Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:17

CharlyBrown schreef:
Paard-zoekende-mensjes..

is deze niet geweldig leuk:
[EA-TK-PP] Zwaarste beslissing ooit ...

Chelle had m ook al gezien... hebben 75 nietjes in gezeten.. zat klem tussen een laadklep ofzoiets..

CharlyBrown

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:19

ow...

nou ja.. dan kan ie iig niet duur zijn! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:20

CharlyBrown schreef:
owww, die shet is super leuk! echt te schattig...

Droppie he :D

Als we hem nou bij Chef in zn stal verstoppen onder een berg stro, dan valt ie niemand op, echt niet :D

Had em inderdaad gezien dat ponietje, vriendin van me heeft ook een berichtje naar ze gestuurd en ging dingen nazoeken en die zei tegen mij dat er inderdaad achterlijk veel nietjes inzaten, maar desondanks wilde ze het toch wel proberen.. Mij niet gezien in ieder geval.. als k weer een peerd koop, word het er wel een die van voor naar achter van links naar rechts en binnenstebuiten en buitenstebinnen gezond is...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:24

Leuk peerd hoor maarre...75 nietjes???

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:25

Anoniem schreef:
CharlyBrown schreef:
owww, die shet is super leuk! echt te schattig...

Droppie he :D

Als we hem nou bij Chef in zn stal verstoppen onder een berg stro, dan valt ie niemand op, echt niet :D

Uh je kan ook de kist leegruimen en m verstoppen in VIncent zijn voerkist... paar kijkgaatjes erin en hoppa... een "hide-and-seek" stal.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:26

Serada schreef:
Leuk peerd hoor maarre...75 nietjes???

Heb t ff opgezocht... staat in dat meisje d'r profiel.

Citaat:
Maar dan kwam Gieske in mijn leven, een kruising fries x haflinger, merrie van 3 jaar oud en werkelijk prachtig, ik was meteen verkovht en hem haar laten brengen, dat was dan uiteindeijk niet zo'n geweldig plan. De vorige eigenaar liet haar draaien op de van waardoor zij 3x gevallen was waaronder 1x met haar been tussen laadklep en van. Er moest dus een veearts bij komen, METEEN, gevolg: 75 nietjes in haar been en 3 maanden niet bewegen. Leuk hoor, niets mogen doen met je nieuwe paard. Maar ondertussen is de wonde helemaal dicht en kunnen we aan de slag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:26

Ja hij had een ongelukje gehad ofzoiets maar verder doet ie het nog prima.. Net als een 3jarige die een oogoperatie had gehad maar alles prima kon zien... Nou ik neem het risico dan liever niet.. Gebeurd zoiets wanneer ie al van mij is; okee, dan is het eigen risico.. maar als het van tevoren bekend is dat het is gebeurd dan zoek ik nog heel even verder.. genoeg zwarte paardjes wel te koop hoor :D

edit: wat hierboven staat dus... mij niet gezien, al is het wel een mooi beestje :)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:33

Nou ik begin daar ook niet aan hoor. Ik ga gewoon voor een paard zonder dit soort historie...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:33

Anoniem schreef:
Ja hij had een ongelukje gehad ofzoiets maar verder doet ie het nog prima.. Net als een 3jarige die een oogoperatie had gehad maar alles prima kon zien... Nou ik neem het risico dan liever niet.. Gebeurd zoiets wanneer ie al van mij is; okee, dan is het eigen risico.. maar als het van tevoren bekend is dat het is gebeurd dan zoek ik nog heel even verder.. genoeg zwarte paardjes wel te koop hoor :D

edit: wat hierboven staat dus... mij niet gezien, al is het wel een mooi beestje :)

Ben je wel op zoek naar wat anders?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:35

Ja dat wel.. Heb op Vincent weer gehobbeld en dan denk ik toch 'hmm. ja. dat wil ik eigenlijk wel veel vaker in de week doen'. Moet alleen nog even besluiten wat ik wil denk ik... Dan weer een gelder, dan zie ik een fries die ik mooi vind, vervolgens zie ik weer een leuke lompe tinker.. :+ als het nou allemaal nog op elkaar zou lijken zou het niet uitmaken, maar dat doet het dus ook niet :p

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:36

Ja ze wil of een fries of een zwarte gelder :p

Maar de gelder mag niet heffen en de fries mag niet "raar" lopen :p Dus heb gezegd dat voor de Gelder ga ik wel mee kijken en voor de friezen dat ze dan bij jou en Irene moet zijn.

Maafr heb ook gezegd wacht t nog ff af tot September.. dan moeten er ook weer veel paardjes de stal op en dus moeten mensen er weer vanaf.. en heeft ze tijd om 's rustig te oriënteren.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:38

Hey Viev.. al van je spierpijn af?

Stef_Rashidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:39

Anoniem schreef:
Ja dat wel.. Heb op Vincent weer gehobbeld en dan denk ik toch 'hmm. ja. dat wil ik eigenlijk wel veel vaker in de week doen'. Moet alleen nog even besluiten wat ik wil denk ik... Dan weer een gelder, dan zie ik een fries die ik mooi vind, vervolgens zie ik weer een leuke lompe tinker.. :+ als het nou allemaal nog op elkaar zou lijken zou het niet uitmaken, maar dat doet het dus ook niet :p

Neem een leuke arabier joh :+

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:41

Als ze dan weer wat breekt dan trekt ze bij jou in ok? Als het een schijndode arabier is is het prima.. en verder wil ik alleen easy going paardjes voor d'r...althans, voor nu...

Stef_Rashidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:46

Groot gelijk :)

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:47

En mijn God wat kan Dennis snurken zeg.. die gaat steeds harder zagen.... en dan zegt ie.. ga je niet te laat slapen.. wat nou slapen ... er staat geen boom meer overeind in de wijde omtrek zowat :(

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:48

Ceriadwen schreef:
Ja ze wil of een fries of een zwarte gelder :p

Maar de gelder mag niet heffen en de fries mag niet "raar" lopen :p Dus heb gezegd dat voor de Gelder ga ik wel mee kijken en voor de friezen dat ze dan bij jou en Irene moet zijn.

Maafr heb ook gezegd wacht t nog ff af tot September.. dan moeten er ook weer veel paardjes de stal op en dus moeten mensen er weer vanaf.. en heeft ze tijd om 's rustig te oriënteren.

Ooh leuk, een fries. Jaaah dan helpen Ireen en ik je wel hoor, lijkt ons heel leuk. Maarre...wat bedoelt ze met 'raar' lopen?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:48

Anoniem schreef:

Haha nou jij kan dus niet kiezen... :D

Dreamday92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:49

Ceriadwen schreef:

Haha neee ik heb aaridge spierpijn maar het was leuk en daar gaat het om!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:51

Ceriadwen schreef:
En mijn God wat kan Dennis snurken zeg.. die gaat steeds harder zagen.... en dan zegt ie.. ga je niet te laat slapen.. wat nou slapen ... er staat geen boom meer overeind in de wijde omtrek zowat :(

_O-

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:54

Lach maar.. ik heb t wel s opgenomen.. laat het je nog wel s horen.. dramaaaaaaaaa...
( En dan zegt ie.. dat ben ik niet.. nee.. alsof ik stiekem bij de buren snachts sta op te nemen)

Raar lopen.. zoals ze het aan me uitlegt denk ik dat ze bedoeld dat ze zo hoog in de tuigstand lopen en niet lekker over de rug gaan maar kan 't uiteraard mis hebben.. zo opgekropt ook in de nek...

En nee ze kan idd niet kiezen.. als t aan haar ligt heeft ze een span shetlanders, welshes, tinker in diverse kleuren, een zwarte ahoy of een fries met heule lange manen...
Laatst bijgewerkt door Ceriadwen op 06-07-11 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:56

Dreamday92 schreef:
Ceriadwen schreef:

Haha neee ik heb aaridge spierpijn maar het was leuk en daar gaat het om!

Hahaha ja idd.. wanneer je weer 's tijd hebt en zin.. kruip je er nog maar 's op. Beetje zelfde constructie als van de week.. samen met Chelle, dan voelt het voor mij ook veiliger. Weet wel dat Chelle t kan.. maar schijt alle kleuren aan diarree...

Dreamday92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 23:00

Komt goed dan doen we het zelfde als deze week.

Chelle kan jij keer foto´s maken van mij en kirin als ik erop zit of er naast sta?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 23:01

Chelle slaapt al denk ik... maar zal heus geen probleem zijn:p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 23:09

Nee hoor, ben nog wakker :D

Viev; ja hoor :D Geef maar een brul, kom ik foto's maken :)

Haha nee ik kan inderdaad niet kiezen.. Het liefste van allemaal eentje, dus als iemand nog een hele hele hele grote boerderie over heeft... :D

Ehm ja raar lopen.. K heb me nou nooit echt verdiept in Friezen maar k zie wel eens foto's van Friezen die dan met hun hoofd helemaal omhoog lopen en dan in een hele rare knik bovenin lopen.. En met de rug dan in een (licht) boogje lopen.. en dát wil ik niet want dat vind ik dan weer niet mooi :+ maar ondertussen dan wel een tuiger zien op marktplaats en zeggen 'kijk die vind ik mooi' waarop er dan word gezegd 'NEE chelle.' dus.. nee ik weet nog niet wat ik wil :')

Al word het denk ik wel weer groot en lomp :')