Ja hij blijft goed! En komt uit het mooiste dorp van de zaanstreek hahaha.
Anne_Ivy
Geplaatst: 06-12-10 15:07
Wat is het hier stil? (Zegt degene met de meeste posts op dit topic.... ) Of is iedereen mee in de zak naar het zonnige Spanje ? Wat op zich een heel goed idee was geweest natuurlijK!
omdat hij ook een beetje van jullie was.. toch maar hier..
Anoniem
Geplaatst: 07-12-10 09:00
Zit het met tranen in mijn ogen te lezen.
Het was een wijs besluit Esther, ook al doet het jou ontzettend veel pijn. Je vond een pijnloos leven van Morris belangrijker dan jouw eigen verdriet. Dat laat zien dat jouw hart op de juiste plek zit. Een leven met pijn is geen leven, voor geen enkel dier. Wil je heel veel sterkte wensen meis.
Anne_Ivy
Geplaatst: 08-12-10 10:22
Pfffff mooi geschreven Es, het blijft een onwaarschijnlijk verhaal!!! Zo oneerlijk voor zo'n jong paard!!!! Ze zeiden het tegen mij al, maar dat is toch echt anders hoor......... niet te vergelijken, dat lijkt me logisch!!!! Maar loslaten is ook houden van. Alleen wel de allerallermoeilijkste manier van houden van...... Sterkte
Stormchaser
Geplaatst: 08-12-10 16:05
Hi chics, as we speak is Kimmie mijn poown aan het longeren!! Ze gaat er morgen op en als het goed is kan ik dit weekend weer lekker zelf rijden !!
Al met al 5 weken niet gereden! Ik hoop dat ik het nog kan?
Tessa haalde gisteren Girly en Faith uit de box en zag bij Faith aan haar rechterachterbeen een flinke wond. Ze kon er gewoon op staan, en ook gewoon op lopen, been was van achteren wel dik maar als je er schuin voor stond zag je niet veel.
We weten niet hoe ze dit heeft op kunnen lopen, ze hebben de box echt met de loep bekeken maar konden geen rare dingen vinden.
DA laten komen, door naar Utrecht, daar foto's gemaakt. Wond ging tot op het bot, spronggewricht was intact. Keuzemogelijkheden waren om de wond vanzelf te laten genezen of operatief proberen te hechten. Ik heb gekozen voor operatief hechten. Wondranden konden mooi worden opgefrist, er was genoeg huid om de wond te sluiten, en het been is in het gips gezet. De komende twee weken staat ze iig in Utrecht in het gips. Hoe de wond daaronder uitziet zien we pas over twee weken als het gips er afgaat.
Eef en ik hebben bij de operatie gekeken, het is wel een eng gezicht om je paard te zien liggen, en na de operatie zouden we met de chirurg praten over wat ze gevonden had, maar er kwam een andere patient binnen die eerst verzorging nodig had, dus dat duurde even.
Chirurg was positief, en omdat Faith wakker was na de narcose mochten we even een blik werpen in de recoverybox. Dat ze mijn stem hoorde kwam er een hinnik die uit haar tenen kwam...ik heb me de hele tijd toch goed kunnen houden maar toen schoot ik toch even vol.
Oeh oliebol Trudy, toch heftig hoor!! Gelukkig is de chirurg positief!!!! Dat biedt perspectieven. En ze is in goede handen daar. Af en toe even langsrijden met een bak wortels en veel knuffels en hopelijk is ze dan weer snel helemaal in orde en mag ze mee naar huis! Sterkte de komende weken!!!
Anne_Ivy
Geplaatst: 09-12-10 11:38
Oh, s*** wordt vervangen door oliebol, hmmmm, hahaha. Sorry Trudy, dat wist ik niet, maar dat is dus blijkbaar ook een soort banketstaaf
Cassidy
Geplaatst: 09-12-10 11:39
De laatste keer dat ik in Utrecht was zag ik dat ze daar wortels genoeg hebben, ik denk dat het een zak appels wordt. En een tube cowboy magic want ze had weer een dreadlock in haar manen waar je bang van werd
*Edit, ik zie gewoon s h i t hoor, je kunt je in profiel de boktcensuur uitzetten...
Achossie, onze Bob Marley van Starnmeer zomaar in de kliniek. Getver... Gelukkig zijn de berichten positief en zal ze weer volledig herstellen. Wat zal je geschrokken zijn toen je werd gebeld Trudy. Veel sterkte en geef haar idd maar een flinke knuf!!
Anoniem
Geplaatst: 09-12-10 18:15
Nou wat een ellende gisteren Trudy! Hopelijk wordt ze snel weer beter. En geef dr maar een dikke knuffel van me!