Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elja schreef:Maar goed
Ik ging Bandit opzadelen en longeerhoofdstelletje in, maar ik kon de longeerlijn niet vinden
Hij lag dus onder de stapel dekjes
Paardje had zn oren de hele tijd gespitst
Hinniken dat ie deed naar Prin joh
Zonder problemen is ie de bak in gegaan
jeej
Ik ging hem dus longeren en aangezien Steph al de hele week niet had gereden, mocht zij er van me op.
Hij was echt super braaf.
Af en toe een bokje, maar meer omdat ie dat zelf leuk vond dan omdat hem iets dwars zat denk ik
Hij zakte ook heel veel.
Ben blij, want hij liep heel goed
Uitendelijk van de longe een teugel gemaakt en buigen dat ie deed joh
Wauw, het zag er heeel mooi uit.
Na afloop heeft ie nog in de bak gestaan, zonder zadel en hoofdstel, maar het enige dat ie deed was gras eten aan de zijkant

( dat ie niet gou om waait ) 

. 

)

wee tniet hoe ik het moet type

En ben al blij als ik dan me ogen open heb.. kan je na gaan als ik moet rijden; Foute boel.

. Even een berichtje van mij. Het is me nou niet duidelijk of Laura het bos in gaat vandaag, dus dat hou ik even open. Ik kom zo ook richting de manege, ik ga me zo even op mijn gemakkie aankleden, even iets te eten in mijn mik duwen en dan ga ik @ manege
Pebbs schreef:ze is al weg iris
vanochtend vroeg om 7 uur had ze een afspraak bij de s....
je weet wel wat ik bedoel..
ze had artrose in d'r been, en kreupel.
en ze kon niet meer beter worden volgens de dierenarts.
daarom stond ze afgelopen week ook veel op de wei.
het maakte nou toch niet meer uit en ze kon nog even lekker paard zijn, ze heeft lekker met Ulla en BM op de wei gestaan
ze had altijd pijn, dus het is beter zo voor haar
Het is echt jammer , maar het is beter voor haar!
Iriis_ schreef:Hahahaa okee Mel![]()
Ga je nu wel opzoek naar een andere baaan?
3 is overdreven weing.. Maar de verhaaltjes die we binnen hebben gekregen zijn écht te weinig om een heel blad mee te vullen
Als iemand nog leuke ideen heeft als een zoek puzzel oid (of je vind het leuk om te maken) Dan is dat ook altijd welkom!

Krijg les van Sabina.