Stal Langelaan praat DEEL 2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esther28

Re: Stal Langelaan praat DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:22

haha ja ik denk dat ik ook ga vliegen als ik dr mee in t bos of iets ben. Eigenlijk moet ik met iemand die een kuikenmak paard heb. Om nou meteen alleen te gaan in vreemde omgevind lijkt me niet echt slim.......
Stom he...vroeghah was ik echt nergens bang voor, kon me niet gek en wild genoeg. Maar toen gebeurde er ook niets ondanks die gestoorde beesten waar ik op heb gezeten, maar nu....pfffff ben echt een oud wijf aan t worden.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:25

Je word ouder en verstandiger Es, dat had ik ook.
Marlon was wel kuikenmak, die stopte nergens voor.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:36

Ik geloof dat ik zelf nog het hardst baal dat ik zo angsthaas geworden ben. En echt he...hoe ik ook probeer, het wil niet lukken om dat uit mn hoofd te krijgen....

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:37

Dat krijg je er ook niet uit,voorheen zag je het gevaar niet,als je buiten reed,maar nu weet je dat er achter elk struikje iets kan zitten,waar ze van kunnen schrikken.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:39

ach ik word ook ouder en wijzer, ik durf ook niet alles meer hoor, beter voorzichtig, vind je niet,

ja is goed es loop een paar keer mee, as en far zijn braaf

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:57

Wel overdag, want ik heb geen kerstboomverlichting etc etc.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:57

Nou Esther, ik herken het helemaal hoor. Ik was vroeger ook een stoere griet. Croste met de paarden door kuilen en over hoge heuvels. Ging met Mel door het land, zonder zadel en met halster over greppels springen en zo. Het maakte allemaal niet uit maar dat is al jaren niet meer zo. Ik ben erg voorzichtig geworden en echt niet alleen maar omdat ik andere verantwoordelijkheden heb. Ik durf bepaalde dingen gewoon minder of niet meer. Soms kan ik wel grenzen verleggen maar ik ga er niet meer overheen. Ik rij tenslotte voor mezelf omdat ik het leuk vind. Haha!

In de kerstvakantie gaan Dave en ik ook met Thomas naar de Dobbeplas/Delfse Hout met de trailer. Naar aanleiding van het rookakkefietje onderweg naar de wedstrijd moet Thomas weer even een goede associatie krijgen want hij kwam daardoor flink bezweet de trailer uit. Ook moet hij weer wat rustiger gaan worden op vreemd terrein dus gaan we op pad. We gaan alleen met Thomas want hij moet het met wedstrijden ook alleen doen. Daarbij is het voor mij is het ook weer een goede leerschool… Knipoog

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:58

He wat was er gebeurt dan? Heb ik helemaal niets van meegekregen....
Wanneer hebben jullie tijd om de trailer dr achter te hangen om te oefenen met Boris?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:03

Esther28 schreef:
He wat was er gebeurt dan? Heb ik helemaal niets van meegekregen....
Wanneer hebben jullie tijd om de trailer dr achter te hangen om te oefenen met Boris?

Onderweg naar de wedstrijd kwam er ineens flinke rook aan beide kanten van de banden vandaan. Bleek dat het beveilingsdraad de rem er iedere keer op trok, daar stond teveel spanning op. Daardoor gingen de remschijven roken en alles stonk naar gesmeult rubber. We hebben dus onderweg een tijdje stilgestaan maar Thomas stond nog steeds in die rook. Hij werd ontzettend onrustig en toen we uiteindelijk bij de manege aankwamen was hij flink nat en zich duidelijk druk gemaakt. Toen Dave aan het eind van de dag de trailer wegzette, rook hij die lucht nog steeds.

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:04

Jeetje ik ben even weg en er is hier flink doorgekletst Tong uitsteken

Ik heb dat ook wel hoor, vroeger dacht ik ook niet na over de gevolgen en deed de gekste dingen met die ponies, waarvan je nu zoiets hebt van dat zou ik nooit meer doen. Net als die cap, tot een half jaar geleden reed ik zelden met cap, maar tegenwoordig heb ik hem bijna altijd op, gewoon voor de zekerheid.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:04

Esther28 schreef:
....

Als we dan terugkomen van het ritje, kan hij wel weer oefenen. Ik weet alleen nog niet wanneer we gaan want dat bekijken we per dag. Het moet wel een beetje lekker weer zijn...

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:11

zo is het hoor lin ik ben ook gewoon best wel angstig geworden anders had ik allang op ashwin gezeten maar ik doe het echt rustig aan, want een ongeluk zit in een klein hoekje, en naar vreemd terein gaan , krijg ik straks ook met die kleine, en gaat dan ook flink oefenen even manegés vragen of ik daar mag komen rijden, vreemde omgeving doet rare dingen in een paard zijn hoofd, ben bang dat ik toch behoorlijk gaat vliegen als die kleine veel paarden om zijn heen ziet hahahaha dus tegen die tijd houdt je camera maar in de aanslag, hihi nee hoor zeg lekker niks ,

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:26

Zo jeetje joh, das best schrikken dan. Kan me helemaal voorstellen dat Thommie beetje gestressed was.
Ik hoor wel wanneer jullie gaan dan, zorg ik dat ik op stal ben als jullie terug zijn. Gaan we dan ook een stukkie rijden met Bokito?

haha Corina, jij gaat dat ook allemaal weer meemaken....niks oude vertrouwde opa Far....whihoe...

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:36

nee dat wordt joehoeeeeeeeeeee , hahahah , vindt het wel spannend hoor, maar ook leuk, we zullen zien, hij vond zichzelf gisteren erg veel hengst toen we langs verboon wandelde hij zag en hoorde al die paarden daar, heb hem zachtjes duidelijk gemaakt dat hij op mij moest letten, dat had wat voeten in aarde maar uiteindelijk dacht ie nou ik luister maar naar die bitch, denk dat ik in het voorjaar mijn handen vol krijgt, hihi

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:38

haha denk het ook.
Zeg het ff als je dr de eerste keer op gaat, dan kom ik met de videocamera langs, winnen we misschien nog ergens een leuke prijs ROFL Nagelbijten / Gniffelen

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:43

haha is goed maar dan moet jij een seintje geven als je voor het eerst met boris naar het strand gaat , win ik ook nog eens wat hahahahhaaha wat een leed vermaak weer

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:52

hahah ja goed he...maar ik denk dat Daay de eerste strandrit gaat maken....toch Daay???? Bloos

Haha misschien wil Daay Aswhin ook wel inrijden hahahaha

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:00

hahahah nee hoor gaat ik lekker zelf doen, zou het ook me zelf erg kwalijk nemen als iemand zijn nek breekt omdat ik het niet zelf doe,

dan zou ik het proffesioneel laten doen die weten dat van tevoren,

maar joh zover is het nog niet,

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:12

Esther28 schreef:
hahah ja goed he...maar ik denk dat Daay de eerste strandrit gaat maken....toch Daay???? Bloos

Hahahahaha! Nou ik zeg daar natuurlijk geen nee tegen Tong uitsteken Knipoog

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:25

Haha dan neem ik van te voren ff een paar valiumpjes in...anders heb ik een hartverzakking denk k.
Moet ie trouwens eerst normaal de trailer ingaan en gewoon relaxed blijven staan tijdens de reis. Voorlopig gaat ie tot halverwege en gaat er dan achterstevoren weer uit.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-07 14:28

Ik doe dat ook zo hoor Lin stapje voor stapje.
Ik heb heel vroeger ook gekke dingen gedaan op paarden.
Maar doe dat ook niet meer.
Zeker nu me rug en heup niet goed zijn.
Je zou je eigen voor je kopslaan als je in een rolstoel door het stunten komt.

Daay je gaat toch nog steeds een keer op Whis naar het strand??

Zo hier lekker net uit me werk hoefde niet tot half3 maar tot half 2 dus das lekker.
Straks naar stal want dan komt de DA.
Ben erg benieuwd .

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:30

peetorlan schreef:
Daay je gaat toch nog steeds een keer op Whis naar het strand??

Hahaha prima hoor Haha!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-07 14:31

JE zegt het maar hoor waarneer hihihi
Als het ruud uit komt en Whis met haar dracht.
Of doe je het liever een keer van de zomer??

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:32

whahaha zat paarden strandjesmak te maken dus hahaha

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 14:35

wel cap op hé daay , wat peet ook zegt , geen domme dingen doen , want een ongeluk is zo gebeurd , je moet je hele leven nog met je lijf

daarom zijn we ook voorzichtiger geworden,