Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jetta schreef:Ik dacht ook aan Regina, Esther, Anne, Robbert, Zarah, Anique, Sophie, Willemijn.....mensen gezocht die evt. een paard/pony ter beschikking willen stellen! Als er meer deelnemers dan ponies zijn...! Met zijn tweeën op een pony....?
Zijn been voelde niet warm ofzo dus we moeten maar weer even afwachten
en dan het liefst nadat ik mn kur heb gereden, dan is ze meteen dr frissigheid voor de les kwijt en niet de frissigheid voor de kur 
en er heeft idd wel een tijdje een likit op mn kast gelegen, maar ik wist niet hoe die daar kwam, dus heb m laten liggen! karin heeft m nu geloof ik, dacht dattie van haar was.
ik ga woensdag van 7 tot 2 werken, dus ALS JULLIE ZIN HEBBEN OM LANGS TE KOMEN 
Anique_Vaandrig schreef:trouwens, werk weggeven vindt ik een errug goed idee, misschien leuk om op te bieden voor azie
het was trouwens idd weer gezellig bij gerardik ga woensdag van 7 tot 2 werken, dus ALS JULLIE ZIN HEBBEN OM LANGS TE KOMEN
die baan zou idd gewoon worden opgezegd en klaar was kees, nou niet dus, dus ik kan morgen vrolijk naar de bies om in een heel gezellig gesprek mn ontslag aan te bieden zeg maar, lang leve de lol
nous, hoe gaan we? gewoon in het netjes zeg maar?
)

johnvt schreef:Stal Midden Delfland Azië Aktie!
Nadat iedereen een fijn Nieuwjaar had gevierd, zijn op stal Midden Delfland in Schipluiden de koppen bij elkaar gestoken, om iets te kunnen doen voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië.
Op zaterdag 15 januari wordt een speciale dag georganiseerd met diverse activiteiten om geld in te zamelen, dat geheel ten goede gaat komen aan de slachtoffers.
Deze dag zal van 10 uur ’s morgens tot 4 uur ’s middags duren en er zijn diverse dingen te doen. Een kleine opsomming: ponyrijden voor de kinderen, rommelmarkt, verkoop van paardensportartikelen, kür op muziek, Sri Lanka kraam met info en spulletjes uit Sri Lanka en nog veel meer!
Iedereen is van harte welkom op Abtswoude 52, ( tussen Delft en Schiedam) . Al het geld gaat naar giro 555 ten behoeve van de samenwerkende hulporganisaties[b].
We hopen op heel veel mensen.