Glimmen, 13 februari 2007
Geachte heer/mevrouw,
Mijn naam is Leonie Suurmeijer en ik zit in de 4e klas van het Praedinius Gymnasium te Groningen. In de week van 23 april t/m vrijdag 27 april 2007 is voor ons het Project Arbeid gepland. Het is de bedoeling dat tijdens deze week iedere leerling bij een bedrijf gaat meewerken met de bedoeling om werkervaring op te doen en vaardigheden te leren. Ik zou dit project graag bij u willen uitvoeren.
Ik zelf vind het erg leuk om creatief bezig te zijn en om dingen te ontwerpen. Ook teken ik erg graag in mijn vrije tijd. Ik wilde heel graag iets creatiefs doen in de Arbeidsweek alleen ik wist nog niet precies wat ik wilde doen.Mijn broer doet op het moment een opleiding waarvoor hij onder andere reclames en logo’s moet ontwerpen. Dit leek mij ontzettend leuk om te doen en zo ben ik op het idee gekomen om stage te lopen bij een reclamebureau.
Ik heb nog niet veel praktijkervaring, maar die hoop ik deze week op te doen. Ik weet nog niet wat ik na school wil gaan doen en daarom vind ik het belangrijk dat ik in deze week praktijkervaring opdoe, zodat ik weet hoe het er in de reclamewereld aan toe gaat.
Zoals ik al eerder heb vermeld, zal het Project Arbeid in de week van 23 april t/m vrijdag 27 april 2007 plaatsvinden. Aan het project zijn geen kosten verbonden en de verzekering wordt vanuit de school geregeld. Na het deze week zal ik een verslag schrijven en ook u zult deze van mij ontvangen.
Ik zou het zeer op prijs stellen als ik in de week van 19 februari t/m 23 februari een antwoord van u zal ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Leonie Suurmeijer
Dit is hem, ik heb vet uit mn nek gelult hahaha