Tessa, denk je echt dat ik daar een top uit ga maken?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tessa, denk je echt dat ik daar een top uit ga maken?
LieZ_Horses schreef:ik heb het ook gewoon gedaan.. het begin klopt nog wel maar later heb ik gewoon wat neergezetTessa, denk je echt dat ik daar een top uit ga maken?

En later kwam Binky, dacht ik. 
Dominiqueee schreef:@ Jolanda: Dit is Dribbel: http://i31.tinypic.com/sgijog.jpg

Dominiqueee schreef:Uh Kelsey, we leven in 2008 hoor.

x_kelsey_x schreef:Dominiqueee schreef:Uh Kelsey, we leven in 2008 hoor.
Ja als zij 5,5 jaar rijd dan is ze er in 2002/2003 gaan rijden. en als bink er staat vanaf 2000. dan staat bink er toch al als zij daar komt?

LieZ_Horses schreef:ik heb nooit op dribbel gereden.. ook niet op cherokee en quinny, ypsilon welDribbel is echt de eigewijste pony waar ik ooit op heb gezeten!![]()
Die pony wou echt niet lopen.

Dominiqueee schreef:@ Roos: Heb ik die van jou? Geen idee waar ik 'm vandaan heb geplukt. Wilde een herinnering aan de meest eigenwijze pony waar ik ooit op gezeten heb.
Enne, 1 van die meiden is dus Judith den Boer dus die weet er denk ik meer vanaf. Ze is nu ff niet online anders had ik het voor je nagevraagd.
@ Lisa: Granny was geen shet hoor.
Het is al wel weer een hele tijd geleden zeg!
en toen altijd op belle, maar 1 keer op Binky en toen ben ik er nog 2 keer afgevallen