Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!

!
En dat het misschien ook wel eens goed is om een half uurtje lang gewoon alle aandacht te krijgen en alle tips die ik nodig heb. Dan is het misschien niet voor m'n proef of wat dan ook maar wel voor mezelf...

(en met lief bedoel ik dan braaf en echt gewoon te vertrouwens) Ook is Don met rijden een stuk braver geworden.

ook leuk in de proef) en andere dame was ook vaker kreupel dan echt goed die ging bij proef eens gezellig op de witte hekjes staan. Ik heb me altijd vermaakt... want daar gaat het om.. het is mijn hobby en ik wil er plezier in hebben. Natuurlijk wil ook beter leren rijden maar daarvoor stap ik niet op het dier waar iedereen altijd zijn punten mee haalt. Ik hou van kneusjes
daarom denk ik ook dat Linda t niet nodig vind dat je Killy pakt.... snap je n beetje wat ik bedoel? (kijk n hans kan moeilijk op n andere dan killy, en toen linda op killy starte was linda dr niet, anders had ze t denk ik ook neit goed gevonden hoor)
Whahaha Gijs is nou niet echt n paard waar iedereen ze punten mee haalt
En plezier is natuurlijk wel t belangrijkste!
Linda zei ook tegen me dat ze ons een leuke combinatie vind (had het 2weken terug er over met dr) en dat ze het heel jammer vind dat ik niet op haar kan starten. Dat ze de ring uit gestuurd zou worden is mij ook door haar vertelt
Vond het wel leuk want ze zei dat ze heel blij is dat ik nu ook een leuk paardje heb gevonden omdat ik wel een tijdje heb rond gereden met het gevoel dat ik wilde stoppen op de manege. Dat gevoel heb ik nu helemaal neit meer en heb ook het idee dat ik sinds die tijd echt enorm veel geleerd heb
ik zou zeggen kijk ff verder. En dat zeg ik uit ervaring! Gijs blijf ik GE-WEL-DIG vinden!! Echt mijn maatje. Maar ik vind Never ook HE-LE-MAAL geweldig
en doordat ik nu juist weer op verschillende paarden zit merk ik nog meer dat ik steeds verbeter
? Kan het me zo voorstellen hoor haha xD Evelijn schreef:@Maar Linda (instructrice) is dus zelf degene die jou niet op Killy een proefje te laten rijden terwijl ze haar dus wel goed genoeg vindt om lessen te lopen? Beetje vreemd. Ze heeft dus tactfouten die me goed rijden er wel uitgaan... wordt ze dan wel goed genoeg getraind. (dat is toch ook verantwoordelijkheid van de instructrice)
) En iemand op de dinsdag rijd dr ook elke week op en die rijd dr ook goed. Dus dat is gewoon niet genoeg om haar goed te trainen