Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Weet je welke kleur??
I WANT IT!LindsyImmie schreef:Hello!!!
Ik ben vanavond weer op stal! Was net op de fiets naar de supermarkt voor voer! (ik had honger) en ja hoor... sneeuwstorm! Toen ik terug op kantoor kwam, leek ik wel Miss Frosty! Ongelovelijk... de sneeuw was helemaal op m'n jas, das en hoedje blijven plakken! (ja ja, lach maar ... hoedje... maar me gezicht was wel droog!)
Nog eventjes en dan heb ik misschien wel zelf een autootje!
Had een leuke blauwe Punto gezien, met dakraampje. Ging net bellen naar die garage... VERKOCHT! Gistermiddag verkocht! Nog gevraagd of ze nog iets in mijn prijsklasse hadden staan. Hij ging zoeken... "ja", zei hij... "ik heb nog wel iets die ik wel wat kan afprijzen, alleen vind je waarschijnlijk de kleur niet mooi". Dus ik denk Ooooo oooo... maar ja, we hebben ook een lichtgroene auto gehad, vond ik wel cool!Weet je welke kleur??
GOUD!!!!!!!!! Kicke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga donderdagavond proefritje makenI WANT IT!
It's verdorie GOLD!!!! Cool!!!!!! I'm a diva... uhu...
Zie je mij al zitten met Lizz? (m'n hondje) ... samen cruisen in de goude auto haha... vet vet vet!

Maar dat hoeft ook niet he hihi!
LindsyImmie schreef:Welke link? Je ziet em zo toch?
Maar wat vind je er nu van?
Ik vind velgen nooit zo heel erg belangrijk, haha. Mijn ouders zijn net langs de garage gegaan, hij is in goede staat. Ben erg benieuwd!
Ben helemaal trots
Hihi... heerlijk geslapen ook! Wat is het toch een braaf paard! 
Ik ben ziek!, volgens mij heeft renaat het nu aan mij doorgegeven...
enigste plus puntje vandaag!