Stal Verboon klets gezellig verder in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re: Stal Verboon klets gezellig verder in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 22:02

Mijn enige kur die ik een x heb gereden was net twee haflingers mp kerstmuziek van mickey en donald duck. Viel vooral in de categorie neem ons totaal niet serieus en we zetten ons wel even voor aap

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 22:03

hihi ik stuur je ff een PB met dat wat ik heb :D Kan jij muziek in elkaar draaien?? Ik heb de muziek namelijk alleen nog van de losse fragmenten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 07:12

AndreaB schreef:
Zondag ben ik de enige die in de B moet starten. Zou ik het kunnen winnen?? :')

Succes, men doet de L er dan bij dus concurrentie zat

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 07:14

AndreaB schreef:
hihi ik stuur je ff een PB met dat wat ik heb :D Kan jij muziek in elkaar draaien?? Ik heb de muziek namelijk alleen nog van de losse fragmenten

De organisatie vermelde mij dat de nadruk lag op de outfit en iedereen won want het is carnaval, kortom lol met je knol

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 08:56

Een L en een B proef zijn toch niet te vergelijken?? Niet dat het me uitmaakt, want ik ga voor de puntjes :D

Outfiy is iets wat we dan ook nog niet hebben :P eigenlijk alles nog! :')

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 14:42

AndreaB schreef:
Een L en een B proef zijn toch niet te vergelijken?? Niet dat het me uitmaakt, want ik ga voor de puntjes :D

Outfiy is iets wat we dan ook nog niet hebben :P eigenlijk alles nog! :')

Je mag als organisatie rubrieken samen voegen, staat in regelementen

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 20:11

Ja, dat weet ik wel, maar echt vergelijkbaar vind ik het niet := Nu ga ik enkel voor de puntjes, ervaring en lekker fijn rijden en maakt de plaatsing verder me helemaal niks uit. Voordeel is wel dat ik als laatste in de rubriek ben, dus lekker kort op de prijsuitreiking :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 21:46

Trailer voor de trailerwedstrijd is geregeld :D Dus we hebben nu zelfs vervoer!! :D Niet geheel onbelangrijk :P haha

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 08:35

AndreaB schreef:
Trailer voor de trailerwedstrijd is geregeld :D Dus we hebben nu zelfs vervoer!! :D Niet geheel onbelangrijk :P haha

SUPER!!!!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:10

Meiden succes vandaag met ringsteken

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:17

zie ik mezelf op de foto staan op een advertentie van onze stal haha op website van t Westland menvereninging humor

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 19:39

Advertentie van onze stal???

Ringsteken vandaag was leuk!! Vlak voor vertrek vielen de laatste regendruppels en even later begon de zon ook nog eens heerlijk te schijnen. Nu wel uitgeteld op de bank na een lange dag :O

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 21:41

AndreaB schreef:
Advertentie van onze stal???

Ringsteken vandaag was leuk!! Vlak voor vertrek vielen de laatste regendruppels en even later begon de zon ook nog eens heerlijk te schijnen. Nu wel uitgeteld op de bank na een lange dag :O

Google op ringsteken de lier vandaag en je komt op website van die vereniging en dan hebben ze adverteerders en daar staat het bij

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 16:40

Woehoeee!!! *\o/* Mijn levensdoel is behaald!! :D haha Ik mag eindelijk de klasse B verlaten!! :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 16:43

Zit ik net een half uur op de fiets om thuis te komen... ben ik mijn huissleutels op stal vergeten 8)7 Gelukkig wilde de buurman mij de flat in laten en stond er boven nog een raam open, dus ben ik stiekem naar binnen geklommen :P Nu straks dus weer terug naar stal fietsen om ze op te halen, want er is niemand thuis om mij na de uitslag van de Spaland Competitie weer terug binnen te laten.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 17:48

AndreaB schreef:
Woehoeee!!! *\o/* Mijn levensdoel is behaald!! :D haha Ik mag eindelijk de klasse B verlaten!! :D

Gefeliciteerd

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 17:49

AndreaB schreef:
Zit ik net een half uur op de fiets om thuis te komen... ben ik mijn huissleutels op stal vergeten 8)7 Gelukkig wilde de buurman mij de flat in laten en stond er boven nog een raam open, dus ben ik stiekem naar binnen geklommen :P Nu straks dus weer terug naar stal fietsen om ze op te halen, want er is niemand thuis om mij na de uitslag van de Spaland Competitie weer terug binnen te laten.

Haha, Sorry herkenbaar heb dat ook eens gehad

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 06:48

Goedemoooorgenn!!

Nou Flurk, daar hield het nog niet op hoor :') Wil ik na het eten weer thuis weg gaan om mijn sleutels op te halen en naar de Spaland te gaan sluit ik mezelf wéér buiten!! :roll:
Ik dacht hier een setje huissleutels gevonden te hebben, dus ik dacht dat ik ff snel met de scooter op en neer kon. Voor ik hier thuis weg ga sluit ik de ramen netjes af, zoals het hoort!! neem mijn fietssleutel niet mee, want hé, ik kan met de scooter :D en trek vol goede moed de voordeur achter me dicht. Kom ik bij de kelder aan... passen de sleutels niet ^) Uiteraard neemt op zo'n moment niemand de telefoon op en ben ik maar lopend naar de Spaland vertrokken :P Heb er 'maar' 50 minuten over gedaan :P

Wel voor het goede doel, want we hebben de klasse B paarden (suprise :+ ) gewonnen en een mooie wollendeken in ontvangst mogen nemen :D Super leuk!!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 11:39

AndreaB schreef:
Goedemoooorgenn!!

Nou Flurk, daar hield het nog niet op hoor :') Wil ik na het eten weer thuis weg gaan om mijn sleutels op te halen en naar de Spaland te gaan sluit ik mezelf wéér buiten!! :roll:
Ik dacht hier een setje huissleutels gevonden te hebben, dus ik dacht dat ik ff snel met de scooter op en neer kon. Voor ik hier thuis weg ga sluit ik de ramen netjes af, zoals het hoort!! neem mijn fietssleutel niet mee, want hé, ik kan met de scooter :D en trek vol goede moed de voordeur achter me dicht. Kom ik bij de kelder aan... passen de sleutels niet ^) Uiteraard neemt op zo'n moment niemand de telefoon op en ben ik maar lopend naar de Spaland vertrokken :P Heb er 'maar' 50 minuten over gedaan :P

Wel voor het goede doel, want we hebben de klasse B paarden (suprise :+ ) gewonnen en een mooie wollendeken in ontvangst mogen nemen :D Super leuk!!

Nogmaals gefeliciteerd en ach je kon de deken lekker om je heen slaan tijdens de terugweg
proest

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 11:57

gisteren op het stand geweest met andere haflingers.
Deze foto's zijn genomen door een bekende van een deelnemer
De foto's van onze 'eigen' fotograaf volgen nog.
Maar hier hebben jullie een idee hoe het ongeveer was
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 14:03

ziet er gezellig uit hoor Flurk! Je had zo te zien wel mooi weer

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 16:23

Zier eruit alsof je het goed naar je zin hebt gehad!! :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 16:26

Mijn dag begon echt lekker!! Voor half 12 al 3 ingrepen aan tafel gestaan, we hadden er lekker de vaart in zitten. Helaas hadden we maar 3 ingrepen op het programma staan en waren we spoedkamer. Helaas/Gelukkig zonder spoedjes, dus de middag duurde echt enooooorm lang. Tot half 4 gewacht tot het eindelijk tijd was om naar huis te gaan :=

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 17:10

AndreaB schreef:
Mijn dag begon echt lekker!! Voor half 12 al 3 ingrepen aan tafel gestaan, we hadden er lekker de vaart in zitten. Helaas hadden we maar 3 ingrepen op het programma staan en waren we spoedkamer. Helaas/Gelukkig zonder spoedjes, dus de middag duurde echt enooooorm lang. Tot half 4 gewacht tot het eindelijk tijd was om naar huis te gaan :=

Ja dan duurt zon middag lang

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 10:34

Goedemorgenn!! :D Lekker dagje vrij :D