RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 09:11

ik ben geen vwo'ertje meer hoor Tong uitsteken Al 4 jaar niet meer!

Wil een van jullie aan ini haar emailadres voor me vragen? hoef ik dr niet apart voor te bellen... heb wel via de site gemaild maar nog steeds geen reactie op (na een week..) en ze heeft vast wel een eigen emailadres!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:31

zometeen manege. Haha! Ik had me eigenlijk voorgenomen om nog een uurtje te gaan leren (tentamenweek) maar de drang om te weten op wie ik moet rijden is denk ik toch groter. Tong uitsteken

En moet ik nog het e-mailadres voor je vragen of is het allemaal al gelukt?

*Hyper de hyper* (zolang ik maar niet Bram hoef Schijnheilig )

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:32

nee heb nog geen emailadres dus graag!
Wil je ini sowieso al doorgeven dat alles volgens planning gaat? Hopelijk kan ik over een paar weken (maandje ofzo) een keertje langskomen!
Veel plezier straks!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:36

Oké, zal het allemaal doorgeven plus vragen. Haha!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:39

dank u zeer!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:41

Heel graag gedaan alvast!

Haha ik wil eigenlijk pas om 2 uur erzijn, want anders zijn ze nog aan het eten en blablabla maar ik heb wel zin om nu al te gaan. Tong uitsteken Hmm, ik ga eerst nog een kwartier hier rond hangen, dan langzaam aan eten, omkleden, op de fiets stappen. En dan heeeeeeel hard fietsen en hopen dat ik op een leuk paardje mag. Lachen

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 17:34

Hihi, Tamara heeft dr al helemaal zin in Tong uitsteken Je zal wel de enige zijn van de 'vaste groep'. Ik kom niet meer, Jori en Evelien gingen tentamens leren... Dan blijft er niet veel over Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 19:30

Hihi gezellig! Nou ja, Marije was er ook nog Lachen . Hoe ging het, Mara en Marije?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:57

Even tussen de film door. (Pirates of the Caribean Haha! )

Het ging echt G-E-W-E-L-D-I-G, rara op wie ik moest.... Kanjer. Haha! En hij was eigenlijk net zo fijn toen die keer met stang. Die middendraf! Woow, en het wijken en verzamelen en van stap naar galop en draf naar halt, I love Kanjer Haha! Dit keer liep die zelfs nageeflijk in de galop, maar op een gegeven moment iets teveel naar mijn zin, hij ging steeds dieper (te diep) en op een gegeven moment begint die zachtjes met zijn hoofd te schudden, te briesen en ik voel zijn achterkant wat hoger springen dan zijn voorkant.... nou ik had het allemaal al door hoor, dus hup even een zacht 'rukje' aan de teugels want ik had weinig zin in bokpartijen. Bloos Maar wiehhh het ging echt super. Haha! Krijg hem bijna net zo lekker aan het lopen als met stang. Er is nog genoeg te verbeteren want Ini zei in het algemeen: en kijken jullie eens naar je handen. Ik had zoiets van: liever niet. Koe Tong uitsteken Want op de één of andere manier is de ene hand hoger als de ander en toen hoorde ik me zusje ook nog achter me fluisteren: "je hebt kapstokjes" Jaja, aan mijn houding is nog genoeg te verbeteren. Tong uitsteken

En oja, Marije hoefde niet meer op Bravour. Tong uitsteken Lianne werd het 'slachtoffer' nouja slachtoffer, eerder Bravour want woow hij kàn het allemaal wel, woowie wat kan die sjouwen zeg.

En arme sasje, hij is aan het hemelen. RIP sas. Vriendjes zijn?

En oja sorry Sarah, ik ben het echt hélemaal vergeten te vragen, ik zat zo op een roze wolk dat ik het echt helemaal vergeten ben.

En oja, nog iets Tong uitsteken Het was echt heel grappig want àlle eveliens hadden afgemeld, de evelien die voor ons rijd, eef uit onze les en de evelien na ons. Tong uitsteken En nog iets grappigs, Finch weet ook al waar het eten ligt, er lag een tas op de grond met stukjes worst erin. En tja, opeens zie ik hem héél hard voorbijrennen met een zakje dus ik erachter aan, zat die mooi alle worstjes op te eten. Vork

Hoop zo dat ik volgende week weer op Kanjer mag. Als ik er volgende week weer op mag dan denk ik dat het wel een soort van 'vast' paardje is, net zoals bij jou Sarah. En dat zou ik helemaal niet erg vinden want woowie, Kanjer is echt zoooooooooooooooooooooooow gaaf. Ook toen bij uitstappen, hij ging 'gewoon' stappen (geen racemood) en toen steeg ik af en toen keek die mij heel lief aan en gaf die me zo heel lief een 'kopje' . Tong uitsteken Ja, Kanjer is mijn paardje. Haha!

Zo, een heel lang verhaal en nu ga ik verder film kijken. Vork

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:04

klinkt super! Geeft niks dat je het vergeten bent te vragen hoor, ik ken die stemming maar wat goed Haha!

Sas is op? Ik ben niet zo thuis in de pony's maar sas ken ik wel... was daar wat mee aan de hand of zomaar?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 09:20

Nou, hij was al een tijdje hoefbevangen maar het werd gewoon niet beter. Op een gegeven moment wilde hij amper zijn stal nog uit dus tja, dan maar een spuitje. Vind het wel echt heel jammer maar ik heb nog een goede herinnering toen ik er vorig jaar met mijn verjaardag nog op gereden heb. Lachen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 10:08

ogossie... echt een verlies voor ini, ze was altijd zo enthousiast over kleine sas...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 18:25

Hij was ook zo leuk. Echt zo'n grapjespony, hihi. Ik viel er echt ALTIJD af, ik was dan net zo trots want hij liep aan de teugel, whieeeeeeee, Sas aan de andere kant van de bak omdat hij zich helemaal te pletter schrok van zijn eigen drol Haha! . Maar hij bleef leuk! En het was ook altijd zo grappig als de kindjes hem na de les zonder zadel mochten uitstappen, dan moesten ze voor het zadel gaan zitten (zeg maar net op z'n hals) en dan trok ik het zadel onder ze vandaan. Maar wat doet Sas natuurlijk, wop, z'n hoofd naar beneden. Hihi! Jammer dat hij er niet meer is, maar het is denk ik maar beter zo.

En cool dat je weer zo heeeeeeerlijk hebt gereden, Mara! Ik heb stiekem toch wel een beetje spijt dat ik niet kwam, achteraf gezien had ik net zo goed wel kunnen rijden want economie ging weer eens rampzalig. Maar ja. Whaha grappig dat alle Eveliens zich hadden afgemeld, hihi. Het was gisteren natuurlijk ook Eveliendag. Daar moeten jullie mij cadeautjes voor geven, dat hoort zo. Vork Schijnheilig

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 19:46

Whahahaha Eveliendag. Tong uitsteken En ik hoorde Noortje er ook al over, ook rampzalig. Hopen dat ze weer niet zo'n strenge normering hebben en dan ook hopen dat je een beetje goed cijfer haalt. Haha!

Maar volgende week kan je de hele dag! Denk daar maar aan, en succes met duits morgen. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 07:06

Hihi dankje! O ja volgende week vakantieeeee! Whieee, zin in! Maar eerst maar eens die tentamenweek afmaken. Geniet van je vrije dag Knipoog en als je toevallig per ongeluk nog een samenvatting letterkunde typt.... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:29

O nee laat maar heb hem zelf al een beetje gemaakt Knipoog .
Whieee heb zin in de vakantieee, eindelijk weer tijd om op stal te helpen!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 15:54

Arme Sas, hopeljk komt ie Ivan en Furie en Kim tegen... En mijn oude kat.. Vriendjes zijn? Heel erg jammer...

Kwal heeft een nieuw kapsel Tong uitsteken KORT Tong uitsteken

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 19:07

Hahahaha.. en mijn oude kat... omg:P En mijn oude hond en oude kat en mijn oude konijnen. Tong uitsteken Nee, ik denk dat er een aparte manegepony/paarden hemel is. Tong uitsteken

En oee, heb je foto's? Tong uitsteken

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 19:16

_Mara_ schreef:
Hahahaha.. en mijn oude kat... omg:P En mijn oude hond en oude kat en mijn oude konijnen. Tong uitsteken Nee, ik denk dat er een aparte manegepony/paarden hemel is. Tong uitsteken

En oee, heb je foto's? Tong uitsteken

Dan kan ik er ook nog wel wat verzinnen... Tong uitsteken

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 13:48

nee nog niet, ik zal ff kijken wanneer ik ze kan maken, net als het 1.20 springen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:49

Echt woow dat je dat durft!

Poeh, gisteravond was ik echt dood, ik was vanaf 9.30 tot 20.30 op de manege, hihi. Het was heel gezellig en leuk maar aan het eind van de dag was ik echt kapot Knipoog . Maar het was heerlijk om eindelijk weer een dagje op stal te kunnen rondlopen en lekker te kunnen helpen. Ik heb m'n inhaalles gereden op Okke, was leuk!! Ik kreeg hem eerst niet zo lekker aan het lopen, rechts zat ie vast en hij was totaal niet aan m'n been, maar na een galopje werd hij al een stuk fijner en aan het eind ging het wel lekker!
's Avonds reed ik een uurtje later dan normaal omdat ik had geruild met iemand van de les na mij. Eerst zou ik gewoon in onze les op Jelle moeten, ik dacht jaaaa leuk! Maar toen moest ik dus een uurtje later rijden en toen mocht ik op Partyman. We hebben lekker in het donker (wel met de lampen aan hoor, hihi Knipoog ) in de buitenbak gereden. Hij was hartstikke fijn! Partyman zat juist links wat vast dus dat was na Okke even omschakelen, maar hij was wel heel fijn verder en hij heeft gelukkig niet gebokt, hihi. Lachen

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 15:08

Haha, lastig he? Twee paarden op 1 dag rijden? Tong uitsteken Dat 'probleem' heb ik nu ook, ik rijd nu soms onze dikkebolleholle Haflingerlogeerpaard bij Lachen

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:29

QualityLover schreef:
Haha, lastig he? Twee paarden op 1 dag rijden? Tong uitsteken Dat 'probleem' heb ik nu ook, ik rijd nu soms onze dikkebolleholle Haflingerlogeerpaard bij Lachen

Die was toch zo gevaarlijk? Tong uitsteken

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 10:30

We [ik en eigenaar bolle Haf Knipoog ] hebben nu thuis priveles van een collega van haar Lachen Het zadel was niet goed en het bit paste niet goed, daarom deed ze zo raar steeds Knipoog het gaat nu heel goed, lekker met dubbelgebroken watertrens en ander zadel aan het rijden Lachen

En Evelien: kwestie van niet weten hoe hoog je springt Haha!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:05

Ik reed maandag ook op Partyman maar het ging gewoon niet. Gewoon echt niet. Normaal ben ik de rem kwijt, nu was het gas kwijt. Ik durfde hem eigenlijk geen tik te geven maar op een gegeven moment dacht ik: stik! Dus hup, een tik en meneer deed daarna wel wat ik wilde maar dat effect was snel weer uitgewerkt. Nope, het ging gewoon niet. Totaal geen stelling of buiging, wat ik ook probeerde. Voltes, naar binnen laten kijken, linkerteugel (waar die vast zit) wat losser laten, nee hij had er weinig zin in. Ik wil nou niet zeggen dat het bagger ging, maar het ging gewoon niet. Nouja, volgende keer beter. Tong uitsteken