Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

net gedouchted en gegeten,... ga de rest van de avond voor pampus op de bank hangen Princesspres schreef:jeetje wat een hoop bij te lezen weer!
Baby liep vandaag weer beter. Nog niet onder het zadel geprobeert, doe dat morgen.
Wel was hij wat gassig, maar dat trok ook weer weg.
Vanavond even met nous en lieffie en de trailer op pas geweest. Niet eens zo super lang maar was wel geslooopt!
Maar wel weer lekker gereden en kunnen oefenen
Nu maar wat eten en weer opruimen en schoonmaken hier
(na de uitnodiging van de gelukkige huisvrouw verwacht ik van niemand meer iets) Ireen_ schreef:Volgende week toch alweer naar de kliniek, dierenarts wil uitsluiten of ze geen griffelbeenbreuk heeft, 1 wondje zit exact op het griffelbeen en ze reageerd daar heel gevoelig op druk. Ze moet sowieso op boxrust.. En antibiotica want de zwelling moet weg zijn voor de foto.
Weet nu ook waarom ik geen paard meer wilde
Marjo_Wystan schreef:Hello! Net mijn hondje opgehaald bij mijn ouders, lekker twee daagjes vrij en dan kan ik lekker met hem wandelen... wie gaat er mee(na de uitnodiging van de gelukkige huisvrouw verwacht ik van niemand meer iets)
DeadxStar schreef:Princesspres schreef:jeetje wat een hoop bij te lezen weer!
Baby liep vandaag weer beter. Nog niet onder het zadel geprobeert, doe dat morgen.
Wel was hij wat gassig, maar dat trok ook weer weg.
Vanavond even met nous en lieffie en de trailer op pas geweest. Niet eens zo super lang maar was wel geslooopt!
Maar wel weer lekker gereden en kunnen oefenen
Nu maar wat eten en weer opruimen en schoonmaken hier
Op de vorige pagina had ik gereageerd over de nageltjes!
hihihihi
dat mag...! vindt hij vast leuk!