Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
... Ik woon (nu nog) in de schinkelbuurt ..
Ik woon vlak bij het Suriname plein...
Reem schreef:biep schreef:wooohooo!
ik heb gereden! ik dacht ik probeer het gewoon, na 1,5 maand gewoon erop gestapt, en het ging geweldig![]()
![]()
![]()
Ze liep super ontspannen, wel erg voorwaarts maar na 10 min al lekker nagevelijk, ze was zelfs zo lief dat ik zowel in de binnen als buitenbak heb gereden en een mini buitenritje heb gemaakt!![]()
Mijn nieuwe bijrijdster heeft er ook meteen op gereden en dat zag er echt geweldig uit, echt een supercombi.
ben zooooo trots op mijn kleine dikkert (die vandaag overigens haar 6e verjaardag vierde)heb er weer helemaal zin in!
Klinkt goed zeg!
Het is me even ontgaan, waarom heb je een tijd niet gereden?
)
... Hoe laat ga je morgen naar stal? 
muiszje schreef:hihi, toch maar niet genoeg kunnen krijgen van rijden pluut?
ik ben nu op mn werk, zal zometeen als de kinderen op de pony's zitten ff neuzen in de papieren van Simba.

hihi
En in die tijd heb ik echt heel wat bijna ongelukken gezien...Er was ook een botsing tussen een tram en een auto geweest, auto was aan de zijkant geraakt (fietste ik dus ook langs)
Maar alleen maar leuk, ik hoop dat je wat leuks vindt.
Reem schreef:Toch misschien binnenkort ook maar wat rondneuzen..
haha. Geintje hoor.Pluutje schreef:Je bijrijdster heeft Tessa toch? Hoe heet ze van haar achternaam? Ken namelijk ook een Tessa die van springen houdt, zou wel toevallig zijn als het dezelfde is...