_Rijkie_ schreef:Nee mijn paps gaat mee maar die kan geen M proef lezen
haha
Wil vera niet lezen? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Rijkie_ schreef:Nee mijn paps gaat mee maar die kan geen M proef lezen
Wil vera niet lezen? 
_Rijkie_ schreef:
sniesie schreef:_Rijkie_ schreef:
Ach ja, wat zullen we zeggen... sommige mensen hebben ECHT een bord voor hun kop.

sniesie schreef:Heb ff zitten rekenen maar het is voor mij bijna onmogelijk om eerst jou te komen lezen en dan weer naar stal te gaan om Appie te halen... sorry!
_Rijkie_ schreef:![]()
Door die wielen die ik nu om heb ben ik mijn been alleen maar stiller gaan houden.
Die dingen die rammelen dus dan let ik er extra op
Het is ook alleen in de periode dat ze verhaart
_Rijkie_ schreef:sniesie schreef:Heb ff zitten rekenen maar het is voor mij bijna onmogelijk om eerst jou te komen lezen en dan weer naar stal te gaan om Appie te halen... sorry!
Nee joh gekkie! Das geen doen.
Misschien komt Kel me wel lezen
sniesie schreef:_Rijkie_ schreef:![]()
Door die wielen die ik nu om heb ben ik mijn been alleen maar stiller gaan houden.
Die dingen die rammelen dus dan let ik er extra op
Het is ook alleen in de periode dat ze verhaart
Die impulssporen klinkt goed maar alleen als het bolletje niet van rubber is...
maar ja, dat heb je kunnen lezen want ik doe nog steeds actief mee in je topic![]()

xManon_ schreef:Pffrt sommige mensen zijn echt alleen maar op zeuren uit..
Hopelijk bieden die impulssporen een oplossing!
_Rijkie_ schreef:Das Bokt he
sniesie schreef:Gaat er trouwens nog iemand naar stal vanavond?
sniesie schreef:Gaat er trouwens nog iemand naar stal vanavond?
annitavier schreef:sniesie schreef:Gaat er trouwens nog iemand naar stal vanavond?
Ja, ik maar pas laat!
Jo en ik delen ze op maandag dan gaat zij vroeg (gelijk uit haar werk) en doet Newyje zijn box en zet ze op het land of in de paddock en ik ga dan laat en zet ik ze in de molen en doe Edje zijn box.. Teamwork hihih

back in town!