Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
desyma schreef:Lisanne en Tjelle doen zondag mee aan de Stompwijkse ponyrace. Al een beetje zenuwachtig Lisanne? Gaan er nog mensen van stal haar aanmoedigen of Tjelle tegenhouden na de finish.....?
Cer schreef:Hoe groot mogen die ponys zijn eigenlijk? Wie weet kan omie volgend jaar meedoen
jarrah schreef:Cer schreef:Hoe groot mogen die ponys zijn eigenlijk? Wie weet kan omie volgend jaar meedoen
Hihi ja of Tiff![]()
Gaan we gezellig met zn allen met onze pooownies met de rennen meedoen
Denk alleen niet dat ze mijn kleintje voor poownie aanzien
Ik ben trouwens op zoek naar een wedstrijdmaatje; iemand met een zware auto die een tweepaardstrailer kan trekken... Ik heb de trailer en mijn vader of vriend kan ons eventueel rijden, maar ik heb alleen geen auto
Dus vandaar dat ik op zoek ben naar iemand die zo ongeveer 1 keer per maand met mij samen op wedstrijd wil... Ik rijd zelf L1 (bijna L2) maar het maakt niet uit welk niveau jij rijdt, als we in dezelfde rubriek zitten kan mijn zusje ons voorlezen en anders kunnen we zelfs mooi elkaar voorlezen...
Als je geen auto hebt maar wel graag wil, kunnen we overwegen die ene keer in de maand een auto te huren, dan kunnen we de kosten delen...
Ik hoop dat iemand net zo graag als ik weer af en toe op wedstrijd wil en dat we dat mooi kunnen combineren... dus weet je iemand of wil je zelf graag... let me know
desyma schreef:Lisanne en Tjelle doen zondag mee aan de Stompwijkse ponyrace. Al een beetje zenuwachtig Lisanne? Gaan er nog mensen van stal haar aanmoedigen of Tjelle tegenhouden na de finish.....?
taverno schreef:Mogen wij dat niet zien of zo,dat je laat komt.
desyma schreef:Kan ik je nu NIET zeggen! Morgen wel. Dan is deze dag met kansen voorbij!
Dus je weet het nooit!