Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tytje schreef:Mntj, goeie hardloopschoenen hangt weer af van je voeten. Als je normale voeten hebt, neem je neutrale hardloopschoenen. Loop je iets meer naar binnen of buiten, dan kan je beter naar Runningsworld in Zaandam gaan.
Shenavallie schreef:Hoi!
Gisteravond heb ik weer menles gehad met mijn vriendinnetje: ze was zóóóóó braaf!!!!! Ik kreeg naast een aantal nieuwe tips (huiswerk
) ook veel complimenten en dat doet me zo goed
!!!! Na de les heb ik haar helemaal suf geknuffeld (lekker plakkerig met al dat zweet, ha ha
)!!!!
Vandaag ga ik weer werken en heb een dienst van 5 dagen, heb er helemaal zin in!!!!Als ik me niet vergis sta ik voor vandaag met Elvis gepland, maar dat kan zomaar veranderen. Het wordt super lekker weer, dus lekker in m'n shirtje rijden, heeeeeeeeeeerlijk!!!!!!
![]()
Iedereen een mooie dag met veel zonplezier toegewenst!!!!
_sandra schreef:hoi peet!!!! ze stonden er gisteren heeeeerlijk bij in het land!!! ben echt blij dat het zo goed gaat!!!
Nicole1995 schreef:LIQUITA schreef:Gelukkig!!! Ze maken zich nu met de warmte ook niet druk, ze zijn lekker sloom met z'n allen hihihi.
Ze staan heerlijk,vanmorgen ook jullie land daar waren ze rustig.Zag dat Nado er ook op stond bij jullie.Ik heb Col haar vliegennetje maar om gegdaan en vliegendeken.ZE had al veel last van horzels.Nog ff een spray kopen ook wel lekker tegen de vliegen.
LIQUITA schreef:Die kleine Chloë van mij, is toch een echte zon-aanbidster. Die ligt de hele dag maar te zonnen. Ik hou het nog geen 5 minuten vol, hahahaha. Af en toe komt ze even hijgend binnen om wat water te drinken en dan hup...gaat ze weer liggen zonnen.
WAT???
Shenavallie schreef:Hoi!
Vandaag een super dag gehad in Amsterdam!!!! De planning klopte, vandaag mocht ik met Elvis rijden! En - uniek - ik heb me vandaag zowaar twee keer ingesmeerd met zonnebrand. Normaal smeer ik me nooit in, maar het begon zelfs op mijn vrij bruine armen te prikken! We hadden extra veel jerrycans met water mee en die zijn allemaal schoon op gegaan!
Zie ik ineens allerlei kroegjes druk in de weer om (nieuwe?) slingers op te hangen en allemaal mensen in het oranje over straat gaan, dus ik vraag heel onschuldig of er soms weer wat staat te gebeuren. Schijnt er vanavond voetbal te zijn
Shenavallie schreef:Goed nieuws: ik mag met Sytje aan twee wedstrijden dit jaar meedoen!!!! Eentje is van de vereniging zelf, zeg maar een onderlinge, en eentje schijnt een officiële te zijn! Spannend
!!!!!!!!! Nu extra goed mijn huiswerk met Sytje gaan doen dus
!
winnitou schreef:_sandra schreef:hoi peet!!!! ze stonden er gisteren heeeeerlijk bij in het land!!! ben echt blij dat het zo goed gaat!!!
dat ik vanmorgen langsfietste stonden ze allemaal bij elkaar (2 lagen er zelfs tussen) maar ik telde er elf (van die afstand).
eind van de middag fietste ik weer over de dijk naar huis en toen liepen de paarden verspreid over het land, ik telde er toen tien.....
Shenavallie schreef:Goed nieuws: ik mag met Sytje aan twee wedstrijden dit jaar meedoen!!!! Eentje is van de vereniging zelf, zeg maar een onderlinge, en eentje schijnt een officiële te zijn! Spannend
!
.Goed oefenen hoor.Wanneer zijn de wedstrijden? Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Goed nieuws: ik mag met Sytje aan twee wedstrijden dit jaar meedoen!!!! Eentje is van de vereniging zelf, zeg maar een onderlinge, en eentje schijnt een officiële te zijn! Spannend
!
Wat goed.Goed oefenen hoor.Wanneer zijn de wedstrijden?