Al 4 jaar niet meer! Wil een van jullie aan ini haar emailadres voor me vragen? hoef ik dr niet apart voor te bellen... heb wel via de site gemaild maar nog steeds geen reactie op (na een week..) en ze heeft vast wel een eigen emailadres!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Al 4 jaar niet meer!
Ik had me eigenlijk voorgenomen om nog een uurtje te gaan leren (tentamenweek) maar de drang om te weten op wie ik moet rijden is denk ik toch groter. 
)
Hmm, ik ga eerst nog een kwartier hier rond hangen, dan langzaam aan eten, omkleden, op de fiets stappen. En dan heeeeeeel hard fietsen en hopen dat ik op een leuk paardje mag.
Je zal wel de enige zijn van de 'vaste groep'. Ik kom niet meer, Jori en Evelien gingen tentamens leren... Dan blijft er niet veel over
. Hoe ging het, Mara en Marije?
)
En hij was eigenlijk net zo fijn toen die keer met stang. Die middendraf! Woow, en het wijken en verzamelen en van stap naar galop en draf naar halt, I love Kanjer
Dit keer liep die zelfs nageeflijk in de galop, maar op een gegeven moment iets teveel naar mijn zin, hij ging steeds dieper (te diep) en op een gegeven moment begint die zachtjes met zijn hoofd te schudden, te briesen en ik voel zijn achterkant wat hoger springen dan zijn voorkant.... nou ik had het allemaal al door hoor, dus hup even een zacht 'rukje' aan de teugels want ik had weinig zin in bokpartijen.
Maar wiehhh het ging echt super.
Krijg hem bijna net zo lekker aan het lopen als met stang. Er is nog genoeg te verbeteren want Ini zei in het algemeen: en kijken jullie eens naar je handen. Ik had zoiets van: liever niet.
Want op de één of andere manier is de ene hand hoger als de ander en toen hoorde ik me zusje ook nog achter me fluisteren: "je hebt kapstokjes" Jaja, aan mijn houding is nog genoeg te verbeteren. 
Lianne werd het 'slachtoffer' nouja slachtoffer, eerder Bravour want woow hij kàn het allemaal wel, woowie wat kan die sjouwen zeg.
Het was echt heel grappig want àlle eveliens hadden afgemeld, de evelien die voor ons rijd, eef uit onze les en de evelien na ons.
En nog iets grappigs, Finch weet ook al waar het eten ligt, er lag een tas op de grond met stukjes worst erin. En tja, opeens zie ik hem héél hard voorbijrennen met een zakje dus ik erachter aan, zat die mooi alle worstjes op te eten.
Ja, Kanjer is mijn paardje. 
. Maar hij bleef leuk! En het was ook altijd zo grappig als de kindjes hem na de les zonder zadel mochten uitstappen, dan moesten ze voor het zadel gaan zitten (zeg maar net op z'n hals) en dan trok ik het zadel onder ze vandaan. Maar wat doet Sas natuurlijk, wop, z'n hoofd naar beneden. Hihi! Jammer dat hij er niet meer is, maar het is denk ik maar beter zo.
En ik hoorde Noortje er ook al over, ook rampzalig. Hopen dat ze weer niet zo'n strenge normering hebben en dan ook hopen dat je een beetje goed cijfer haalt. 
en als je toevallig per ongeluk nog een samenvatting letterkunde typt....
.
Heel erg jammer...
KORT
Nee, ik denk dat er een aparte manegepony/paarden hemel is. 
_Mara_ schreef:Hahahaha.. en mijn oude kat... omg:P En mijn oude hond en oude kat en mijn oude konijnen.Nee, ik denk dat er een aparte manegepony/paarden hemel is.
En oee, heb je foto's?
. Maar het was heerlijk om eindelijk weer een dagje op stal te kunnen rondlopen en lekker te kunnen helpen. Ik heb m'n inhaalles gereden op Okke, was leuk!! Ik kreeg hem eerst niet zo lekker aan het lopen, rechts zat ie vast en hij was totaal niet aan m'n been, maar na een galopje werd hij al een stuk fijner en aan het eind ging het wel lekker!
) in de buitenbak gereden. Hij was hartstikke fijn! Partyman zat juist links wat vast dus dat was na Okke even omschakelen, maar hij was wel heel fijn verder en hij heeft gelukkig niet gebokt, hihi.
Dat 'probleem' heb ik nu ook, ik rijd nu soms onze dikkebolleholle Haflingerlogeerpaard bij
QualityLover schreef:Haha, lastig he? Twee paarden op 1 dag rijden?Dat 'probleem' heb ik nu ook, ik rijd nu soms onze dikkebolleholle Haflingerlogeerpaard bij
] hebben nu thuis priveles van een collega van haar
Het zadel was niet goed en het bit paste niet goed, daarom deed ze zo raar steeds
het gaat nu heel goed, lekker met dubbelgebroken watertrens en ander zadel aan het rijden