Het was voor mij het eerste jaar
Ik vind het heel leuk

doe volgend jaar denk ik nog mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Viva06 schreef:Ik wil misschien carrousel gaan rijden maar heb je dan elk weekend wedstrijd ??
Het lijkt me wel heel leuk....
angel_moby schreef:nee die was neit weg gegaan nee ik met vriendin kregen de schuld dat tempo te hoog lag (wij waren kopruiters) maar niemand reed met dta temop mee en viel groep uit elkaar. tegen mij washet normaal gezegt maar me vriendin werd helemaal uit ge kafferd en dat¨pikte ik niet dus was er beetje rusie maar dat is opgelost. Uiteindelijk bleek dat we zo laag waren dat de proef te simpel was dus jammer maar dat was het ook. Hoop dat arno de groep beter kan maken want niveua kan veeel hoger
Ilsuuuh schreef:Viva06 schreef:Ik wil misschien carrousel gaan rijden maar heb je dan elk weekend wedstrijd ??
Het lijkt me wel heel leuk....
neej je hebt vanaf half maart een aantal onderlinge wedstrijden waaraan je mee kan doen!
in mei zijn elk weekend (dit jaar toevallig ook een weekend in juni) de Nederlands kamioenschappen maar je rijd dan alleen het weekend dat jou poule is!!
angel_moby schreef:okee dat is iig niet erg leuk en vooral niet vlak voor zo'n wedstrijd!! Maar wel goed dat jullie dan als nog gestart zijn!!
Lous schreef:Middenhof kon niet komen, dus die zijn automatisch gedegradeerd. Nou dan baal je ook gigantisch
Lous schreef:FenDT schreef:Bij manege Austerlitz.. Napoleon jeugd..
Dan ben je GEEN Nederlands kampioen maar kampioen B-poule. Je bent pas Nederlands kampioen als je eerste bent in de A-poule.
FenDT schreef:Dan ben je GEEN Nederlands kampioen maar kampioen B-poule. Je bent pas Nederlands kampioen als je eerste bent in de A-poule.
FenDT schreef:Ja inderdaad helemaal mee eensZie mijn prachtige uitleg ^^