Chocolaatje schreef:Ik zit steeds smoesjes te bedenken om maar niet aan mijn natuurkunde te gaan, maar in mijn andere hk topic is niemand
geen smoesjes gewoon doen .
gr
hihi
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chocolaatje schreef:Ik zit steeds smoesjes te bedenken om maar niet aan mijn natuurkunde te gaan, maar in mijn andere hk topic is niemand

HaileysComet schreef:Shir, ben je op spelpunt? Of ga je dat nog doen vandaag?![]()
HaileysComet schreef:Shir, ben je op spelpunt? Of ga je dat nog doen vandaag?![]()
HaileysComet schreef:Ok, vanmiddag ben ik ook paraat!
Krijg van mijn ouders mijn rijbewijs (en natuurlijk rijlessen). HaileysComet schreef:Verania moet zeker soepeltjes zijn maandag, goed dat je Manja hebt laten komen.
Gister lag ik al vroeg in mijn nest. Ga straks nog ff tekenen, vanavond weer vroeg slapen. Ben nog steeds niet 100% was ik natuurlijk al niet.![]()
Hoop dat ik vh weekend me weer beter voel, want ik wil echt bij Hailey gaan kijken. Die bonte muts zal me wel missen.
GEFELICITEERD NOOR

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
HaileysComet schreef:![]()
![]()
GEFELICITEERD NOOR
![]()
![]()
Vandaag jarig of gisteren? Mijn broer is vandaag jarig.
Nog steeds niet lekker, werd weer wakker met mijn hoofd op ontploffen, als ik dan een pijnstiller neem en die spray gebruik dan gaat het een uurtje later wel weer. Volgens mij hardnekkig virusje, Jef's moeder loopt er al 2 weken mee.
Shirley, ik ga zo ook spelpunten.
Gino wordt altijd een beetje dik op het land.

HaileysComet schreef:Ik kom eraan, eerst ff mijn broer bellen...