Eefje; goed idee, ik ga ook maar eens wat aan school doen
ik ging vanochtend rijden, ging vet goed Alleen remy was zoo aan het rennen, niet normaal, was geen normaal draven aan Maar buiten dat om ging het prima ;p
Ik kreeg een smsje van Marlous dat ze het allemaal gehaald hebben. Dus Marlous is nu door naar de F13! Pfff kom ik aan met me 9..... Volgende x doek ook weer mee!
Jongens ik heb me proef gewoon dik gehaaaaald!!!!!!!!!! Nu is me paspoort echt overvol xD hihi En idd naar de 13, heeft naar mijn weet nog nooit iemand gereden met onze paarden... 1x eerder iemand die met ze eigenpaard van buitenaf kwam ofzo .... hihi ben benieuwd
En lucy toen jij aan je croissantje zat was ik al haast weer van me paard af
En me zadel werd gejat, want die moest op n andere dus heb m zonder zadel uitgestapt xD Dag witte broek maargoed dr zit toch al een permament zitvlak in(wat dr niet hoort) en denk dat ik toch maar een nieuwe voor me b-day ga vragen xD
hahaha ja maar nouja tis toch altijd als ie gaat zweten enzo niet heeeeel bevoordelijk xD gelukkig bestaat er zoiets als een wasmachine en interesseerd t me dus geen r*eet als ik met een donker zitvlak rondloop terwijl t eigenlijk wit moet zijn xD
Ja was ook heel blij me middengalop heb ik niet gereden en me wijken ging niet zo lekker maar verder was het opzich n heel nette proef volgens mij, ja oke en me tempo in draf was n beeeeetje laag, maar wel constant xD
nou ik was echt wel tevreden met m zeg!! Losrijden was ie fijn, maar dr waren 2 rot ponykindjes die gewoon te dicht langs kwamen. kon m ook niet echt lekker losgalopperen dus dat kan volgende keer beter xD
@iedereen, geen hersenschudding wel hoofdpijn. Was in bos aant hopsen en rajah vond mede pony erg aardig. We gingen galoperen en andere pony ging al en toen begon rajah als een idioot te bokken en wilde niet meer stoppen met bokken. was alle 2 de beugels al kwijt en toen na nog een paar bokken lag ik