Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eerst slapen, dan morgenochtend nog even goed doorlezen.
. Bedankt pap 
Wij hebben gister ook gevierd.
Ook wel leuke dingetjes gehad!
& had een jurkje van me zus gehad wat ze niet meer paste dus moest er ff een riem en laarzen bij hebben. En nog een jurkje. 

Dus misschien komen jullie me
maar vond het vorige jaar toch wel echt weer super leuk, dus ik denk dat ik toch nog maar een keer ga.. _Lisanne schreef:Ja, als je een eigen paard hebt is dat inderdaad een goedkoper alternatiefmaar vond het vorige jaar toch wel echt weer super leuk, dus ik denk dat ik toch nog maar een keer ga..
Daar ligt het niet aan hoor. Maar ik

_Lisanne schreef:Ahh ik ga misschien ook naar Ibiza![]()
Maar scheelt dat mijn ouders poel in principe helemaal betalen en dan zou ik Ibiza/Mallorca wel zelf moeten betalen, maar dat is allemaal nog niet zeker dus moet ff kijken!
, Hm ik moet alles zelf betalen, nouja meestal krijg ik
merel_gomez schreef:Goede avond,
Ik dacht 325,-?
De knhs kampen zijn nog goedkoper!ik vind poel wel geldklopperij zo.. het is zo toch niet leuk meer
![]()
xApple schreef:Ik had een mailtje van Poel gehad, en ik dacht laat ik maar eens
reageren in 't topic want ik vind het nu wel erg bar worden hoor.
355 euro voor een klein weekje? Dat vind ik echt veel te gek.![]()
Ik vond het vorig jaar al erg duur, dus ik ga dit jaar lekker met
een paar meiden van stal een huisje huren (in Schoorl) met een weiland en daar
lekker met de paarden in het bos en op 't strand scheuren. En dat
kost me 200 euro all inclusiefDus misschien komen jullie me
evegoed tegen.
Ik word overspoeld door zebraprints
_Lisanne schreef:Ahh ik ga misschien ook naar Ibiza![]()
Maar scheelt dat mijn ouders poel in principe helemaal betalen en dan zou ik Ibiza/Mallorca wel zelf moeten betalen, maar dat is allemaal nog niet zeker dus moet ff kijken!
, maar het eten is er heeerlijk
! Juul schreef:Jammer. Waarom niet?
en ik wil wel een keer op kamp waar het nog heel klein is en gezellig, en er meer 'boerenpaarden' rondlopen haha. Heb ontdekt dat recreatief rijden toch een stuk leuker voor mij is
met die bosrit op danny had ik mijn leukste tijd van de week vond ik
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik 18+ ga. Ligt er een beetje aan ook wat me zus wil. We waren vorig jaar ergens bij een Fjordenstal waar ze ook trektochten organiseren. Dat leek ons ook wel leuk, en het is goedkoper.. Want we willen ook nog een stedentrip door Europa doen..