Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jorine_Falco schreef:Maare Joyce, kan jij vrijdag foto'skomen maken van Steef&robin en mij&dinlle?
J_Optimaal schreef:Falcootje liep vandaag mee met kinderfeestje, meisje was er gelijk verliefd op
Jorine_Falco schreef:Maare Joyce, kan jij vrijdag foto'skomen maken van Steef&robin en mij&dinlle?Stef_Winston schreef:We doen toch 1 uur?
Jorine_Falco schreef:Maare Joyce, kan jij vrijdag foto'skomen maken van Steef&robin en mij&dinlle?
Jorine_Falco schreef:kvindt wle jammer dat het achetrste deel wat wegvalt
Jorine_Falco schreef:Het oormaarhet heeft ook wel iets moois
Jorine_Falco schreef:Daarom
Ti_Amo schreef:HEEY,
nu pas weet ik dat er ook een topic over manege chardon is haha, ik heb daar gereden van mijn 6e tot mijn 16e zoiets!
Reed eerst altijd op Gigant, toen was ik 6, en op David, me lieve schatje die ze hebben laten afmaken
Toen reed ik meestal op Emily, ook wedstrijden op gereden en op Santor!
Voorop in de kinderlessen reed ik of op Sneb, of op Kiddo, of op Chippy
Zelf in de les reed ik op Paraat, Optimaal, Theodorus, enzo
Oja Bolero ook zo een leuk paardje die deed altijd spaanse pas.
Wie kent mij nogik reed altijd op dinsdag, toen op donderdag, kwam altijd op woensdag, reed ook op zaterdag ochtend, en heb een tijdje op vrijdag avond gereden
Hoe gaat het met de verbouwing ?
Sajnne schreef:Ik heb nog 2 foto's uit de oude doos haha![]()
![]()
Lady met mij denk uhmm 9 jaar geleden haha check me smurfen t shirt haha belachelijk whaha![]()
Ti_Amo schreef:J-optimaal: hoelang rijd jij la op manege charon? ken ik jou niet persoonlijk?
is steven er eigenlijk nog ? en joost?
Citaat:Dikgedrukte ken ik ook allemaal nog! David was zeker een heel leuke pony. En wie was die pony ook al weer (kruising Fjord iets), die altijd helemaal in het hoekje stond?
En Hennes, ken ik ook nog aawh. En wie nou nog meer.. *denkt.
Oooh Surprise! Die was net geboren toen ik er reed, is dat dezelfde? Er was in ieder geval een Surprise geboren toen ik er reed