en kan pas vannavond naar joepi dus kan niet lekkr in het zonnetje rijden.Vin dat me moeder volgende keer wat aardiger moet kijken op de foto!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en kan pas vannavond naar joepi dus kan niet lekkr in het zonnetje rijden.amandaaa schreef:Hey allemaal ik moet helaas tot 1700 werkenen kan pas vannavond naar joepi dus kan niet lekkr in het zonnetje rijden.
Vin dat me moeder volgende keer wat aardiger moet kijken op de foto!
Bruine bol gezond
Hij was weer héérlijk.
Hoe kan ik t goedmaken?? Maar donderdag kun je wel uitslapen toch??
Maar terwijl Madje alle spullen voor de nerdenrit aan het klaarleggen was heb ik Heli's beentje even afgespoten.
, wel leuk hoor dat hij met veel paarden kan opschieten. Hij houdt ze altijd wel lekker bezig.

Binar schreef:Zo he, ik ben wel populair(of mijn paarden dan
) Ik heb al date staan voor morgen, gekregen via pb..
ander keertje dan maar?
Over 10 minuutjes lekker naar huis, vanavond les met Ko'tje

Kimmie welkom welkom!!!
Nu kan je eindelijk alles zelf lezen en schrijven hihihi hoeft Fallon niet meer alles te vertellen hahahahaha! spettertjuh schreef:Ha ha die gekke Blando, wel leuk hoor dat hij met veel paarden kan opschieten. Hij houdt ze altijd wel lekker bezig.
Kon ik dus gewoon een tijd achter ze aan wandelen... Gekke paardjes.
)
maar eerst een bak
kie 

johnvt schreef:Hier even een mededeling:
Kreeg een kwartier geleden een telefoontje dat morgen de losgooi bak wordt gerenoveerd.
Nieuwe bodem, drainage en nieuw zand, deze werkzaamheden zullen waarschijnlijk een hele dag duren
Dus morgen is het niet mogelijk je paard los te zetten
Sily schreef:Aha Anita toch, Joeri heeft hard gewerkt hoor, heuse paardenmishandeling![]()
![]()
Maar had wel gezellig in de bak kunnen zijn, alleen Par had een beetje een stronthumeur dus lag er bijna af, gelukkig was Aman toen de bak al uit anders had ze me heel hard uitgelachen![]()
Lag een beetje op Par der nek en de hele stal heeft me horen vloeken![]()
Ze heeft er buiten barbie om een paar andere nicknames bij gekregen![]()
Zal ze hier niet herhalen, werkt toch niet met de boktcensuur
Marieke_ schreef:Fijn dat het wordt vergoed Irene. Hopen dat ze het kunnen vinden.
En Anous succes morgen
Ik ga lekker mn bedje in... ben net thuis.... morgen weer vroeg op