel, maar je voelde hem spannen. En ik denk wel dat Mazzel hem mee getrokken heeft door gewoon door te gaan. Ook zeker langs die graafmachines.
Met de aardige mensen op, om en bij de graafmachines! Zien dat er paardjes aankomen en even stoppen, was echt fijn ! Voor amor prettig een paard voor zich te hebben die zich er geen moer van aan trekt en voor mij prettig om gelijk maar te merken hoe weinig mazzel daar om geef! Denk dat mazzel eerder nog bang is voor de bos- en duinkabouters (die er gister gelukkig niet waren)!
Soms heeft Mazzel inderdaad een dag dat overal boskabouters zitten, dan springt hij weg en dan denk je echt waarom nou? En dan krijg je 'enge' dingen en dan loopt hij door. Wel heel fijn ja, dat Mazzel zo relax is, is wel veel relaxter rijden. Met Mazzel kan ik meeste met lang teugeltje rijden en vooral op benen en stem.
Danseresje
Geplaatst: 09-11-13 17:18
Vandaag op Mr. Fox gereden. Was eigenlijk ingedeeld op vamos.....zag het niet zo zitten, maar ja, gewoon maar proberen. En toen begon het al in de stal. Was er al helemaal klaar mee en zag het eigenlijk niet zitten. Mederuiter die op fox was ingedeeld had al aangegeven anders gedurende de rit wel te willen wisselen als het niet zou gaan. Uiteindelijk overlegd en vanaf het begin gelijk op foxie gestapt! Heb heerlijk gereden en kreeg tot 3x toe nog iets wat volgens mij op een bokje leek toen we de heuvel voor het galoppeerpad omhoog gingen, haha! Hij had er iig lekke tempo in ! Straks of morgen de filmpjes maar eens bekijken en dan maar weer eens wat gaan uploaden. Heb ons ritje ook nog om te uploaden, een ontbijtrit en nog enkele van de vakantie.....
Saskia89
Geplaatst: 09-11-13 17:58
Foxje is leuk hè
Maar wat was het probleem met Vamos? Deed ie in stal dan?