Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amandaaa

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 10:49

Hey allemaal ik moet helaas tot 1700 werken Boos! en kan pas vannavond naar joepi dus kan niet lekkr in het zonnetje rijden.

Vin dat me moeder volgende keer wat aardiger moet kijken op de foto!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:41

amandaaa schreef:
Hey allemaal ik moet helaas tot 1700 werken Boos! en kan pas vannavond naar joepi dus kan niet lekkr in het zonnetje rijden.

Vin dat me moeder volgende keer wat aardiger moet kijken op de foto!

beetje rustig he ik ben tenslotte wel je moeder.Hoop dat Joepi lekker stout is vanavond bij je.Zijn deken heb ik net afgedaan,die mag jij vanavond weer om doen.
En wat nou werken je zit gewoon te bokken.haha

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:50

Nou Aniet, niet zo strenk zijn tegen je dochter!! No Cheer
Jij bokt ook wel eens onder werktijd joh Bloos! Schijnheilig Haha! Haha!

Ik moet nog ca 40 minuutjes werken en dan lekker naar huis.. missch nog ff snel broodjes halen Vingers aflikken
Vanmiddag lekker genieten van het zonnetje Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:10

Ja ja ja ja......en wij maar weer werken......... donderdagmiddag ben ik als het goed is ook om half een vrij en kan ik ook een lekker paardenmiddagje houden. Vrijdag mag ik dan van 07:00 tot 20:30 uur werken.....maar ja ......

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:32

haha nou gaat Nous natuurlijk weer lekkere broodjes halen als wij niet op stal zijn,bah doet ze vast expres.

En tegen dochters moet je strenk zijn,net als bij paarden haha.

En ik wil niet vervelend zijn voor al die gene die werken ,maar ik lig heeeeeeeeerlijk in de zon in mijn tuin,krijg er een rood hoofd van,maar niet getreurt ik mag straks weer fijn werken tot 11 uur vanavond en dan morgen weer vroeg op want Nous was zo vriendelijk om vroeg af te spreken op de Raaphorst,dus moet ik ook nog wekkertje zetten.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:44

lekker hoor Anita om in het zonnetje te liggen.........zou ik ook wel willen. Als het kan dan zet ik de paardjes vanavond ook nog wel even buiten hoor en ook die lieve Joepie!!!!!!!!!!!!! en de rest gaat ook gewoon lekker mee buitenspelen hoor.......

Hoop dat het niet erg is met Bizzie....... Ach gut

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:37

Zo mijn broodje is net op Vork Bruine bol gezond Vingers aflikken Vingers aflikken Hij was weer héérlijk.
Aniet, bij deze beloofd, jij krijgt van mij binnenkort ook een broodje Lachen
En het spijt me dat je morgen niet kan uitslapen Ach gut Hoe kan ik t goedmaken?? Maar donderdag kun je wel uitslapen toch??

Ik ga me nu snel omkleden, mijn date is al op stal

doeidoei

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:44

Het was heerlijk op stal vanochtend. Lekker Moonie buiten gehad met zijn vriendjes. Champ, Dox, Heli en Blando. Domme Heli ging nog met zijn been tegen de stang aan rollen. Nu heeft ie auwie... Echt zielig Ach gut Maar terwijl Madje alle spullen voor de nerdenrit aan het klaarleggen was heb ik Heli's beentje even afgespoten.

Daarna lekker met Moon naar de zandvlakte geweest. Heerlijke gegallopeert! Hij was in een uitstekend humeur en we hebben beide genoten van het warme zonnetje... Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:23

Ha ha die gekke Blando Clown , wel leuk hoor dat hij met veel paarden kan opschieten. Hij houdt ze altijd wel lekker bezig.

Ik ga zo ook naar huis en dan snel even een paar boodschapjes doen, afwassen (BAHHHHH), hondjes uitlaten, eten koken en opeten en dan hoop ik om een uur of zes op stal te zijn voor de laatste zonnestraaltjes. Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:51

Alweer zulk lekker weer Haha!

Ik heb net de verzekering gebeld, en de thermografie wordt vergoed gelukkig Haha!
Nu dus nog even gaan regelen met een vrije dag, trailer, afspraak en Evita haar dossier bij meursing en dan gaan we naar dierenkliniek de Vallei. Ik ben ontzettend benieuwd of er nu wel iets uit gaat komen!
De dierenarts is ook osteopaat, dus mocht het uit de rug komen, dan kan ze hopelijk ook daar behandeld worden.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 15:33

He Ireen, dat is wel fijn, dat de verzekering het vergoed!! Hoop echt voor Eviet en voor jou dat ze eindelijk wat kunnen vinden!!

Lekker stapritje gemaakt met Biz en Soph/Syb.
Moet nu alleen nog ff Ko'tje rijden en mesten enzo

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 16:11

Nou ik heb een heerlijke nerden rit gehad.. We zijn nog effe een stukje lekkerd hard gegaan.. Daarna effe Champ los gegooid met Moon.. (Moon zijn benen afgespoten).. Lekker een paarden dagje gehad dus!! Ja

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 16:29

Binar schreef:
Zo he, ik ben wel populair Haha! (of mijn paarden dan Clown ) Ik heb al date staan voor morgen, gekregen via pb.. Bloos ander keertje dan maar?

Over 10 minuutjes lekker naar huis, vanavond les met Ko'tje

jammer!! maar helaas!! (beetje late reactie ik weet het hihihi)

ennuh ander keertje!! dan maar weertje!!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-07 16:49

Fallie, jij hebt het maar druk hea? Schijnheilig

Kimmie, welkom en l*l gezellig mee. Haha!

Marion, mooie foto's. Pling
Devil ligt echt leuk zo. Kusje

Ireen, wat fijn dat de verzekering alles betaald.
Vind het idd wel vreemd hoor dat ze iedere keer iets aan een ander beentje heeft.
Vervelend voor Evita en jou.
Maarja, hoop dat ze in de kliniek iets kunnen vinden zodat jij van het gepieker af bent. Lachen

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 16:54

owja!!! Go jij! Go jij! Kimmie welkom welkom!!! Go jij! Go jij! Nu kan je eindelijk alles zelf lezen en schrijven hihihi hoeft Fallon niet meer alles te vertellen hahahahaha!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 18:25

spettertjuh schreef:
Ha ha die gekke Blando Clown , wel leuk hoor dat hij met veel paarden kan opschieten. Hij houdt ze altijd wel lekker bezig.

Dat mag je zeggen ja...hahahaha. Doxje was Heli heel erg aan het plagen. Hij liet hem maar niet met rust. En dus ging Heli bokken naar Dox, maar wel echt op zijn Heli's. Dus dat was niet echt imponerend voor Dox, hahahaha. Toen stonden Moon en Champ al te spelen, dus Heli had geen kans... Knipoog
Toen ben ik Blandootje gaan halen. Eerst zijn dekentje afgehaald, liep hij mee natuurlijk als een goedzak. En hij stond in de bak, en waar rent meneer naar toe? Juist, Heli... *zucht*
Vervolgens zagen Dox en Blando elkaar en toen was het liefde op het eerste gezicht... Lovers
Die twee hebben de hele tijd dat ze buiten stonden gespeeld.

Na 40 minuten haalde de nerdengroep Champ en Heli eruit om te rijden... En toen hebben Moon, Dox en Blando nog iets meer dan een uur buiten gestaan. Moon bij het hek, want Dox en Blando waren druk aan het spelen. Toen had ik Moonie eruit gehaald en wilde ik de twee deugnieten eruit halen en toen wilden ze niet.... Hamer Kon ik dus gewoon een tijd achter ze aan wandelen... Gekke paardjes.

Dox en Blando waren daarna helemaal buiten adem van het dollen en gingen weer braaf mee naar stal.

Het was echt genieten van het zonnetje en de paardjes vandaag! OK dan!

edit:type foutje

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 19:18

Nou, ik moest dus gewoon de hele dag keihard werken vandaag, maar even buiten geweest, maar ook buiten aan het werk.....ik kan ook nooit effe rustig niets doen op mijn werk Hyper!
BOKKEN gaat ook al niet op mijn werk, kortom......ik heb de verkeerde baan.....! Koe
(maar wel een baan met veel dates! Knipoog )

Strakkies effe naar Renkie, die is LIEF Lovers maar eerst een bak Koffie (of thee)! kie

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 19:20

Ben er wel achter dat mensen nét paarden zijn!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 20:31

Hier even een mededeling:

Kreeg een kwartier geleden een telefoontje dat morgen de losgooi bak wordt gerenoveerd.

Nieuwe bodem, drainage en nieuw zand, deze werkzaamheden zullen waarschijnlijk een hele dag duren

Dus morgen is het niet mogelijk je paard los te zetten

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:22

Heeeeeeeeeeeej Kim Haha!
Hip dat je er ook bent !

Vandaag ook best lekker weer Lovers

Oke jhonnie .

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:38

johnvt schreef:
Hier even een mededeling:

Kreeg een kwartier geleden een telefoontje dat morgen de losgooi bak wordt gerenoveerd.

Nieuwe bodem, drainage en nieuw zand, deze werkzaamheden zullen waarschijnlijk een hele dag duren

Dus morgen is het niet mogelijk je paard los te zetten

Geweldig Johnnie.Moest toch een keer gebeuren.Ik zit nu ff sneekie op mijn werk te bokken .En Aman mag niks verkocht hebben hoor het is mijn paard en mijn spullen de trut.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 23:04

Aha Anita toch, Joeri heeft hard gewerkt hoor, heuse paardenmishandeling Haha! Knipoog
Maar had wel gezellig in de bak kunnen zijn, alleen Par had een beetje een stronthumeur dus lag er bijna af, gelukkig was Aman toen de bak al uit anders had ze me heel hard uitgelachen Haha!

Lag een beetje op Par der nek en de hele stal heeft me horen vloeken Nagelbijten / Gniffelen
Ze heeft er buiten barbie om een paar andere nicknames bij gekregen Haha!
Zal ze hier niet herhalen, werkt toch niet met de boktcensuur Duivel

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 23:37

Sily schreef:
Aha Anita toch, Joeri heeft hard gewerkt hoor, heuse paardenmishandeling Haha! Knipoog
Maar had wel gezellig in de bak kunnen zijn, alleen Par had een beetje een stronthumeur dus lag er bijna af, gelukkig was Aman toen de bak al uit anders had ze me heel hard uitgelachen Haha!

Lag een beetje op Par der nek en de hele stal heeft me horen vloeken Nagelbijten / Gniffelen
Ze heeft er buiten barbie om een paar andere nicknames bij gekregen Haha!
Zal ze hier niet herhalen, werkt toch niet met de boktcensuur Duivel

die stomme peerden hebben allemaal de lente in het hoofd.Had het graag gezien jammer

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 23:57

Fijn dat het wordt vergoed Irene. Hopen dat ze het kunnen vinden.
En Anous succes morgen OK dan!
Ik ga lekker mn bedje in... ben net thuis.... morgen weer vroeg op Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 00:01

Marieke_ schreef:
Fijn dat het wordt vergoed Irene. Hopen dat ze het kunnen vinden.
En Anous succes morgen OK dan!
Ik ga lekker mn bedje in... ben net thuis.... morgen weer vroeg op Haha!

netjes op tijd de deur uit dan mag je tenminste de les in hihi