Ik vind de H&M echt een geweldige winkel! Spullen zijn van goede kwaliteit en gaan toch wel lang mee, maar niet duur (en ze zijn natuurlijk heel leuk!) Wat wil je nog meer
Esile
Geplaatst: 22-07-09 19:32
Ja I know! Alleen, niet alles is even goede kwaliteit hoor. Er kunnen af en toe echt dingen tussen zitten.. Ik koop eigenlijk vrijwel alleen maar bij de H&M, de rest kan ik niet betalen
Stefanie, mag ik jouw mamma ook een keer lenen? Ik koop zoveel in ongeveer een jaar, anders krijgen mijn peerdjes niet meer te vreten, en dat vinden ze niet leuk....
Hoe bedoel je kwaliteit flut, dat het snel vaal wordt of eerder dat het snel kapot gaat?
Steef
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-09 19:38
Twinklebel schreef:
Stefanie, mag ik jouw mamma ook een keer lenen? Ik koop zoveel in ongeveer een jaar, anders krijgen mijn peerdjes niet meer te vreten, en dat vinden ze niet leuk....
misschien helemaal nog niet zo gek gedacht * trekt de chipskast open.
Twinklebel
Geplaatst: 22-07-09 19:54
Mallow schreef:
misschien helemaal nog niet zo gek gedacht * trekt de chipskast open.
Haha, ze lijken op hun baasje. Maar ik houd me nog even in, heb een kwartier geleden een onwijs bord met macaroni, geitenkaas, pijnboompitten, kerstomaatjes en tomatenketchup achter de kiezen, was mjummie, nu zit ik wel even vol.