CharlyBrown schreef:
Chelle had m ook al gezien... hebben 75 nietjes in gezeten.. zat klem tussen een laadklep ofzoiets..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CharlyBrown schreef:owww, die shet is super leuk! echt te schattig...

Anoniem schreef:CharlyBrown schreef:owww, die shet is super leuk! echt te schattig...
Droppie he
Als we hem nou bij Chef in zn stal verstoppen onder een berg stro, dan valt ie niemand op, echt niet
Serada schreef:Leuk peerd hoor maarre...75 nietjes???
Citaat:Maar dan kwam Gieske in mijn leven, een kruising fries x haflinger, merrie van 3 jaar oud en werkelijk prachtig, ik was meteen verkovht en hem haar laten brengen, dat was dan uiteindeijk niet zo'n geweldig plan. De vorige eigenaar liet haar draaien op de van waardoor zij 3x gevallen was waaronder 1x met haar been tussen laadklep en van. Er moest dus een veearts bij komen, METEEN, gevolg: 75 nietjes in haar been en 3 maanden niet bewegen. Leuk hoor, niets mogen doen met je nieuwe paard. Maar ondertussen is de wonde helemaal dicht en kunnen we aan de slag.

Anoniem schreef:Ja hij had een ongelukje gehad ofzoiets maar verder doet ie het nog prima.. Net als een 3jarige die een oogoperatie had gehad maar alles prima kon zien... Nou ik neem het risico dan liever niet.. Gebeurd zoiets wanneer ie al van mij is; okee, dan is het eigen risico.. maar als het van tevoren bekend is dat het is gebeurd dan zoek ik nog heel even verder.. genoeg zwarte paardjes wel te koop hoor
edit: wat hierboven staat dus... mij niet gezien, al is het wel een mooi beestje
als het nou allemaal nog op elkaar zou lijken zou het niet uitmaken, maar dat doet het dus ook niet :p Anoniem schreef:Ja dat wel.. Heb op Vincent weer gehobbeld en dan denk ik toch 'hmm. ja. dat wil ik eigenlijk wel veel vaker in de week doen'. Moet alleen nog even besluiten wat ik wil denk ik... Dan weer een gelder, dan zie ik een fries die ik mooi vind, vervolgens zie ik weer een leuke lompe tinker..als het nou allemaal nog op elkaar zou lijken zou het niet uitmaken, maar dat doet het dus ook niet :p
Ceriadwen schreef:Ja ze wil of een fries of een zwarte gelder :p
Maar de gelder mag niet heffen en de fries mag niet "raar" lopen :p Dus heb gezegd dat voor de Gelder ga ik wel mee kijken en voor de friezen dat ze dan bij jou en Irene moet zijn.
Maafr heb ook gezegd wacht t nog ff af tot September.. dan moeten er ook weer veel paardjes de stal op en dus moeten mensen er weer vanaf.. en heeft ze tijd om 's rustig te oriënteren.
Anoniem schreef:Ja dat wel.. Heb op Vincent weer gehobbeld en dan denk ik toch 'hmm. ja. dat wil ik eigenlijk wel veel vaker in de week doen'. Moet alleen nog even besluiten wat ik wil denk ik... Dan weer een gelder, dan zie ik een fries die ik mooi vind, vervolgens zie ik weer een leuke lompe tinker..als het nou allemaal nog op elkaar zou lijken zou het niet uitmaken, maar dat doet het dus ook niet :p
Dreamday92 schreef:Ceriadwen schreef:Hey Viev.. al van je spierpijn af?
Haha neee ik heb aaridge spierpijn maar het was leuk en daar gaat het om!
Geef maar een brul, kom ik foto's maken 

maar ondertussen dan wel een tuiger zien op marktplaats en zeggen 'kijk die vind ik mooi' waarop er dan word gezegd 'NEE chelle.' dus.. nee ik weet nog niet wat ik wil