Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AndreaB schreef:Advertentie van onze stal???
Ringsteken vandaag was leuk!! Vlak voor vertrek vielen de laatste regendruppels en even later begon de zon ook nog eens heerlijk te schijnen. Nu wel uitgeteld op de bank na een lange dag
AndreaB schreef:Zit ik net een half uur op de fiets om thuis te komen... ben ik mijn huissleutels op stal vergetenGelukkig wilde de buurman mij de flat in laten en stond er boven nog een raam open, dus ben ik stiekem naar binnen geklommen
Nu straks dus weer terug naar stal fietsen om ze op te halen, want er is niemand thuis om mij na de uitslag van de Spaland Competitie weer terug binnen te laten.
AndreaB schreef:Goedemoooorgenn!!
Nou Flurk, daar hield het nog niet op hoorWil ik na het eten weer thuis weg gaan om mijn sleutels op te halen en naar de Spaland te gaan sluit ik mezelf wéér buiten!!
![]()
Ik dacht hier een setje huissleutels gevonden te hebben, dus ik dacht dat ik ff snel met de scooter op en neer kon. Voor ik hier thuis weg ga sluit ik de ramen netjes af, zoals het hoort!! neem mijn fietssleutel niet mee, want hé, ik kan met de scooteren trek vol goede moed de voordeur achter me dicht. Kom ik bij de kelder aan... passen de sleutels niet
Uiteraard neemt op zo'n moment niemand de telefoon op en ben ik maar lopend naar de Spaland vertrokken
Heb er 'maar' 50 minuten over gedaan
![]()
Wel voor het goede doel, want we hebben de klasse B paarden (suprise) gewonnen en een mooie wollendeken in ontvangst mogen nemen
Super leuk!!
AndreaB schreef:Mijn dag begon echt lekker!! Voor half 12 al 3 ingrepen aan tafel gestaan, we hadden er lekker de vaart in zitten. Helaas hadden we maar 3 ingrepen op het programma staan en waren we spoedkamer. Helaas/Gelukkig zonder spoedjes, dus de middag duurde echt enooooorm lang. Tot half 4 gewacht tot het eindelijk tijd was om naar huis te gaan