Jasmijn ik citeer van 2 dagen geleden: " ik ga een snowboard kopen, en ik moet heel veel vakanties betalen dus ik ga niet mee op JT" Ik beslis dus niks he
dmuts
Geplaatst: 10-11-11 15:56
Hitime schreef:
Jasmijn, dit is een subtiele hint van Emma denk ik..
Ik moet niet heel veel vakanties betalen.. maar JT is wel één heeele dure! En daarnaast wil ik eigenlijk ook nog wel een keer op vakantie met mijn wederhelft mits possible.. Zucht.
Haha klopt, ik ga op wintersport, buitenlandse reis, met mijn vriendinnen naar Spanje en JT komt er dan ook nog bij... Mijn ouders gaan niet alles betalen haha En mijn snowboardje dan nog inderdaad... Als ik nou eens een geldboom had
Ik kan niet meer op JT, ik ben afgelopen 2 jaar ook al op Trec geweest en deze zomer ben ik 19 . Dus te oud voor JT en ik ga miss met 2 mensen van vorig jaar op Trec (die zeker te oud zijn).
jaa ik wil wel mee op jt! ik kan sws bijna altijd want heb vroeg vakantie i.v.m. examens. (:
pfoe ben net bij studiebeurs geweest, heeeel veel nieuwe ideeën opgedaan, maar ben nu tot 2 keuzes gekomen. of ik ga 2 jaar havo doen en daarna hbo studie event management. of 3jarige opleiding mbo dierenverzorging of paardenkliniek en daarna 4jarige hbo opleiding management.
Leuk Caitlin, is die opleiding leuk? Ik wil sws management doen op hbo ben nog aan t twijfelen of ik havo doe of 1 vd 2 opleidingen op mbo.
Ruth, ja lijkt me idd echt leuk en heel algemeen waar je veel kanten mee op kunt. ja nu op Mavo heb ik best goede cijfers. maar ik wil wel havo doen maar ben de middelbare school beetje zat aan 't worden.
Maar ja leuke opleiding, maar wel pittig.. ik kom van kader.. maar kon TL.. je moet wel weten wat je wil.. niet bang zijn om te presenteren en je mannetje staan in deze wereld..