Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Miss_Montana schreef:Heb trouwens net op marktplaats een advertentie gezien van een knalroze pad. Leek me wel grappig dus ik had voor foto's gemaild, maar het is zo'n fleece ding. Helemaal geen stevigheid niets erin, wel leren vlakken maar that's it. Vet jammer
Mss krijg je dan ook nog vierkantje oogjes! 

Dagjes! 
. Het was ronduit verschrikkelijk! Zo saai heb ik het nog nooit meegemaakt. Nouja, wel lekker even gebleven op Schiphol plaza en gegeten bij de Burger King
Eef zei nog dat Haflingers me wel goed stonden
Hahaha! 

Moet je 30 foto's in je kop stampen, kijken of je wat herkent en dan schreeuwen "FOTO FOTO!" zodat iedereen remt en je een kluitje hebt van 15 leerlingen met fietsen, dan moet je kijken welk nummer 't was en opschrijven... 

Nou, jij gaat nu ook weer een leuke dag tegemoet kan ik lezen, erg veel plezier. Zou voor de zekerheid een paar rotte tomaten meenemen

't Weer bleef redelijk, maar m'n beschermers kunnen weer in de was...

Ben weer terug voor een dagje, ik ga morgenochtend vroeg weer weg. Ik ga nl met mijn oma, 2 kleine neefjes en tante naar Disney land Parijs

Ben langzaam vandaag