Manege Veldt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:06

Geen idee, ik was de hele dag in Bergen....Daar waren de selecties voor de regiokampioenschappen.
Marleen (gullit op bokt) is door Haha! , helaas Demi en Tamara niet Verdrietig .

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:08

LIQUITA schreef:
Geen idee, ik was de hele dag in Bergen....Daar waren de selecties voor de regiokampioenschappen.
Marleen (gullit op bokt) is door Haha! , helaas Demi en Tamara niet Verdrietig .

oei da is jammer knap van Marleen, ik dacht Assendelft omdat ze daar vandaag ook kampioenschappen hielden, springen en dressuur vandaar

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:09

l0rdJ schreef:
@LIQUITA, Zo net terug van stal, lekker even paardje gewassen voor woensdag. en schoon is hij geworden nu nog blijven hihi

Ik voor je dat hij schoon blijft. Vanmiddag ben ik langs jou stal gereden, dus ik weet waar het is.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:11

sjorsie schreef:
oei da is jammer knap van Marleen, ik dacht Assendelft omdat ze daar vandaag ook kampioenschappen hielden, springen en dressuur vandaar

Klopt hoor...In Assendelft waren de kampioenschappen voor kring Centraal en in Bergen voor kring Midden. Als ik het goed begrepen heb is Ebyan ook door, en die reed in Assendelft (haar eerste wedstrijd).

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:13

Zo, ik heb ook even wat bij te lezen...
Paar daagjes niet geweest en veel pagina's erbij Clown

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:13

Yep, gezellie he.......

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:15

Balen dat demi en tamara niet door zijn! maar
natuurlijk wel lekker voor marleen, ben je niet voor niets geweest hihi

vandaag heb ik tehoren gekregen dat ik zaterdag naar assendelft ga, naar de nts keuringen,
daar staat lord ook ingeschreven en we gaan hem dan als het goed is opgeven voor een eventuele keuring,
en we gaan zijn fokker ontmoeten spannend! Pling Pling

Enne, lord is een wonderpaard hihi, nee als je die in het zand laat rollen, en dan poetst glimt hij tegen je op!

Hier het paard dat je kan verwachten, mooi schoon he:)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=SCXIIYMF

we hebben zijn manen, staart en sokken vandaag gewassen de rest is zo gebeurd dat is eigenlijk meestal wel mooi schoon:)

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:16

ZeFaNa, jaja we gaan hard, maar daarom zijn we ook naar de hk gegaan daar mochten we lekker kletsen:)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:16

l0rdJ schreef:
Balen dat demi en tamara niet door zijn! maar
natuurlijk wel lekker voor marleen, ben je niet voor niets geweest hihi

vandaag heb ik tehoren gekregen dat ik zaterdag naar assendelft ga, naar de nts keuringen,
daar staat lord ook ingeschreven en we gaan hem dan als het goed is opgeven voor een eventuele keuring,
en we gaan zijn fokker ontmoeten spannend! Pling Pling

Enne, lord is een wonderpaard hihi, nee als je die in het zand laat rollen, en dan poetst glimt hij tegen je op!

Hier het paard dat je kan verwachten, mooi schoon he:)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=SCXIIYMF

we hebben zijn manen, staart en sokken vandaag gewassen de rest is zo gebeurd dat is eigenlijk meestal wel mooi schoon:)

Wauw wat een kwijltinker, en dat zeg ik niet vaak Vingers aflikken

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:17

denk dat het strafschoppen gaan worden, wat een saaie wedstrijd

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:17

@ lord: wat een Manen, daar zit veel werk in

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:19

LIQUITA schreef:
Yep, gezellie he.......

Zeker weten! Het topic leeft nu tenminste Haha!

l0rdJ schreef:
ZeFaNa, jaja we gaan hard, maar daarom zijn we ook naar de hk gegaan daar mochten we lekker kletsen:)

Ja inderdaad. Ik weet nog, nog niet zolang geleden zaten we nog niet eens op 10 pagina's.

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:20

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:21

Wie is het eigenlijk tegen wie met die wedstrijd? ik heb geen televisie aan, en volg het eigenlijk niet meer sind nl eruit is hihi

Dankje wel hackie, ik ben ook voor hem gevallen vandaar dat ik nu me eigen tinkie heb gekocht ik zou dat anders nooit doen maar sinds ik hem en zijn karakter ken, ben ik totaal voor de tinker gevallen! Ik blijf hem nu ik me eigen knol heb ook gewoon verzorgen, zeer zeker weten:)

@Sjorsie, een kwestie van invlechten en ingevlochten het land op, en zo min mogelijk eruit halen voor fotos halen we het er wel uit, maar gevlochten groeit het gewoon beter! Kan je ook bij je haffie doen daar wil dat ook wel werken, gewoon 3 a 4 vlechten erin en het groeit veel beter ze kunnen het nergens aan gaan slopen etc. Wij geloofde er ook niet in me ze zijn nu gewoon zeker 10 centiumeter langer als eerst! Ze hebben bij ons op stal allemaal vlechten, en dus allemaal lange maantjes:)

@Zefana, en jij ook bedankt:) Ik hou van paardjes met lange manen, ga bij die van mij ook lekker kweken:)

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:22

Vandaag ben ik trouwens op andrea, patrick op mikey en marjolein op nelson lekker naar het twiske gegaan. Voor het eerst weer dit jaar. Was super lekker weer om te rijden! En gelukkig niet zoveel vliegen en horzels. Die beesten zijn zo irritant!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:24

Ik weet het, en het doet nog verdomme zeer als ze bijten ook! wel lekker dat jullie naar het twiske zijn gegaan:) was ik 2 weken geleden ook het is daar zo heerlijk om te rijden, lekker relaxen met je paard hiih

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:26

Ja doet echt pijn! Als je die horzels weg slaat zie je ook vaak zo'n bloedspoortje, bleh!

Weet je wat ik trouwens erg jammer vind, dat je hier in de buurt niet met je paard kan zwemmen.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:27

nee dat is inderdaad erg jammer, zwemmen met je paard lijkt me echt heerlijk! Nog nooit gedaan maar wil het zeker een keer proberen!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:28

l0rdJ schreef:
@Sjorsie, een kwestie van invlechten en ingevlochten het land op, en zo min mogelijk eruit halen voor fotos halen we het er wel uit, maar gevlochten groeit het gewoon beter! Kan je ook bij je haffie doen daar wil dat ook wel werken, gewoon 3 a 4 vlechten erin en het groeit veel beter ze kunnen het nergens aan gaan slopen etc. Wij geloofde er ook niet in me ze zijn nu gewoon zeker 10 centiumeter langer als eerst! Ze hebben bij ons op stal allemaal vlechten, en dus allemaal lange maantjes:)

Nou dat ga ik zeker doen, m'n vorige paard had amper manen dus daar was ik er eiegenlijk niet mee bezig, wel makkelijk op wedstrijd, amper knotjes, maar dit is veel mooier.

de wedstrijd is Italie - Frankrijk (de Finale)

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:29

Ik heb het weleens in het twiske gedaan, maar daar krijg je een boete als je van het ruiterpad af gaat. Dus dat is niet zo'n succes. Even zwemmen met je paard voor 40 euro Clown

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:30

Gewoon blijven volhouden en af en toe de vlechten even vernieuwen, en hopen dat het werkt hihi, vast wel hoor haflingers hebben ook vaak lange manen!

hmm, en wie wint er?

Hmm zefana nee dat heb ik er niet voor over nee, dan maar ergens legaal haha

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:31

ZeFaNa schreef:
Ik heb het weleens in het twiske gedaan, maar daar krijg je een boete als je van het ruiterpad af gaat. Dus dat is niet zo'n succes. Even zwemmen met je paard voor 40 euro Clown

wordt er veel gecontroleerd dab, ik ben ze een keer tegengekomen en toen zijn we hard weggegaloppeerd, waar willen ze naar zoeken, drie blonde meiden op bruine paarden, hihi

sopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:33

@lordjj; Wat een prachtbeest zeg, ik vind tinkers steeds leuker wordens inds ik Ginny doe. M'n nieuwe verzorgpony is ook een tinker, meot je maar even in het profiel van Ziron kijken. Die is alleen (nog) niet zo mooi als jouwe, maar dat wordt ze wel natuurlijk!! Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:33

@ Lord, we gaan voor de langste manen
het staat overigens nog steeds 1-1 maar er heeft er net een rood gehad

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:35

haha het valt te proberen,

GEZOCHT EEN BRUINE HAFLINGER
BELONING 200 EURO

iedereen die ze stalgenoten gaan aangeven haha

Rhenskuh, ik gaat even kijken, en ja tinkers zijn niet alleen van uiterlijk mooi maar ook nog eens zo lief, ene aanhankelijk en dat is wat ik gewon zoek:)

Sjorsie, daarom je krijgt gewoon de haf met de langste manen van stal haha alleen iedereen gaat vragen:
Waarom heeft je paard vlechten in?
Is dat niet zonde blablabla
Het rijd overegens ook heerlijk met vlechten, geen last van manen in de weg! Gewoon een uitvinst dus!