PeeWij schreef:Zit nog steeds in spanning op goed bericht te wachten! Vanmiddag zelf gebeld, maar helaas was er nog niets bekend!
dan wachten wij ook maar in spanning af....
Rijdt eef nog eigenlijk op Amber?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Zit nog steeds in spanning op goed bericht te wachten! Vanmiddag zelf gebeld, maar helaas was er nog niets bekend!
Amarie schreef:IK begrijp het toch goed dat Peter zijn genoemde spanning niet over de dames gaat of begin er nu vanaf te raken (zou kunnen ben immers weer een jaartje ouder).
Wij hebben nog de tijd tot half juli dus nog spanning, hoop alleen wel dat straks alle veulens er gezond zijn dan hebben we weer een geboorte alarm want zonder wordt toch wel heel erg spannend (en dan ben ik er vast niet bij want ik niet zou willen).
Peter ben nog steeds voor je aan het duimen maar hoop toch wel dat ze opschieten......
Amarie schreef:Yes, nu weet jij eens niet waar het over gaat, zullen we ruilen, jij mijn verhaal en ik J.K (ben niks nieuwschierig)
PeeWij schreef:Het ging idd over mijn sollicitatie! De dames gaat goed. Gala denk ik nog ongeveer 2 weken, dreams moet pas 1 juli!
Amarie schreef:He Germus welkom in de huiskamer.
Joyceee86 schreef:oehhh spannend.. krijgen we weer beschuit met rose muisjes he