manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:38

Nog ff iets, @ thirz, cis en annemijn, even over naar t reelaer gaan...
Euhm nou mijn vader die rijdt sowiezo heen met de trailer, gaan jullie allemaal mee in de auto? En betalen we dan gewoon allemaal wat mee aan de benzine ofzo, en dat we dat dan ook doen bij de vader van Annemijn als die ons op komt halen?

Euhm in ieder geval ik dacht dat dit het plan was. Ik weet niet of Annemijn nou ook wilde dat haar vader haar ging brengen, het is opzich niet nodig omdat we wel met zn allen in de auto passen. En ja het kost toch allemaal extra benzine om met 2 auto's te rijden. Ik denk dat het met trailer iets van 4 uur rijden is ofzo? Thirz, hoe lang doe je er normaal gesproken over?
Enneuh Annemijn, als jou vader toch gaat rijden omdat jij dat erg graag wil ivm bepaalde dingen... dan zou het fijn zijn als je dat even van te voren zegt want dan gaan we misschien de auto van Frans (mn vriend) zn vader lenen (das een mercedes bus op diesel, maar met dus maar 3 plaatsen om te zitten) omdat dat goedkoper is ivm benzine en die auto kan de trailer waarschijnlijk makkelijker trekken.
Maarja aan de andere kant, als we met zn 5en in de auto zitten scheelt wel weer benzine, en tis ook wel erg gezellie, kunnen we alvast lekker kletsen en dingen voor de bonte avond nog doorspreken.
Ik ben deze zaterdag aan t ringrijden, maar de zaterdag erna kom ik weer naar Paardoes! Dus dan kunnen we ook even overleggen...

Kusjes Bar

p.s. poeh wat een lang verhaal!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:52

@ nel: wat verschrikkelijk zeg..
@ thirza(over nieuwe paarden): leuk Haha!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 22:30

Heej Bar, ik heb niks tegen de nijpjes hoor want ik ken ze niet eens! Ik zei niet voor niks dat ze genoeg complimentjes kregen over hun rijkunst, want ik vind ook dat ze supergoed kunnen rijden, dat doe ik ze niet na, da's duidelijk! Daarnaast is het gewoon goed dat Anky ze zonder zweep laat rijden, want met de sporen konden ze de paarden prima voorwaarts rijden, ze hadden echt geen extra hulpje nodig! En tsja, dat Anky Maquire iets te groot vind... ze zijn natuurlijk ook geen 2 meter he! Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 15:05

pff t topic gaat wel snel ineens..

Super Nel! gefeli met je mooie punten (jammer dat t voor de lol was, maarja nu weet je wel dat voice t kan!)
ik had zondag idd gehoord dat er een ongeluk gebeurd was tijdens t springen. lijkt me egt verschrikkelijk ]
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 15:30

Euhm tsja ik denk dat mn vader dat wel zou willen, maar mijn ouders gaan op 9 juli erg vroeg zelf op vakantie... dus dat gaat niet echt lukken! Denk je dat ze t op paardoes niet aan gaan kunnen? Tsja er zijn natuulijk niet zo veel mensen weer, en als dan opeens alle "goede" mensen in 1 keer weg gaan, dan hebben ze een probleem. Maarja kunnen ze dan niet 1 extra begeleiding neerzetten fzow? Trouwens, als ik kom dan komt er ook een klasgenootje mee, want die moest nog uren hebben voor school dus zei ik: kom naar paardoes, en ze luisterde Lachen! Wel een aardig meisje, ze heeft ook een eigen Haf waarmee ze western rijdt...

Maar om ff samen te vatten (zoals wij dat leren te zeggen op school, bleeeh!) het is dus geen optie dat mn vader ons komt halen omdat hij zelf al op vakantie is als wij terug komen. Dus ik vrees dat we het bij het oude plan moeten houden.

Ik heb net toets gehad, het was echt TE simpel en dan ga je juist erg moeilijk denken! Enneuh ik had net zo goed niet kunnen leren want er kwam niets terug in de toets! :S! Balen!

Nu ga ik ff mn paardje hobbelen Lachen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 15:42

tja jammer...
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 17:19

Heej Bar, ja hoorde vanmiddag al van Emma en Jenny enz dat jullie ILY toets idd errug simpel was zeg! Gewoon over fracturen! Ach, dat weet je tenminste zeker dat je het hebt gehaald Haha!
Enneh Annemijn... ik moet werken dan dus zit veilig binnen hihihi! Waar ga je rijden? Spannend hoor je eerste (neem ik aan) rijles?!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 17:52

Zo, weer een hele dag gewerkt.... Gaaaap Mn baas zei gister tegen me: je hoeft maandag pas om 11 uur te komen. Nou, prima! Wordt ik vanmorgen om 8.50 gebeld (ik lag nog heerlijk in mn bedje): kan je zo snel mogelijk komen, want er is niemand...... Jahoor, tuurlijk, doe ik ff! Dus stond ik daar met mn slaperige kop om half 10 al koffie's te serveren Vork

Over naar t Reelaer: tuurlijk betalen we benzine-geld mee, lijkt me logisch! Maar op de terugweg ga ik natuurlijk nie mee he! En als we nou 2 mensen proberen te regelen voor 9 juli? Dan moet het toch lukken? Het is afgelopen zaterdag ook gelukt! Clown Als we bijvoorbeeld Kim M & Kim B vragen? Of weten jullie nog iemand anders? En anders zit er niets anders op: dan kunnen jullie pas zondags opgehaald worden! Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 18:25

Nou dat meisje uit mn klas, Leonie heet ze, die zal er ook wel zijn denk ik! Want die komt ook iets van 6 keer fzow...

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:12

heey mensen ik ben er denk ik ook niet 9 juli omdat we dan waarschijnlijk een week naar Turkije gaan

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:21

volgens mij moeten we wel twee mensen kunnen regelen hoor, t is idd afgelopen zaterdag ook gelukt toch?! en we betalen natuurlijk gewoon benzinegeld hoor.
dat is echt erg ja, als je vet hard geleerd hebt en het blijkt heel makkelijk te zijn! maarja dan weet je wel zeker dat je het gehaald hebt toch?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:48

Heey Denice. ik wil best een dagje helpen op Paardoes, vind ik hardstikke leuk maar ik weet nog niet of ik dan kan. Ik werk in die weken nl meer dan 40 uur per week en misschien ook op zaterdag dus dan heb ik ook best wel behoefte aan een zaterdagmiddag vrij. En ik heb ook nog een feestje op die dag! Maar goed, als ik kan dan lijkt het me hardstikke leuk hoor!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 22:51

Tja het ongeluk was erg, maar was toch blij met mn puntjes!
Het meisje dat erop reed, kon niets anders dan zichzelf beschuldigen van het ongeluk!
Maar door veel praten gaat het beter!

Hebben jullie allemaal zin in je trektocht?!!!
Volgend jaar ik denk ik ook...
Dan is voice al 6 dus dat kan wel eh

Ik hoor van een aantal kanten dat het een zootje op zaterdag is, mijn kindjes van 14.00 tot 15.00 uur vinden het in ieder geval niet gezellig!
Dus ik moet maar weer eens terug komen............. of gewoon niet!
He ik ga micheal jackson kijken (rechtszaak)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 08:34

Jaja, Thirz is alweer vroeg op! (moet zo werken!) En ja....heb al erg zin in de trektocht...nog maar 3 weekjes te gaan! En dit weekend neem ik natuurlijk alvast een voorproefje! Knipoog
Afgelopen zaterdag was het idd een beetje een zootje, maar toen waren we maar met zn 5-en. We hebben ons best gedaan! We hadden niet eens tijd voor andere dingen, zoals Luna longeren! En je mag best terugkomen hoor, we missen je wel namelijk!
Cis, waar is je avatar? Nagelbijten / Gniffelen En Annemijn => veel suc met je 1e rijles....ik kijk al uit naar het verslag!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 12:54

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 17:44

Jippie, heb mn diploma! Go jij! Go jij! Vandaag hoorde ik dat ik officieel ben geslaagd! Had een ruime voldoende, dus compensatie was niet eens nodig! Ben nu superblij! Haha!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 19:15

jeeeeej! goed joh, lekker dat heb je ook weer binnen!
Ik heb al superveel zin in trektocht en shaar kan er ook weer tegenaan zie ik!
Was het leuk autorijden annemijn? ik neem aan van wel:D

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 19:50

Super Gefeliciflapstaart Thirz! Toppie Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

ja was egt leuk (wel ff raar)
maar eerst alleen sturen, knipperen en gas geven (das al best moeilijk!) en daarna ook nog ontkoppelen (t remmen en schakelen deed hij nog voor me... )
en k moe natuurlijk wel geslaagd zijn vóórdat ik weer naar rotterdam moet dusja.. morgen meteen maar weer een les *LOL*

k heb ook egt zin in de trektocht Haha! lekkr de hele dag met de paarden bezig zijn!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 08:33

thirza: Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
jeeh, gefeliciteerd
annemijn: leuk Ja
ciska: ik heb der ook alweer vette zin in(reelaer)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 09:48

Jaaa thirz nog gefeliciteerd he!
Joy heeft net nieuwe ijzers gehad vanmorgen, dus we kunnen weer een keer op pad!

Dit had ik ook geplaatst in t reelaer topic, maar ff voor de mensen die daar nooit in kijken:
Vanochtend ff naar shaar geweest....

Dit is katja, tis een dartmoortje (best klein) ik heb haar ingereden voor een klein jongetje... daar ben ik nu nog mee bezig, ze is echt een enorme kroelkont en achtervolgt je heel de tijd
Afbeelding
Afbeelding
Sharon was het er niet mee eens dat katja eerst op de foto mocht (de hoefsmid was er, op de achtergrond zie je zn busje)
Afbeelding
Ik gaf dr een kusje, en alles was weer goed
Afbeelding
Dit is pimmie, tis een ruintje en we denken dat er iets van ijslander in zit, hij is gevonden door de vrouw waar alle pony's van zijn (behalve sharon) op de paardenmarkt. Hij zat toen helemaal onder de wonden en had allerlei ziektes, het is echt een schattig beestje maar we doen er niet veel mee omdat hij nogal schuw is, vooral als hij je niet kent!
Afbeelding
Dit is onze nieuwste aanwinst, hij heet Markie en is 1,5 jaar, het is een welshje en hij is erg ondeugeld, hij speelt hele dagen met Pimmie.
Afbeelding
Afbeelding
Toen ging ik weer weg, en Sharon voelde zich nogal betrapt dat ik nog een foto van haar maakte Haha!
Afbeelding

Lief zijn ze he?!
Ik heb ze nog niet allemaal op de foto, er staan namelijk nog 2 zwarte dartmoortjes en een kruising dartmoor arabier en niet te vergeten 2 geitjes!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 10:34

wat een leuke foto's Ja

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 11:36

haha t is een gezellige boel daar altijd!
Heb je nog gewandelt met Markie, das goed voor je spierballen haha Haha!
oehhh spannend, morgen de uitslag van mn examen...maar ik ben niet zenuwachtig dus dat is wel beter.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 12:02

vast wel geslaagt cis Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 13:39

nee nu ben ik ook nog nie zenmuwachtig, maar ja tis pas morgen dat ik t hoor.. wedden dat ik tussen 1 en 2 wel zeer zenuwachtig ben *bibber*
zeg cis ga ja na 2 uur ook meteen naar school om je lijst op te halen?

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 14:47

succes jullie allebei Haha!