Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Linnie schreef:ik ben afgelopen zomer weekje in de ardennen geweest.. ben natuurlijk ook wezen paardrijden daar... MY GOD rit van mn leven!! nog nooit zo'n avontuurlijke rit meegemaakt joh!! (oke ik woon dan ook in hartje rotterdam)
het was op La Ferme De Durbuy (in Warre, Durbuy)
iemand ook hier ook een rit gemaakt?
Blitzelover schreef:Cassia schreef:Rijdt er hier iemand op Picadero of Meerdaalhof of in Nethen ? of in de manege nast Sellerie de Grez-doicceau ? ( Laatste 2 zijn in wallonie)
Ik niet
maar meerdaalhof heeft wel een goede reputatie
zitake schreef:Nashke schreef:sint-denijs is toch een deelgemeente van gent?
bedoelt ze niet dat het gewoon onder st-denijs ligt en spiere een deelgemeente van zwevegem is
Ilse_gipsy schreef:pharagirlke schreef:Ilse_gipsy; mag ik vragen op welke dagen je er bvb bent?Ben nl wel benieuwt naar wie je bent nu ik weet dat wij misschien als kind samen over het terrein van Bosscherhof gerent hebben
Ben jij overigens van Bosscherhof naar een privestal (vnl western meende ik) gegaan die Gipsy Horses noemde? Eigenaar was Willy..
Goh, da hangt ervanaf, ben ens met Suzanne meegeweest, en paar keer op vrijdag en dinsdag met een vriendin. En in euhm november denk ik de wedstrijd van de kempische. In januari, doe k normaal opnieuw mee in de E4,E5 paarden (en mijn paard valt best wel op)
Ben niet naar die privéstal gegaan, ben op de paarden uit men profiel beginnen te rijden op Termien en nadien nog even op de Bronco Ranch. Momenteel op een kleine privéstal in Eyck (Bilzen)...
Waar hang jij momenteel uit?
Kikker2 schreef:Jessol schreef:Ofnee dat was zei niet? nja weetikniet
Ooooh daarJaaaaaa, hé kikker oja stuurt pb
Daar woont mijn vriendin, zo dat witte huis zo juist achter de brug met dat groen enzo?
Nee e das toch nie da huis recht over het mijne?
![]()
Welk huisnummer?
magli schreef:Ik ging jullie nog vertellen hoe de lessenreeks in "De Rhille" was. 't Was dus leuk!Woensdagavond heb ik met Joy gereden, dit was maar een kwartiertje, eigenlijk gewoon even rijden om te kijken in welke groep je het best zou passen. De volgende morgen parcours gesprongen met Marco en op het einde met Vic. 's Middags heb ik dan gereden met Christene Flash, was een leuke les, zijgangen gingen goed
. Vrijdagochtend heb ik gereden met Figo en Belle, springen terug, springen met Belle was zalig. Dan vrijdagmiddag heb ik gereden met Beauty dressuur.
Ik moet wel toegeven dat ik een gewoon kamp (5 dagen) wel leuker vind dan zo'n mini-kamp, sfeer is anders en je hebt weinig tijd om je wat aan te passen.
magli schreef:Ik wist niet dat er 18 + kampen bestonden, wnn zijn die wel?
pharagirlke schreef:Ilse_Gipsy; dan liep jij er ongeveer dezelfde tijd als ik rond, zou ik je kunnen kennen?
Ook ik heb op Bosscherhof leren rijden van Carolien (dacht ik toch dat ze zo noemde) Super lesgeefster is het!De privelessen zijn er idd goed en het systeem (eerst zoveel prive lessen voor je in de groep mag) was er toen ik er reed ook goed, maar inderdaad, de verzorging is er op achteruit gegaan! Hoewel ze hun wedstrijden dan weer heel goed organiseren enz!.
Kattevenia is een grote manege waar veel mensen rondlopen. Dat daar een aantal mensen met een dikke nek rondlopen kan je niet voorkomen. Elke grote manege heeft meer dikke nekke dan de 'kleinere' maneges. Op kleinere maneges kent iedereen ook iedereen.
Wb lessen heb ik er een les gevolgd en ik moet toegeven dat ik het niveau nu niet bepaalt hoog vond. Maar ik ben nog geen manege tegen gekomen waar dat de manegelesse wel een 'hoog' niveau hadden. Beginners raken vaak toch verzeild tussen gevorderde en houden de lessen op omdat ze zichzelf overschatten. Heel jammer maar het leven van een manegeruiter.
Gerrits kom ik sinds kort wekelijks. En ik vind geen enkele manege ongezelliger als die manege. Als we het over dikke nekken hebben; daar lopen er rond!
Als je voorbij komt en vriendelijk knikt gooien ze hun neu sin de lucht en kijken ze de andere kant op, de enige vriendelijke is het meisje dat achter de bar staat en die man (de eigenaar?)