Lief heh 
Hij wordt eind augustus gebracht!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Lief heh 

Rosanne_ schreef:Tessa, klinkt stom maar waarom koop je niet een paard waarmee je aan het werk kan.
Je bent nu alleen maar geld aan hm kwijt verder kan je er nog niks mee, ja als je geld genoeg heb zal dat wel mee vallen maarja..
Wel een leuke hoor!
en een kwpn hoef ik niet. Een andalusier of een kruising óf geen paard voor mij
Rosanne_ schreef:romy en brit zijn gestopt met rijden.
Suzan (die blonde?) Rijd in houten bij Zilvia'shoeve
Ramona staat sinds 1 maand niet meer bij groenesteyn maar bij de utrechtste manege.
En partries staat er nog steeds met d'r paarden (triesV)
Mandy_ schreef:Hee,,,Tess
Super leuk voor je dat je een veulie gekocht hebt. Ik heb 1,5 jr geleden ook een veulen gekocht en heb er echt nog nooit spijt van gehad. Weet alles van hem en ik ken hem echt door en door. We zijn echt maatjes en weet alles van hem, sommige mensen verklaren mij ook voor gek waarom ik zoveel geld aan een veulen heb besteed maar hij is t echt dik waard geweest en hij is nu 2 jaar dus over een jaartje lekker met hem beginnen.
Plaats je wel foto's als hij bij je staat?Waar ga je hem neer zetten?Persoonlijk heb ik t niet zo op opfok maar ieder zijn eigen keus.
Rosanne_ schreef:Oh! ik dacht dat die erbij stond.
Uhm jij bedoel Danielle Huizinga? die heeft nogsteeds paarden maar waar weetik niet!

Rosanne_ schreef:Mandy_ schreef:Hee,,,Tess
Super leuk voor je dat je een veulie gekocht hebt. Ik heb 1,5 jr geleden ook een veulen gekocht en heb er echt nog nooit spijt van gehad. Weet alles van hem en ik ken hem echt door en door. We zijn echt maatjes en weet alles van hem, sommige mensen verklaren mij ook voor gek waarom ik zoveel geld aan een veulen heb besteed maar hij is t echt dik waard geweest en hij is nu 2 jaar dus over een jaartje lekker met hem beginnen.
Plaats je wel foto's als hij bij je staat?Waar ga je hem neer zetten?Persoonlijk heb ik t niet zo op opfok maar ieder zijn eigen keus.
Ik ‘verklaar’tessa niet voor gek, ik vraag het gewoon!

Rosanne_ schreef:Mandy_ schreef:Hee,,,Tess
Ik ‘verklaar’tessa niet voor gek, ik vraag het gewoon!
CielitoLindo schreef:Wie staan er eigenlijk nog van de pensionklanten uit de tijd dat ik daar reed met Makkenakki?
Patricia met Ramona
Danielle met eerst chippie en daarna eeehhhh hoe heette dat ruige beest ook alweer.. Ohja Naughty Boy
en romy en britt en suzan

Rosanne_ schreef:romy en brit zijn gestopt met rijden.
Suzan (die blonde?) Rijd in houten bij Zilvia'shoeve
Ramona staat sinds 1 maand niet meer bij groenesteyn maar bij de utrechtste manege.
En partries staat er nog steeds met d'r paarden (triesV)
jij moet slapen! haha
haha
haha