smuidra schreef:En vlinders en chihuahua's doen het goed op marktplaats.....(
?????????? Die snap ik ff niet.
Zijn die mandjes gestolen en hadden die dekjes erin met die opdruk of zo?
(moeten ze daar ook al je raam voor intikken tegenwoordig?)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

smuidra schreef:En vlinders en chihuahua's doen het goed op marktplaats.....(
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Oja.....
Nogmaals Voor Rowan.
En voor de kleinzoon van Smuidra.
Gewldig bedankt, rowan zijn kroel is nog altijd Slaapaap, dus heel toepasselijk
meelen schreef:Krijgt Rowan wel genoeg bessensap?
meelen schreef:smuidra schreef:En vlinders en chihuahua's doen het goed op marktplaats.....(
?????????? Die snap ik ff niet.![]()

meelen schreef:smuidra schreef:En vlinders en chihuahua's doen het goed op marktplaats.....(
?????????? Die snap ik ff niet.![]()
winnitou schreef:hadden de hondjes zelf even geregeld, een autokraker, om de roze jasjes te jatten. Ze moeten toch iets doen om daar aan te ontkomen
Ze krijgen die jasjes alleen aan als het sneeuwd. Ze hebben van moedernatuur een hele mooie bontjas gekregen. En ze vinden het zelf helemaal niks.
smuidra schreef:winnitou schreef:hadden de hondjes zelf even geregeld, een autokraker, om de roze jasjes te jatten. Ze moeten toch iets doen om daar aan te ontkomen
Nou ga je op m'n dochter lijken.![]()
![]()
![]()
Ze krijgen die jasjes alleen aan als het sneeuwd. Ze hebben van moedernatuur een hele mooie bontjas gekregen. En ze vinden het zelf helemaal niks.
![]()
![]()
![]()
![]()

meelen schreef:
Is er iemand hier in deze Amerikaanse koelkast geinteresseerd?
(heeft nog 2 jaar garantie)
meelen schreef:
xan schreef:Goedemorgen Win, was zeker gezellig.![]()
Alleen jammer dat hier de boel weer erg vroeg wakker was.![]()
![]()
![]()
Wilde gisteravond zo laat de pc maar niet meer aanzetten.
ATE schreef:meelen schreef:
Is er iemand hier in deze Amerikaanse koelkast geinteresseerd?
(heeft nog 2 jaar garantie)
het is wel een plaatje zet op marktplaats

ATE schreef:het is wel een plaatje zet op marktplaats

winnitou schreef:meelen schreef:
verkopen ze dar ook roze dekjes en dekens voor het paard?

winnitou schreef:xan schreef:Goedemorgen Win, was zeker gezellig.![]()
Alleen jammer dat hier de boel weer erg vroeg wakker was.![]()
![]()
![]()
Wilde gisteravond zo laat de pc maar niet meer aanzetten.
Kon niet meteen mijn bed in toen ik thuiskwam. was nog te wakker.
Had nog bijna een aanrijding hier in de straat,....met een ......overstekende haas (zonder roze jasjes).
bleef dat beest ook nog voor mijn auto slingeren.
vanmorgen heel vroeg ging floris zijn wekker al (i.v.m. beurs) en om half acht was Rowan klaarwakker (voor zijn doen een half uur later dan gewoon) dus ik heb uitgeslapen.

meelen schreef:winnitou schreef:Kon niet meteen mijn bed in toen ik thuiskwam. was nog te wakker.
Had nog bijna een aanrijding hier in de straat,....met een ......overstekende haas (zonder roze jasjes).
bleef dat beest ook nog voor mijn auto slingeren.
vanmorgen heel vroeg ging floris zijn wekker al (i.v.m. beurs) en om half acht was Rowan klaarwakker (voor zijn doen een half uur later dan gewoon) dus ik heb uitgeslapen.
Je kent het gezegde vast...............bij nacht een.......................
.
). Daarna snel naar huis om me op te frissen en lekker te gaan eten bij Eus en Ilse. Te laat thuis, moest vanmorgen weer vroeg werken. Na het werk meteen naar Liquita om daarna m'n ouders op te halen (die waren naar Spanje geweest).
. winnitou schreef:Goh, vandaag is het hier ook wel erg rustig geweest.
Hadden hier het plan om tussen de middag te gaan bbq-en maar vond het toch te koud om buiten te eten, hebben wel lekker een poosje buiten gezeten. Er was een dwarrelende wind. Als de wind van een kant komt heb ik bijna altijd wel een windvrij plekje in de tuin maar dat was vandaag ver te zoeken.
Heb heerlijk genoten van mijn vader en Rowan die samen naar het schaatsen zaten te kijken en daarna naar andere sporten. En opa alles uitleggen (mijn vader heeft een afasie maar die twee kunnen met elkaar lezen en schrijven (figuurlijk dan))
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Goh, vandaag is het hier ook wel erg rustig geweest.
Hadden hier het plan om tussen de middag te gaan bbq-en maar vond het toch te koud om buiten te eten, hebben wel lekker een poosje buiten gezeten. Er was een dwarrelende wind. Als de wind van een kant komt heb ik bijna altijd wel een windvrij plekje in de tuin maar dat was vandaag ver te zoeken.
Heb heerlijk genoten van mijn vader en Rowan die samen naar het schaatsen zaten te kijken en daarna naar andere sporten. En opa alles uitleggen (mijn vader heeft een afasie maar die twee kunnen met elkaar lezen en schrijven (figuurlijk dan))
Het klinkt of Rowan al weer een beetje is opgeknapt ?