What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 19:32

zo de wedstrijd is begonnen, wat ons betreft mag vd Vaart, de Jong en van Persie er uitgehaald worden. Kunnen niet eens het volkslied meezingen/playbacken. Das toch het eerst vereiste als je als afgevaardigde van een land het volkslied kent en officieel ook meezingt zoals de rest van het team.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 19:36

Tytje schreef:
Mntj, goeie hardloopschoenen hangt weer af van je voeten. Als je normale voeten hebt, neem je neutrale hardloopschoenen. Loop je iets meer naar binnen of buiten, dan kan je beter naar Runningsworld in Zaandam gaan.

en neem een zak met geld mee. Heb in mijn pauze vanmiddag even een paar gekocht bij die speciaalzaak in Wormerveer. Moest sport schoenen hebben en das met mijn linkervoet nog al een probleem. En daar hadden ze in iedergeval goede breedte maten zodat ook mijn botuitsteksel in mijn schoen past en niet ontzettend pijn gaat doen.
Ga er niet op hardlopen hoor (misschien alleen op de loopband) maar ze zijn ook goed voor andere sporten waarbij ik niet mijn paardrijlaarzen of schoenen aan kan/mag

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 19:37

Nicole1995 schreef:
Gister lars zijn Lasergame party gehad,en nou had ik al in de wandelgangen gehoord dat Smokey misschien verkocht zou worden.En ja hoor.Zus van Lars zijn vriendje vertelde zijn moeder hebben Smokey gekocht.

volgens mij sliep je nog half toen je dit typte

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 19:39

Shenavallie schreef:
Hoi!

Gisteravond heb ik weer menles gehad met mijn vriendinnetje: ze was zóóóóó braaf <3 !!!!! Ik kreeg naast een aantal nieuwe tips (huiswerk :P ) ook veel complimenten en dat doet me zo goed *D !!!! Na de les heb ik haar helemaal suf geknuffeld (lekker plakkerig met al dat zweet, ha ha 8-) )!!!!
Vandaag ga ik weer werken en heb een dienst van 5 dagen, heb er helemaal zin in!!!! :D Als ik me niet vergis sta ik voor vandaag met Elvis gepland, maar dat kan zomaar veranderen. Het wordt super lekker weer, dus lekker in m'n shirtje rijden, heeeeeeeeeeerlijk!!!!!! :D

Iedereen een mooie dag met veel zonplezier toegewenst!!!! :wave:

Fijne werkdagen gewenst! neem een parasolletje mee

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 19:41

_sandra schreef:
hoi peet!!!! ze stonden er gisteren heeeeerlijk bij in het land!!! ben echt blij dat het zo goed gaat!!!

dat ik vanmorgen langsfietste stonden ze allemaal bij elkaar (2 lagen er zelfs tussen) maar ik telde er elf (van die afstand).
eind van de middag fietste ik weer over de dijk naar huis en toen liepen de paarden verspreid over het land, ik telde er toen tien.....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 19:43

Nicole1995 schreef:
LIQUITA schreef:
Gelukkig!!! Ze maken zich nu met de warmte ook niet druk, ze zijn lekker sloom met z'n allen hihihi.

Ze staan heerlijk,vanmorgen ook jullie land daar waren ze rustig.Zag dat Nado er ook op stond bij jullie.Ik heb Col haar vliegennetje maar om gegdaan en vliegendeken.ZE had al veel last van horzels.Nog ff een spray kopen ook wel lekker tegen de vliegen.

dus mijn telling klopte wel

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 19:46

LIQUITA schreef:
Die kleine Chloë van mij, is toch een echte zon-aanbidster. Die ligt de hele dag maar te zonnen. Ik hou het nog geen 5 minuten vol, hahahaha. Af en toe komt ze even hijgend binnen om wat water te drinken en dan hup...gaat ze weer liggen zonnen.

Afbeelding

WAT???
Afbeelding

ze blijft zo'n lief koppie houden, wat een schatje

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 19:47

ATE schreef:
mntj schreef:
wat ik begreep worden er ff geen feestelijkheden gepland.
vandaar dat het verschoven is.

ja begrijp dat wel maar zou wel ff net zo netjes zijn om dat ff aan te kondigen
normaal weet diana niet hoe veel briefjes ze moet ophangen :D

beginnend met: Ik, Diana........

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 19:49

We willen dat Nigel de Jong gewisseld wordt voor Stijn Schaars.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 19:50

ga nu mijn volle aandacht maar weer aan de voetbalwedstrijd schenken

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:01

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:
Gister lars zijn Lasergame party gehad,en nou had ik al in de wandelgangen gehoord dat Smokey misschien verkocht zou worden.En ja hoor.Zus van Lars zijn vriendje vertelde zijn moeder hebben Smokey gekocht.

volgens mij sliep je nog half toen je dit typte

Hahhaha ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:05

doelpunt nederland

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:09

ha ha zoonlief is het Wilhelmus aan het oefenen want die moet hij natuurlijk wel heel goed kunnen zingen als hij in het Nederlands elftal speelt (droom verder en train maar hard door)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:20

Hoi!

Vandaag een super dag gehad in Amsterdam!!!! De planning klopte, vandaag mocht ik met Elvis rijden! En - uniek - ik heb me vandaag zowaar twee keer ingesmeerd met zonnebrand. Normaal smeer ik me nooit in, maar het begon zelfs op mijn vrij bruine armen te prikken! We hadden extra veel jerrycans met water mee en die zijn allemaal schoon op gegaan!
Zie ik ineens allerlei kroegjes druk in de weer om (nieuwe?) slingers op te hangen en allemaal mensen in het oranje over straat gaan, dus ik vraag heel onschuldig of er soms weer wat staat te gebeuren. Schijnt er vanavond voetbal te zijn :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:23

Goed nieuws: ik mag met Sytje aan twee wedstrijden dit jaar meedoen *\o/* !!!! Eentje is van de vereniging zelf, zeg maar een onderlinge, en eentje schijnt een officiële te zijn! Spannend +:)+ !!!!!!!!! Nu extra goed mijn huiswerk met Sytje gaan doen dus :D !

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:31

Shenavallie schreef:
Hoi!

Vandaag een super dag gehad in Amsterdam!!!! De planning klopte, vandaag mocht ik met Elvis rijden! En - uniek - ik heb me vandaag zowaar twee keer ingesmeerd met zonnebrand. Normaal smeer ik me nooit in, maar het begon zelfs op mijn vrij bruine armen te prikken! We hadden extra veel jerrycans met water mee en die zijn allemaal schoon op gegaan!
Zie ik ineens allerlei kroegjes druk in de weer om (nieuwe?) slingers op te hangen en allemaal mensen in het oranje over straat gaan, dus ik vraag heel onschuldig of er soms weer wat staat te gebeuren. Schijnt er vanavond voetbal te zijn :o

op welke planeet leef jij? kranten staan er vol mee, radio en tv houden zich ook niet stil. Maandag weer een oranje dag, dus je bent voor bereid nu

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:31

Shenavallie schreef:
Goed nieuws: ik mag met Sytje aan twee wedstrijden dit jaar meedoen *\o/* !!!! Eentje is van de vereniging zelf, zeg maar een onderlinge, en eentje schijnt een officiële te zijn! Spannend +:)+ !!!!!!!!! Nu extra goed mijn huiswerk met Sytje gaan doen dus :D !

geweldig! erg leuk dat je het met Sytje mag doen maar vooral ook om mee te doen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 21:04

moet zeggen dat Nederland niet echt overtuigend voetbalt. Veel bal verlies, Kameroen werkt er gewoon harder aan. Maar hoop toch op een winnende partij voor Nederland.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 21:44

Wel de wedstrijd gewonnen, in iedergeval. Maar of het echt verdiend is..... Vind het jammer voor Kameroen, die lieten wel redelijk spel zien. De scheidsrechter vond ik niet iets positiefs brengen in de wedstrijd. Hoop dat die niet meer verder hoeft te fluiten op dit kampioenschap.
shenavallie, maandag om 16.00 uur is de volgende wedstrijd dat Nederland moet spelen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:04

allemaal welterusten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 22:13

winnitou schreef:
_sandra schreef:
hoi peet!!!! ze stonden er gisteren heeeeerlijk bij in het land!!! ben echt blij dat het zo goed gaat!!!

dat ik vanmorgen langsfietste stonden ze allemaal bij elkaar (2 lagen er zelfs tussen) maar ik telde er elf (van die afstand).
eind van de middag fietste ik weer over de dijk naar huis en toen liepen de paarden verspreid over het land, ik telde er toen tien.....

Hmmm...dan hoop ik dat er eentje vanaf was gehaald, want anders klopt het dus niet. Met Nado erbij moeten het er 11 zijn :?

rockoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 05:40

ik ben woensdag met juul meegelopen nou first vond het prima hij liet zich gewoon pakken en liep keurig mee

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 06:26

Shenavallie schreef:

Wat goed :D .Goed oefenen hoor.Wanneer zijn de wedstrijden?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 06:54

rockoo schreef:
ik ben woensdag met juul meegelopen nou first vond het prima hij liet zich gewoon pakken en liep keurig mee
TOPPIE!!!

En heel erg bedankt :*

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 06:55

Nicole1995 schreef:
Shenavallie schreef:

Wat goed :D .Goed oefenen hoor.Wanneer zijn de wedstrijden?

Hee wat leuk zeg +:)+ +:)+ +:)+