Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:36

Het is voor een goed doel, hoor, op mij moet je niet letten.....er zijn wel ergere lesgeefmensen....

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:43

Jetta schreef:
Het is voor een goed doel, hoor, op mij moet je niet letten.....er zijn wel ergere lesgeefmensen....

Jaja dat weten we nu wel Clown Haha!

Is er hier iemand nog met witte bandages die ik mag lenen voor de kur??
En witte handschoentjes?? Tong uitsteken

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:46

Nee, die heb ik niet! Wel een rolletje verband, ook wit!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:47

Jetta schreef:
Ik dacht ook aan Regina, Esther, Anne, Robbert, Zarah, Anique, Sophie, Willemijn.....mensen gezocht die evt. een paard/pony ter beschikking willen stellen! Als er meer deelnemers dan ponies zijn...! Met zijn tweeën op een pony....? *LOL*

Biz mag je wel lenen, maar niet langer als een half uur. Een uur door de bak banjeren is nl ff teveel voor hem.

Zijn rechtervoorbeentje speelde vandaag weer een beetje op, liep ietwat onregelmatig dus ik hoop niet dat ik het gedonder van de afgelopen zomer weer krijg Zijn been voelde niet warm ofzo dus we moeten maar weer even afwachten Ach gut

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:07

Yus stel ik wel beschikbaar voor een les hoor Als het maar niet te zwaar wordt (en niet te lang over een zware hoefslag), maar dat zal wel meevallen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:24

ook [paard] is beschikbaar maar dan voor een half uurtje Haha! en dan het liefst nadat ik mn kur heb gereden, dan is ze meteen dr frissigheid voor de les kwijt en niet de frissigheid voor de kur Haha!

trouwens mir, ik vond wel een touwtje boven mn kast Verward en er heeft idd wel een tijdje een likit op mn kast gelegen, maar ik wist niet hoe die daar kwam, dus heb m laten liggen! karin heeft m nu geloof ik, dacht dattie van haar was.
nou ja we zoeken het binnenkort even uit met zn drieen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:28

trouwens, werk weggeven vindt ik een errug goed idee, misschien leuk om op te bieden voor azie Tong uitsteken

het was trouwens idd weer gezellig bij gerard Haha! ik ga woensdag van 7 tot 2 werken, dus ALS JULLIE ZIN HEBBEN OM LANGS TE KOMEN Haha!

die baan zou idd gewoon worden opgezegd en klaar was kees, nou niet dus, dus ik kan morgen vrolijk naar de bies om in een heel gezellig gesprek mn ontslag aan te bieden zeg maar, lang leve de lol

nous, hoe gaan we? gewoon in het netjes zeg maar?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 08:55

Anique_Vaandrig schreef:
trouwens, werk weggeven vindt ik een errug goed idee, misschien leuk om op te bieden voor azie Tong uitsteken

het was trouwens idd weer gezellig bij gerard Haha! ik ga woensdag van 7 tot 2 werken, dus ALS JULLIE ZIN HEBBEN OM LANGS TE KOMEN Haha!

die baan zou idd gewoon worden opgezegd en klaar was kees, nou niet dus, dus ik kan morgen vrolijk naar de bies om in een heel gezellig gesprek mn ontslag aan te bieden zeg maar, lang leve de lol

nous, hoe gaan we? gewoon in het netjes zeg maar?

ik wil wel netjes, zat eerst ook te denken om verkleed te gaan, maar heb geen idee hoe
'Dus doe wat je zelf wilt zou ik zeggen *LOL*

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 09:55

Hi,

Dus de lik-it is even in gebruik zo te horen. Joh...als ik hem donderdag maar gewoon mee kan nemen toch Haha! .

Ga naar Lady..doeg

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 10:44

elady schreef:
Hi,

Dus de lik-it is even in gebruik zo te horen. Joh...als ik hem donderdag maar gewoon mee kan nemen toch Haha! .

Ga naar Lady..doeg

Hahaha ja ! Ik kan me nu weer herinneren dat ik hem op Anique d'r kast had gelegd Blond We zorgen ervoor dat hij donderdag meegenomen kan worden!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 11:18

gaat helemaal goed komen!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 11:31

De 1e rommelmarktspullen heb ik al binnen:
een gloednieuwe sapcentrifuge (komt uit een kerstpakket Haha!)
en van mijn baas paar agenda's, flessen wijn, en wat kleine dingetjes zoals stopwatches, notitieblokjes en zonnekleppen Haha!

WIE BIEDT???? Knipoog

Ik ga van de week nog even een verzekeringsmaatschappij bellen waar we veel zaken mee doen, ff kijken of onze accountmanager ook mee wil doen met leuke dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 11:41

jeuh, flessen wijhijn! joepieeeeee die zijn mijn Haha!

okee, aangezien ik bij het vooruitzicht al loopt te lallen in de huiskamer, ga ik maar gauw naar stal Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 19:22

We gaan ze toch wel gewoon in de marktkraam verkopen?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 19:49

Jetta schreef:
We gaan ze toch wel gewoon in de marktkraam verkopen?

Tuurlijk Jet, maar ja als een stalgenoot meer geld biedt dan mogen zij het uiteraard hebben Haha!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 20:11

Stal Midden Delfland Azië Aktie!

Nadat iedereen een fijn Nieuwjaar had gevierd, zijn op stal Midden Delfland in Schipluiden de koppen bij elkaar gestoken, om iets te kunnen doen voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië.

Op zaterdag 15 januari wordt een speciale dag georganiseerd met diverse activiteiten om geld in te zamelen, dat geheel ten goede gaat komen aan de slachtoffers.

Deze dag zal van 10 uur ’s morgens tot 4 uur ’s middags duren en er zijn diverse dingen te doen. Een kleine opsomming: ponyrijden voor de kinderen, rommelmarkt, verkoop van paardensportartikelen, kür op muziek, Sri Lanka kraam met info en spulletjes uit Sri Lanka en nog veel meer!
Iedereen is van harte welkom op Abtswoude 52, ( tussen Delft en Schiedam) . Al het geld gaat naar giro 555 ten behoeve van de samenwerkende hulporganisaties[b].

We hopen op heel veel mensen.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 20:17

johnvt schreef:
Stal Midden Delfland Azië Aktie!

Nadat iedereen een fijn Nieuwjaar had gevierd, zijn op stal Midden Delfland in Schipluiden de koppen bij elkaar gestoken, om iets te kunnen doen voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië.

Op zaterdag 15 januari wordt een speciale dag georganiseerd met diverse activiteiten om geld in te zamelen, dat geheel ten goede gaat komen aan de slachtoffers.

Deze dag zal van 10 uur ’s morgens tot 4 uur ’s middags duren en er zijn diverse dingen te doen. Een kleine opsomming: ponyrijden voor de kinderen, rommelmarkt, verkoop van paardensportartikelen, kür op muziek, Sri Lanka kraam met info en spulletjes uit Sri Lanka en nog veel meer!
Iedereen is van harte welkom op Abtswoude 52, ( tussen Delft en Schiedam) . Al het geld gaat naar giro 555 ten behoeve van de samenwerkende hulporganisaties[b].

We hopen op heel veel mensen.

Mooie en goede advertentie. Waar gaan jullie hem ophangen e.d.?

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 20:19

Deze komt in de krant Mir, en via tv west als het doorgaat

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 20:20

Heb ook net een PB gestuurt naar Heike of deze oproep op de voorpagina van bokt kan staan

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 20:48

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 21:02

oohh...waar zijn jullie...... Verdrietig

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 21:16

johnvt schreef:
Deze komt in de krant Mir, en via tv west als het doorgaat

He super!! Welke krant? Delftse post ofzo? Leuk hoor, ben benieuwd! OK dan!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 21:17

johnvt schreef:
Heb ook net een PB gestuurt naar Heike of deze oproep op de voorpagina van bokt kan staan

Dat zou helemaal geweldig zijn als dat mogelijk is! Er zullen veel mensen van bokt willen komen! *LOL*

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 21:17

elady schreef:
oohh...waar zijn jullie...... Verdrietig

achter mijn computer Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 21:19

Dat blijkt ja!

Ik had je pb nog niet beantwoord...sorry. Maar euuhh...als Anique donderdag hierheen komt...dan geef ik haar geld om weer door te geven.