Ah, examens zijn eigenlijk best leuk hoor beetje koffie leuten met een koekje, ondertussen vet chill alles schrijven. Ik had tijd zat, alleen zaten de cijfers me op het laatst flink tegen. Maar denk dat dat bij jullie geen probleem zal zijn
Nou dat wordt dus nog tricky bij m'n economie en wiskunde, moet 5,1 en 5,4 halen. En ben er niet zo goed in.. Maar de examens op zich zie ik niet tegenop, of nouja dat is groot gezegd, maar al het leren.
Zolang je goed blijft kijken en netjes op je snelheid let, komt ook dat wel goed Er is al een last van je schouders omdat je nu je bijzondere verrichtingen neit meer hoeft te doen
Gaan jullie eingelijk allemaal met elkaar samen op kamp? Want ik zit ook steeds sterker te denken om weer op kamp te gaan, maarrr ik heb niemand die met mij mee kan, en dat vind ik minder.
nou ik zit heel juli en de laatste week van augustus als leiding in markelo....rox woont dichtbij en komt af en toe even langshuppelen...en wat de rest doet weet ik niet
Voor een paar jaar geleden ging ik met een vriendin altijd naar Markelo. Maar zij mag helaas niet meer van haar ouders, en alleen gaan heb ik zo me twijvels over???
Gewoon in de week gaan dat er hier van het topic ook een paar (leuke ) gaan. Dan voel je je ook niet alleen. Als je er 1 al wel redelijk kent, wordt het vanzelf wel leuk
Volgens mij werd er een aantal posts boven mij gezegd dat die al vol was. Lijkt ook wel logisch, iedereen wil er zijn als de markelose feeste er weer zijn