ukkepukkie??? ben net zo groot als jij volgens mij groter ja!!!! en ik ging rond kwart voor 6 weg. vanavond ben ik ongeveer half 9 tot half 12 ofzo op de manege edit: PUNT neergezet
Laatst bijgewerkt door Denise1984 op 05-08-05 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Ze gaat Linda kijken met Laaf..die heeft gisteren nieuw ijzer gehad...dus ze hoopt dat ie nu goed loopt.ga jij nog naar de manege? ik hoef niet..neel heeft Luc gedaan...wat een luxe he..ik meot eigenlijk van mezelf naar de sportschool, maarja..geen zin en mijn vriend is weg....dus moet ook wel bij Bink blijven he dan..hihi
Aangezien ik hie rlees dat sommige heen gaan zondag, ik wil ook graag heen Voor Anky dan he en voor de rest natuurlijk ook Maar aangezien ik nooit in Den Helder ben geweest wordt het wat lastig......
Ik deel de mening van Superlenie trouwens over die dresuur, van mij had Anky ook niet zo gehoeven Poetin is volgens mij niet luek meer om naar te kijken
Ik denk iets van half acht/kwart voor acht laden Flair. Parcourslopen is om 9 uur en er doen er een stuk of veertig mee in het B. Opzadelen kan dus wel na het parcourslopen Het is een uurtje rijden, dus even voor 8 uur weg.
Kom op Joke, dat gaat je heus lukken, is er niemand die met je mee wil?
En hoe Poetin nu zal zijn, tja...ben benieuwd, vandaar dat ik em wel eens zou willen zien nu met Patty. Kijken of ze al vorderingen maakt met het oog op Peking
Pff en ik heb een zere rug, ik was zo gek om vanavond 4 paarden te vlechten, 1 op te scheren en 1 'lastige' ( zo lastig was ie niet ) de proppengaten schoon te maken. Zou er eigenlijk maar 1 vlechten, maar ja...toen werd gevraagd " neel, ik moet die en die eigenlijk doen, wil je me helpen " En ja als ik dan toch bezig ben, ga ik wel in 1 ruk door. Toch nog best netjes gedaan, in 1,5 uur tijd met pauze ( het begint haast op werk te lijken haha )
Dan heb je mooi doorgewerkt zeg Al is het allemaal zo gebeurt als je er handig in bent Moeten ze morgen naar Opmeer ofzo? (springen gaat daar niet door )
Ik moet de sokken van Otje ook weer eens doen, maar mijn grote scheerapparaat wil niet meer zo
Zie net mijn tijden voor de regiokampioenschappen. B en M is iedere keer net tegelijk Moet met de merrie precies de ring in als ik het M moet verkennen. Progressief begint tegelijk en de volgorde voor het M is omgekeerd van de uitslag van het klassiek...wordt dus ook nog grappig Ik kijk wel welke het beste staat voor en dan rij ik er denk ik maar 1 in het progressief. En met Otje wil ik eigenlijk helemaal niet winnen, moet je nog naar Ermelo ook
Otje ging vandaag trouwens wel superfijn! Heb voor een keer wat sprongetjes gemaakt met de slof er nog aan. Ben daar zelf nooit zo gek van, maar moet eerlijk zeggen dat hij er niet dommer van ging springen Gewoon wat laag werk tot een metertje, mooi simpel. Hij bleef nu wel heel relaxed(en die slof hing eigenlijk los, Otje en ik hebben een soort psychologisch slofsyndroom )
Ja, ze werden steeds keurig aangeleverd, kon zo doorvlechten En ja ze moeten inderdaad naar Opmeer, dat het springen niet doorging zag ik ook net, weet niet of ik dan wel ga kijken Moet ik maar wat anders leuks bedenken haha
En, ik heb nu zo'n cheapy scheerapparaatje van de blokker, een babyliss ding..werkt als een trein! Niet duur en scheert mooi stil..
Mijn opscheerapparaat kan Ot zijn sokken niet aan Dat blokkerding wel? Die heb ik hier ook nog ergens in de kast liggen, heb ik eens gebruikt voor de benen van mijn pony vroeger(die had vier van die hoge witte benen...)
Anders kom ik hem wel even bij je brengen, kun jij het wel even doen Otje is heel lief en meewerkend. Zijn hoofd en oren doe ik altijd gewoon los in de stal
Ja, dat blokkerding doet het prima. Hij kon [***] zijn sokken ook hebben, viel me niks tegen. Ach breng maar hoor, dat is dan 10 euro per been plus nog een percentage gevarengeld
Nou ik bel net mijn zus ( ilzas hier) om te zeggen dat het onweert en keihard regent..zegt ze: ik zit al in de auto...jaja...ik zo: moet ik ook komen..want ik was er ook klaar voor...maar nee hoefde niet...nouja nu ik dit zie vind ik het niet erg ook, maar voor Luc doe ik dat hoor!! hih mijn zus dus ook...gelukkig komt Luc dus meteen als je hem roept..wij dan..maar iedereen dus even zeggen....petje af voor Le..thanks sis..alvast...